ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕО-ТРАНС" 35868601 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 36039, Полтавська обл., місто Полтава, ВУЛИЦЯ ЄВРОПЕЙСЬКА, будинок 57 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачено зберігання дизельного палива для забезпечення власних потреб в пальному на частині земельної ділянки (площа території під плановану діяльність складає 36 м2) за адресою: Рівненська область, Рівненський район, село Вересневе, вулиця Сьомого серпня, 31, шляхом розміщення паливо-заправного пункту у складі: контейнерної автозаправної станції з резервуаром для зберігання дизельного пального на 36 м3 з двома паливо-роздавальними колонками, на два пістолети для заправлення автотранспорту; вузол зливу палива; майданчик пожежного інвентарю; контейнери для побутових відходів. Контактний номер телефону: (050) 953-08-41. Технічна альтернатива 1. У якості технічної альтернативи 1 розглянуто влаштування резервуару об’ємом 36 м3 для зберігання дизельного пального наземного встановлення. Технічна альтернатива 2. У якості технічної альтернативи 2 розглянуто влаштування резервуару об’ємом 36 м3 для зберігання дизельного пального підземного встановлення. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Вересневе вулиця Сьомого серпня, 31 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Великоомелянська територіальна громада. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Вересневе вулиця Сьомого серпня, 31. Плановану діяльність передбачено здійснювати за адресою: Рівненська область, Рівненський район, село Вересневе, вулиця Сьомого серпня, 31. Кадастровий номер земельної ділянки: 5624682000:05:025:0547, площа – 2,9 га, частина якої використовується ТОВ «НЕО-ТРАНС» на підставі договору про встановлення земельного сервітуту від 2 грудня 2024 року з ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП», відносно частини земельної ділянки площею 36 м2. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н -. Територіальна альтернатива провадження планованої діяльності не розглядається, оскільки плановану діяльність передбачається здійснювати на частині земельної ділянки, яка використовується на правах сервітуту. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив планованої діяльності носить позитивний характер, що полягає в забезпеченні власних потреб в дизельному пальному, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планованою діяльністю передбачено зберігання дизельного палива для забезпечення власних потреб в пальному на частині земельної ділянки (площа площадки із бетонованих плит під плановану діяльність складає 36 м2) за адресою: Рівненська область, Рівненський район, село Вересневе, вулиця Сьомого серпня, 31. Для даних потреб передбачено влаштування паливнозаправного пункту з системою самообслуговування, без наявності обслуговуючого персоналу. На території планованої діяльності передбачено контейнерна автозаправна станція з одностінним резервуаром наземного (технічна альтернатива 1) або підземного (технічна альтернатива 2) встановлення для зберігання дизпалива, об’ємом 36 м3. Передбачено дві паливно-роздавальні колонками з двома пістолетами для заправлення автотранспорту (один пістолет продуктивністю 90 л/хв, другий продуктивністю 50 л/хв). Також на території планованої діяльності передбачено: вузол зливу палива; майданчик пожежного інвентарю; контейнери для побутових відходів. Режим роботи паливно-заправного пункту передбачається в три зміни, 365 днів/рік. Річний об’єм дизельного пального складатиме до 2100 м3. Доставку нафтопродуктів на паливно-заправний пункт передбачено здійснювати автоцистернами, з яких паливо, через вузол зливання з швидкороз’ємними муфтами по трубопроводах зливатиметься в резервуар. Заправлення транспортних засобів здійснюватиметься в автоматичному режимі через термінали самообслуговування без залучення операторів. Інженерне забезпечення: електропостачання – від існуючих мереж; водопостачання та госп-побутове водовідведення – не передбачено, так як відсутній обслуговуючий персонал; відведення дощових і талих вод передбачено до існуючих мереж з попереднім очищенням забрудненої частини стоку від нафтопродуктів та зважених речовин на локальних очисних спорудах. Площа частини земельної ділянки (загальна площа земельної ділянки 2,9 га), на якій передбачено розміщення паливно-заправного пункту, становить 36 м2. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404). щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 р. за №379/1404). щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів будівельного транспорту та під час проведення монтажних робіт (зварювання, газове різання тощо); при експлуатації – викиди від зберігання дизельного пального, паливно-роздавальних колонок, вузла зливу палива з автоцистерн, роботи двигунів внутрішнього згорання транспортних засобів. Водне середовище: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – очікується в межах нормативних значень. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – не передбачається; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливатиме на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів і інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – вплив при проведенні монтажних робіт; при експлуатації: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації будівель, споруд та технологічного устаткування. Ґрунти: при будівництві – вплив при проведенні монтажних робіт; при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, оскільки територія паливно-заправного пункту (проїзди, зона розміщення резервуарів, тротуари) з наявним твердим покриттям. На майданчику паливнозаправного пункту передбачається облаштувати спеціально відведені місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення монтажних робіт; при експлуатації – шумове забруднення зумовлене рухом автомобільного транспорту. Соціальне середовище: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – позитивний вплив, зумовлений задоволенням власних потреб в дизельному пальному, поповненням державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається органами державного архітектурно-будівельного контролю (ст. 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»). (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, owd.rivne@gmail.com, (0362) 26-47- 23, Начальник відділу оцінки впливу на довкілля – Данчук Ольга Юріївна.