ОГОЛОШЕННЯ
щодо заміщення вакантних посад державної служби
в Рівненській районній державній адміністрації
1
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
Завідувач сектору внутрішнього аудиту Рівненської районної державної адміністрації, категорія «Б», (класифікаційний код посади: 5-V-3)
|
|
|
Посадові обов’язки |
Забезпечення проведення оцінки ефективності функціонування системи внутрішнього контролю в структурних підрозділах районної державної адміністрації, установах, організаціях, на підприємствах, що належать до сфери її управління. Забезпечення планування, організації та проведення внутрішніх аудитів, документування їх результатів, підготовки аудиторських звітів, висновків та рекомендацій, здійснення моніторингу результатів врахування (впровадження) рекомендацій. Подання голові районної державної адміністрації - начальнику районної військової адміністрації аудиторських звітів і рекомендацій для прийняття ним відповідних управлінських рішень. Забезпечення підготовки звітів про результати діяльності сектору відповідно до вимог здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 №10011 та Стандартів внутрішнього аудиту. Надання допомоги структурним підрозділам районної державної адміністрації у запровадженні внутрішнього контролю, управлінської підзвітності та діяльності з управління ризиками в районній державній адміністрації шляхом методичної підтримки у цьому напрямі. |
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 13719 грн (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»); 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»(зі змінами); 3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу») |
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
строково, без конкурсного відбору до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
|
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
особа, яка бажає бути призначеною на вакантну посаду, подає резюме у відділ управління персоналом апарату Рівненської районної державної адміністрації на електронну пошту: vkadry7@ukr.net особи
|
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань заповнення вакансії |
Новак Людмила Петрівна, тел. +38 (0362) 63-34-02 vkadry7@ukr.net |
|
|
Вимоги відповідно до статей 19 і 20 Закону України «Про державну службу» |
|||
1. |
Освіта |
вища освіта, магістр за спеціальністю «Облік і аудит» |
|
2. |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорії "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року
|
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
4. |
Знання законодавства |
Закон України «Про запобігання корупції», Бюджетний кодекс України, Постанова Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 року № 1001 «Про Деякі питання здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту», Наказ Міністерства фінансів України від 04 жовтня 2011 року №1247 «Про затвердження Стандартів внутрішнього аудиту», Кодекс етики працівників підрозділу внутрішнього аудиту, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29 вересня 2011 року №1217 |
|
5. |
Інше |
уміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання посадових обов’язків; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах |
|
2
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
завідувач сектору господарського забезпечення відділу фінансово - господарського забезпечення апарату Рівненської районної державної адміністрації, категорія «Б»
|
|
|
Посадові обов’язки |
Організація забезпечення апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації без статусу юридичних осіб публічного права усіма необхідними для його діяльності матеріальними ресурсами, здійснення їх обліку та проведення інвентаризації. Ведення аналітичного обліку основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів у регістрах аналітичного обліку (картках, книгах) окремо за кожним видом та місцем знаходження/зберігання з обов’язковим зазначенням номенклатурних та інвентарних номерів. Забезпечення зберігання необоротних активів і господарського інвентаря, його відновлення, поповнення, раціональна експлуатація, облік та звітність; складання актів на списання непридатних необоротних активів, зношеного інвентаря тощо. Забезпечення дотримання вимог охорони праці під час експлуатації приміщення районної державної адміністрації, технологічного, енергетичного, вентиляційного, іншого обладнання, здійснення їх періодичного огляду і організація їх поточного ремонту. Організація дотримання норм пожежної безпеки, проведення навчання та обов’язкових інструктажів працівникам з техніки безпеки на робочому місці, техніки протипожежної безпеки. |
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 9880 грн; 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»(зі змінами); 3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)
|
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
строково, без конкурсного відбору до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
|
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
особа, яка бажає бути призначеною на вакантну посаду, подає резюме у відділ управління персоналом апарату Рівненської районної державної адміністрації на електронну пошту: vkadry7@ukr.net особи.
|
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань заповнення вакансії
|
Новак Людмила Петрівна, тел. +38 (0362) 63-34-02 vkadry7@ukr.net |
|
|
Вимоги відповідно до статей 19 і 20 Закону України «Про державну службу» |
|||
1. |
Освіта |
вища освіта, магістр |
|
2. |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорії "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року |
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
3
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення |
головний спеціаліст сектору господарського забезпечення відділу фінансово - господарського забезпечення апарату Рівненської районної державної адміністрації, категорія «В»
|
|
|
Посадові обов’язки |
Забезпечення належного функціонування системи електронного документообігу в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації без статусу юридичних осіб публічного права, системи електронної взаємодії органів виконавчої влади. Здійснення адміністрування баз даних апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації без статусу юридичних осіб публічного права. Забезпечення технічного супроводу відеоконференцій, онлайн нарад за участі Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, обласної державної адміністрації, місцевих органів виконавчої влади. Підтримування у належному стані функціонування парку комп’ютерної техніки, мережевого та периферійного обладнання, програмного забезпечення апарату та структурних підрозділів районної державної адміністрації без статусу юридичних осіб публічного права, їх облік та проведення інвентаризації. Надання технічної підтримки користувачам інформаційно-комунікаційних систем в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації без статусу юридичних осіб публічного права.
|
|
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 9880 грн; 2) надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів»(зі змінами); 3) надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)
|
|
|
Інформація про строковість призначення на посаду |
строково, без конкурсного відбору до призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану |
|
|
Перелік інформації, необхідної для призначення на вакантну посаду, в тому числі форма, адресат та строк її подання |
особа, яка бажає бути призначеною на вакантну посаду, подає резюме у відділ управління персоналом апарату Рівненської районної державної адміністрації на електронну пошту: vkadry7@ukr.net особи.
|
|
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань заповнення вакансії
|
Новак Людмила Петрівна, тел. +38 (0362) 63-34-02 vkadry7@ukr.net |
|
|
Вимоги відповідно до статей 19 і 20 Закону України «Про державну службу» |
|||
1. |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра |
|
2. |
Досвід роботи |
не потребує
|
|
3. |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
|
4. Заступник начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації
категорія «Б» (класифікаційний код посади: 1-ІІІ-3)
Освіта: вища освіта, магістр.
Досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Уміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх обов’язків; здатність працювати з документами в різних цифрових форматах.
Знання законодавства: Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Закон України «Про інформацію», Закон України «Про звернення громадян».
Умови оплати праці:
1) посадовий оклад – 20459 грн (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»);
2) надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»;
3) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів».
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду:
строково, без конкурсного відбору до призначення на цю посаду переможця конкурсу, або до спливу 12-ти місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Контактна особа: Коваль Вікторія Валеріївна, тел. 0638262778.
е-mail: rajarhiv.rv@ukr.net
(оновлено 04.10.2024)