Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРЕЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 05506786
опубліковано 12 липня 2024 року о 10:12

Додаток 2 

до Порядку передачі документації для 

надання висновку з оцінки впливу на довкілля 

та фінансування оцінки впливу на довкілля 


Дата: 

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу 

на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення 

Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання)


Реєстраційний номер 8665 

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності 

(автоматично генерується програмними засобами ведення 

Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання) 


ПОВІДОМЛЕННЯ 

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРЕЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ

 " РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 05506786

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта 

(для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)


інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 34700, Рівненська обл., Корецький р-н, місто Корець, ВУЛИЦЯ КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 3 380961519188 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону)

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Мінерально-сировинною базою для функціонування КП «Корецька обласна лікарня відновного лікування» Рівненської обласної ради є мінеральні радонові води Корецького-2 родовища. Родовище розробляється двома експлуатаційними свердловинами (діюча – свердловина №1 (998) та резервна – №2 (резерв)). Свердловина №2 (резерв) працює у випадку призупинення роботи свердловини №1 (998). Видобування мінеральних лікувальних радонових вод здійснюється на підставі спеціального дозволу на користування надрами №4082 від 18.10.2006 р., який переоформлено і продовжено на 20 років, згідно з Угодою від 29 грудня 2016 р., дозволу на спецводокористування №39/РВ/49д-21 від 03.06.2021 р., та відповідно до Технологічної схеми розробки родовища радонових вод. Свердловини водозабору розташовані на земельній ділянці (кадастровий номер 5623010100:01:005:0013) площею 1,96 га, що належить КП «Корецька обласна лікарня відновного лікування» Рівненської обласної ради відповідно до Державного акту на право постійного користування (серія ЯЯ №274501), виданого на підставі рішення Корецької міської ради №131 від 20 червня 2003 р. 

Технічна альтернатива 

1. Корецьке родовище мінеральних радонових вод розробляється двома експлуатаційними свердловинами (№№ 1 (998) і 2 (резерв)), які закільцьовані до єдиної трубопровідної мережі., що дозволяє почергово, при необхідності проводити видобуток мінеральної води з однієї зі свердловин. Подача видобутої води до ванного відділення проводиться за схемою: - зі свердловини вода подається до водонапірної вежі Рожновського, яка розрахована на обсяг 12,0 м3; - з водонапірної вежі через водорозподільну систему, що змонтовано в колодязі, частина води по трубах діаметром 100 мм подається до ванного відділення; - з водорозподільної системи друга частина води подається до котельні, де підігрівається до 75-80°С; - котельня для підігріву води складається з 2-х бойлерів по 4 м3 кожний, запірної арматури, внутрішньої водопровідної мережі; - з вище згаданого розподільного колодязя по трубопроводах вода через нижню частину наповнює бойлер, а через розширювальний бак вода поступає до парового котла «НІСТУ-5» під тиском 0,7 атм. пара проходить через гребінки (регістри) і нагріває воду у бойлерах. Невикористана пара знову подається до розширювального бака, чим створюється замкнений цикл водопідігріву, що обумовлює економічні витрати води і пари; - підігріта вода по трубах поступає у ванне відділення. Частини зовнішньої мережі утеплені і прокладені у бетонному лотку на глибині 0,8-0,9 м (нижче глибини промерзання ґрунту); - безпосередньо до 11 ванн обсягом 250 л вода надходить по гарячому і холодному водопроводах діаметром 25 мм, де вона змішується до температури 37°С; - використана після лікувальних процедур мінеральна вода відводиться до струмка Ювок, який впадає в річку Корчик (скид здійснюється на підставі Дозволу на спецводокористування №39/РВ/49д-21 від 03.06.2021 р., якість зворотних вод відповідає розробленим та затвердженим нормативам ГДС). Свердловина №1 пробурена на глибину 105,0 м. Від поверхні до глибини 5,0 м свердловина закріплена трубами діаметром 293 мм, від 5,0 до 85,0 м – діаметром 151 мм, від 85,0 до 105,0 м – діаметром 76 мм. У верхній частині свердловина закріплена від поверхні землі двома колонами обсадних труб. Дебіт свердловини склав 3,5 м3/год при зниженні на 72 м. Статичний рівень підземних вод знаходився на глибині 8,0 м, динамічний опускався до глибини 80 м. Устя свердловини улаштовано у бетонному коробі розміром 2,0*2,0 м і висотою 2 м. На відстані 3 м від свердловини знаходиться водонапірна башта. Свердловина №2 (резерв) є резервною, її глибина – 100,0 м. З поверхні до 4,5 м свердловина закріплена трубами діаметром 190,5 мм; від 4,5 до 80,0 м – діаметром 132 мм; від 80 м до 100 м – діаметром 110 мм. Обсадка діаметром 168,0 мм від 0,0 до 4,5 м. Свердловина та її інфраструктура знаходиться у бетонному коробі глибиною до 2,46 м, який зверху перекритий бетонною плитою з люком. 

Технічна альтернатива 

2. У процесі експлуатації водозабору для задоволення технологічних потреб котельні розглядалась альтернатива виробничо-технічного водопостачання за рахунок поверхневих вод, що було визнано недоцільним через відсутність джерел поверхневих вод з необхідними якісними та кількісними параметрами у безпосередній близькості до водоспоживача, а також у зв’язку із вразливістю та потенційною загрозою поверхневих джерел до техногенного забруднення. 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Корець вул. Коновальця, 3 

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 

1. Рівненська обл. Рівненський р-н Корець вул. Коновальця,3. Експлуатаційні свердловини є діючими та належним чином облаштованими, у зв’язку з чим територіальні альтернативи планованої діяльності на даному етапі не розглядались. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 

2. Рівненська обл. Рівненський р-н Корець вул. Коновальця. Експлуатаційні свердловини є діючими та належним чином облаштованими, у зв’язку з чим територіальні альтернативи планованої діяльності на даному етапі не розглядались.

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Мінеральні радонові води Корецького-2 родовища використовуються КП «Корецька обласна лікарня відновного лікування» для надання лікувальних послуг населенню. Провадження планованої діяльності дає можливість використовувати природні та безпечні засоби лікування значного переліку захворювань організму людини: захворювання суглобів, м’язів, хребта, переломи, опіки шкіри в стадії рубцювання тощо. Також планована діяльність забезпечує охорону підземних вод та підтримку свердловин Корецького-2 родовища у належному стані задля збереження якості мінеральних радонових вод та лікувальних властивостей, забезпечення робочих місць персоналу, формування надходжень до місцевого бюджету, сприяння економічному розвитку Рівненського району. 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Корецьке-2 родовище розробляється з 1981 року та експлуатується свердловинами №1(998) та №2 (резерв). Експлуатаційні запаси мінеральної радонової води у тріщинуватій зоні кристалічних порід докембрію Корецького-2 родовища загальнодержавного значення, придатних для зовнішнього застосування з лікувальною метою за категорією В затверджені Протоколом ДКЗ України №930 від 26.01.2005 р. в обсязі 37 м3/добу по свердловині №1. За складністю гідрогеологічних умов Корецьке-2 родовище мінеральних підземних лікувальних радонових вод віднесене до групи родовищ з дуже складною геологічною будовою (3 група). Родовище було визнане готовим до промислового освоєння. Водоносний горизонт, що експлуатується – водоносна зона тріщинуватості нижньопротерозойських порід (PR1). Глибина свердловин: №1 (998) – 105 м; №2 (резерв) – 100 м. Дебіт: №1 (998) – 84 м3/добу; №2 (резерв) – 345,6 м3/добу. Зниження рівня: №1 (998) – 10,1 м; №2 (резерв) – 30,8 м. Статичний рівень: №1 (998) – 9,7 м; №2 (резерв) – 1,2 м. Питомий дебіт: №1 (998) – 8,3 м3/добу; №2 (резерв) – 11,2 м3/добу. Обладнання артезіанської свердловини: №1 (998) – насос Optima (глибина завантаження 76 м); №2 (резерв) – насос Optima (глибина завантаження 90 м). Помісячний плановий відбір мінеральних вод складає 1,10 тис. м3. Режим роботи водозабору: свердловина №1 (998) працює у дискретному 5- ти добовому режимі на тиждень по 6-12 годин на добу; свердловина №2 (резерв) працює у випадку призупинення роботи свердловини № 1 (998). 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 

1. Екологічна безпека досягається шляхом: 

- дотримання вимог ДБН В2.5.-74.2013 «Водокористування, зовнішні мережі та споруди. Основні положення проєктування»; 

- дотримання умов дозволів на спеціальне водокористування та користування надрами, норм чинного законодавства щодо встановлення зон санітарної охорони підземних джерел водопостачання; 

- забезпечення належних санітарних умов в межах І та ІІ поясів зон санітарної охорони водозабору. Розмір І поясу ЗСО для свердловин №1 (998) та №2(резерв) визначено в розмірі 30 м. Розрахункові та затверджені параметри ІІ поясу зон ЗСО: - свердловина №1 (998)– R – 58 м; - свердловина №2 (резерв)– R – 61 м. Розрахункові та затверджені розміри ІІІ поясу зон ЗСО: - свердловина №1 (998)– R – 405 м; - свердловина №2 (резерв)– R – 432 м. щодо технічної альтернативи 

2. У випадку вибору технічної альтернативи 2 екологічні та інші обмеження планованої діяльності були би ідентичним до технічної альтернативи 

1. щодо територіальної альтернативи

1. - видобування мінеральних лікувальних радонових вод в межах території, наданої спеціальним дозволом на користування надрами та плану підрахунку запасів; 

- виконання особливих умов спеціального дозволу на водокористування; 

- дотримання вимог протоколу ДКЗ; - дотримання висновку Держгеонадр. щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається. 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Необхідна для провадження планованої діяльності еколого-інженерна підготовка була проведена на попередніх етапах: - гідрогеологічні розвідувальні та дослідні роботи, підрахунок запасів мінеральних вод Корецького-2 родовища; - геолого-економічна оцінка експлуатаційних запасів мінеральних вод; - техніко-економічна оцінка; - встановлення кондиції мінеральних радонових вод Корецького-2 родовища; - затвердження Технологічної схеми розробки Корецького родовища мінеральних радонових вод (Корець, 2005); - режимні спостереження за статичним та динамічними рівнями, обсягами водовідбору; щодо технічної альтернативи 2. ідентичні до технічної альтернативи 1; щодо територіальної альтернативи 1. захист території був проведений на попередніх етапах через визначення та погодження меж поясів ЗСО, винесення їх в натуру та облаштування згідно з вимогами діючого законодавства. щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Оскільки свердловини №№1 та 2 є пробуреними, необхідним чином облаштованими та перебувають в експлуатації, то вплив на навколишнє середовище у процесі провадження водовидобувної діяльності є мінімальним: 1) Клімат та мікроклімати – відсутній. 2) Повітряне середовище – в умовах нормальної роботи водозабірного обладнання вплив відсутній. У разі виникнення технічних несправностей, необхідності ремонту тощо – можливий вплив, що пов’язаний із використанням автотранспорту (пересувні джерела викидів речовин, що виникають в процесі згорання нафтопродуктів), проведенням земляних робіт (тимчасове запилення приземного шару) тощо. 3) Водне середовище – основний вплив полягає у безпосередньому водовидобутку зі свердловин №1 (998) та №2 (резерв) в межах встановленого ліміту – 37 м3/добу. При роботі водозабору виключається зниження рівня підземних вод до граничних меж та забруднення підземних вод у процесі водовидобутку. На основі багаторічного досвіду, конструкція свердловин забезпечує стабільну роботу водозабору, забезпечує надійну ізоляцію цільового водоносного горизонту, чим запобігає забрудненню підземних вод. Планованою діяльність передбачено відведення використаних після лікувальних процедур мінеральних вод до струмка Ювок, який впадає у річку Корчик (випуск – береговий (лівий берег), безнапірний). Проєкт гранично допустимого скиду речовин у водний об’єкт із зворотними водами водолікарні розроблений ТзОВ НВФ «ЛІГОС». Фактичний обсяг скиду зворотних вод – 3,4 тис. м3/рік (0,388 м3/год), допустимий – 10,68 тис.м3/рік (1,219 м3/год). Рівень впливу оцінюється як допустимий. 4) Ґрунтове середовище – прямого впливу у процесі водовидобутку не передбачається. У випадку необхідності виконання ремонтних та земляних робіт, може виникати тимчасовий вплив, що пов’язаний з розробкою ґрунту, його тимчасовим переміщенням тощо. 5) Флора та фауна – негативний вплив відсутній. 6) Соціальне та техногенне середовище – негативні впливи відсутні, позитивні впливи полягають у можливості продовження лікувальної практики КП «Корецька обласна лікарня відновного лікування», наданні бальнеологічних процедур тощо. щодо технічної альтернативи 2. У випадку вибору технічної альтернативи 2 рівень впливу планованої діяльності на навколишнє середовище був би ідентичним до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. вплив на ландшафт у процесі провадження водовидобувної діяльності є мінімальним щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;" 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Відповідно до статті 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059- VIII дослідження проводяться в обсязі достатньому для прийняття рішень щодо провадження планованої діяльності. 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Отримання висновку з оцінки впливу на довкілля, продовження спеціального дозволу на користування надрами та інших документів дозвільного характеру, передбачених законодавством України. (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається що видається Департаментом екології та природних ресурсів Рівненської облдержадміністрації, Державною службою геології та надр України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20,, e-mail: info@ecorivne.gov.ua., (0362) 62-03-64, Начальник відділу з оцінки впливу на довкілля Данчук Ольга Юріївна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Планету Земля дбайливо і обережно тримаєть на руках, навколо зелена трава, світить сонце
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux