Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ " КОЛОР С.І.М."
опубліковано 19 грудня 2024 року о 16:51

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КОЛОР С.І.М." 31299514 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35312, Рівненська обл., Рівненський р-н, селище Клевань, вул.Центральна, будинок 38 380953904991 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю ТОВ «КОЛОР С.І.М.» є реконструкція систем вентиляції виробничих цехів (цехи виготовлення лаків-плівкоутворювачів №1 і №2, виготовлення фарб №№1-8), без збільшення кількості джерел викиду забруднюючих речовин, яка забезпечить ефективнішу роботу пилогазоочисного обладнання і оптимізацію параметрів її роботи. Реконструкцією передбачено заміну ряду повітропроводів, заміну відцентрових вентиляторів на діаметральні, заміну вентиляторів низького тиску менше 1000Па на середній тиск, більше 1000Па. Планованою діяльністю не передбачено збільшення існуючих виробничих потужностей, що становлять 25 тис. т/рік готової продукції (емалі, ґрунтівки різних кольорів, автолаки, затверджувачі, розчинники та лаки-плівкоутворювачі) та не передбачено змін в технологічних виробничих процесах. Додатково, для потреб теплопостачання цеху виготовлення лаківплівкоутворювачів №1 передбачено встановлення котельного обладнання. Технічна альтернатива 1. У якості технічної альтернативи 1 розглянуто встановлення газового котла потужністю 0,1 МВт для потреб теплопостачання цеху виготовлення лаків-плівкоутворювачів №1. Технічна альтернатива 2. У якості технічної альтернативи 2 розглянуто встановлення, для потреб теплопостачання цеху виготовлення лаків-плівкоутворювачів №1, котла на твердому паливі (пелети деревини), потужністю 0,1 МВт. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Клевань вул. Центральна, 38, 38Б, 38В, 38Г, 38Д, 38Е, 38Є. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Клеванська територіальна громада, Зорянська територіальна громада. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Клевань вул. Центральна, 38, 38Б, 38В, 38Г, 38Д, 38Е, 38Є. Плановану діяльність передбачено здійснювати на території діючого підприємства за адресою: 35312, Рівненська обл., Рівненський р-н, смт Клевань, вул. Центральна, 38, 38Б, 38В, 38Г, 38Д, 38Е, 38Є без додаткового землевідводу. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н Клевань вул. Центральна, 38, 38Б, 38В, 38Г, 38Д, 38Е, 38Є. Територіальна альтернатива провадження планованої діяльності не розглядається, оскільки плановану діяльність передбачено здійснювати на території існуючого підприємства. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив планованої діяльності підприємства носить позитивний характер, оскільки планована діяльність сприяє поліпшенню роботи вентиляційного устаткування на підприємстві. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планованою діяльністю ТОВ «Колор С.І.М.» є реконструкція систем вентиляції виробничих цехів (цехи виготовлення лаків-плівкоутворювачів №№1,2 та фарб №№1-8) без збільшення кількості джерел викиду забруднюючих речовин. Планованою діяльністю передбачено реконструкцію (ремонт і часткову заміну окремих вузлів і компонентів) вентиляційних систем для забезпечення оптимальних параметрів їх роботи, для досягнення якісної кратності повітрообміну у виробничих приміщеннях та ефективної роботи пилогазоочисних установок. Реконструкцією передбачено заміну ряду повітропроводів, заміну відцентрових вентиляторів на діаметральні, заміну вентиляторів низького тиску менше 1000Па на середній тиск, більше 1000Па. Дана планована діяльність направлена на вдосконалення і модернізацію систем вентиляції, заміну морально застарілого обладнання та поліпшення її роботи в цілому. Основною продукцією на підприємстві є емалі, ґрунтівки різних кольорів, автолаки, затверджувачі, розчинники та лаки-плівкоутворювачі. Планованою діяльністю не передбачено збільшення існуючих виробничих потужностей, що становлять 25 тис. т/рік готової продукції та не передбачено будь-яких змін у виробничих процесах. Зберігання сировини відбувається в існуючому резервуарному парку (підземні резервуари об’ємом 20-50 м3). Технологічний процес виробництва емалей та ґрунтівок залишається без змін включає: диспергування попередньо приготовленої суспензії пігментів і наповнювачів з додаванням функціональних добавок та стабілізаторів корозії в поліконденсаційних та полімеризаційних плівкоутворювачах; виведення необхідного кольору шляхом додавання кольорових пігментних паст і доведенні необхідної в’язкості за рахунок додавання органічних розчинників. Технологічний процес виробництва автолаків залишається без змін і полягає у змішуванні суспензії лаків з додаванням функціональних добавок та стабілізаторів з послідуючим додаванням органічних розчинників. Технологічний процес виготовлення затверджувачів та розчинників залишається без змін і полягає в змішування ізоціанату та розчинників (або затверджувачів) та летких органічних розчинників. Виготовлення лаків залишається без змін і передбачає процеси дозування та завантаження сировини (рідка та тверда сировина), лаковаріння та доробки готових плівкоутворювачів. Кожен технологічний процес завершується процесами фільтрування, фасування та упаковкою готової продукції. Інженерне забезпечення підприємства: електропостачання – від існуючих електромереж (залишається без змін); водопостачання – від двох артезіанських свердловин, відповідно до дозволу на спеціальне водокористування №79/ РВ/49д-23 від 10.07.2023 терміном дії до 10.07.2028, виданого Державним агентством водних ресурсів України (залишається без змін); водовідведення – госп-побутових стічних вод здійснюється в існуючу каналізаційну систему, відповідно до договору приймання стічних вод з підприємством Клевань «Комунсервіс» від 01.06.2022; дощових стічних вод – на очисні споруди м. Клевань, відповідно до договору приймання дощових стоків з підприємством Клевань «Комунсервіс» від 01.08.2021 (залишається без змін); газопостачання – від існуючого газорозподільного пункту (залишається без змін); теплопостачання – від існуючих котелень підприємства. Додатково, для потреб теплопостачання цеху виготовлення лаківплівкоутворювачів №1, передбачено встановлення котельного обладнання (у якості технічної альтернативи 1 розглянуто встановлення газового котла потужністю 0,1 МВт, з витратою палива 15 м3/год та у якості технічної альтернативи 2 розглянуто встановлення котла на твердому паливі (пелети деревини), потужністю 0,1 МВт, з витратою палива 25 кг/год). Загальна площа виробничого комплексу – 0,62 га (без додаткового землевідводу). Планована діяльність, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», належить до першої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля ст. 3, ч. 2: п. 6 «хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин»; п. 22 «розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України». 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.2006 №309; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку». щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за альтернативою 1, за виключенням певних відмінностей щодо дотримання нормативів гранично допустимих викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (в результаті спалювання твердого палива - пелети деревини). щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених пунктів» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404). Протипожежні розриви між будівлями та спорудами. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається, оскільки плановану діяльність передбачено здійснювати на території існуючого підприємства. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. Додаткова еколого-інженерна підготовка та захист території не передбачається, так як передбачено використання існуючих будівель на вже спланованій території з твердим водонепроникним покриттям. Зняття рослинного шару ґрунту не передбачається. щодо технічної альтернативи 2. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень. Додаткова еколого-інженерна підготовка та захист території не передбачається, так як передбачено використання існуючих будівель на вже спланованій території з твердим водонепроникним покриттям. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених пунктів» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404). щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів будівельного транспорту та під час проведення зварювальних та фарбувальних робіт при встановленні обладнання; при експлуатації – викиди від процесів, пов’язаних з виготовленням лакофарбової продукції, зберіганням сировини, роботою котельного обладнання (спалювання природного газу) та ін. Водне середовище: при будівництві – вплив не значний; при експлуатації – передбачається утворення госп-побутових стічних вод, які направляються в існуючу систему каналізації. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – не передбачається; при експлуатації – не передбачається. Вплив на клімат і мікроклімат: відсутній. Планована діяльність не впливає на інтенсивність падаючої сонячної радіації, на температуру, швидкість вітру, вологість, атмосферні інверсії, тривалість туманів та інші кліматичні характеристики. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – не передбачається; при експлуатації: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації будівель, споруд та технологічного устаткування. Ґрунти: при будівництві – утворення ТПВ та будівельних відходів; при експлуатації: вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній, так як наявне тверде покриття та системи побутової та дощової каналізації. На підприємстві наявні спеціально відведені місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення будівельних робіт, але буде тимчасовим; при експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене роботою вентиляційних установок, рухом автотранспорту та ін. Соціальне середовище: при будівництві – не передбачається; при експлуатації – в межах нормативних значень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за альтернативою 1, за виключенням надходження в атмосферне повітря викидів забруднюючих речовин від спалювання твердого палива - пелети деревини (на заміну спалюванню природного газу). щодо територіальної альтернативи 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 6 Хімічне виробництво Хімічне виробництво, в тому числі виробництво основних хімічних речовин, хімічно-біологічне, біотехнічне, фармацевтичне виробництво з використанням хімічних або біологічних процесів, виробництво засобів захисту рослин, регуляторів росту рослин, мінеральних добрив, полімерних і полімервмісних матеріалів, лаків, фарб, еластомерів, пероксидів та інших хімічних речовин; виробництво та зберігання наноматеріалів потужністю понад 10 тонн на рік;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, відповідно до вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря». (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 35, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50, заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки, контролю та екологічних фінансів – Грицак Олена Анатоліївна.  

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux