Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля Маяк
опубліковано 27 лютого 2025 року о 16:07

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАЯК - 3" 33521351 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35336, Рівненська обл., Рівненський р-н, село Верхівськ, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 81 380672183604 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планова діяльність ТОВ «Маяк-3» в с. Дядьковичі, Рівненського району, Рівненської області є вирощування курей-бройлерів на власній птахофермі. Продуктом діяльності є виробництво м’яса свійської птиці. На даний час в рамках планованої діяльності передбачається технічне переоснащення технологічного обладнання пташників на 84 тис. посадкових місць підлогового утримання птиці, енерготеплового блоку, заміна застарілого обладнання, перехід з індивідуального опалення кожного пташника на централізоване опалення, утеплення пташників, в тому числі забезпечення птахоферми безперебійним електроживленням з використанням дизель-генератора та когенераційного обладнання, забезпечення сушки і зберігання зерна, паливних матеріалів об’ємом 50 м3. На проммайданчику в с. Дядьковичі забій птиці не відбувається. Підприємство здійснює оцінку впливу на довкілля згідно: пункту 2, частини 3, статті 3, пункту 4, частини 3, статті 3. Технічна альтернатива 1. Технічною альтернативою 1 передбачається реконструкція, технічне переоснащення технологічного обладнання пташників, яке застаріло та його технічний ресурс вичерпано. Проект реконструкції передбачає заміну технологічного обладнання процесів опалення пташників, енерготеплового блоку та будівництво сучасних складів зберігання зерна, зернових відходів, а також зберігання паливо-мастильних матеріалів. На заміну двох застарілих, малопотужних і розукомплектованих котлів, встановлюється чотири сучасні твердопаливні (деревні пелети) котли вітчизняного виробництва загальною тепловою потужністю 3,2 МВт, модульний енерготепловий блок тепловою потужністю 4,0 МВт на природному газі, когенераційна установка електричною потужністю -350 кВт, тепловою потужність -439 кВт, турецької фірми Dalgakiran на природному газі, а також сучасне технологічне зернообробне обладнання виробництва фірми BONFANTI (Італія). Передбачається заміна інженерних мереж, систем управління та автоматизації, повна комп’ютеризація виробничого процесу вирощування курей-бройлерів. Також проектом передбачено переобладнання та перепланування існуючих виробничих та допоміжних будівель та споруд (адмінприміщення, побутове приміщення, прохідна, вагова, ) під потреби технологічної схеми вирощування птиці, встановлення автозаправного пункту з поверхневим зберіганням викопного палива. Технічна альтернатива 2. В якості технічної альтернативи розглядалося кліткове утримання курей-бройлерів. Але враховано, що при підлоговому утриманні умови для птиці найбільш наближені до природних, в результаті чого зменшуються травматизм курей-бройлерів, а, відповідно, значно покращується якість тушки. В результаті цього значно можуть скоротитися побічні продукти тваринного походження, що з екологічної точки зору є більш прийнятною. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Дядьковичі вул. Козацький шлях, 96 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Великоомелянська та Дядьковицька Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Дядьковичі вул. Козацький шлях, 96. Технічне переоснащення і реконструкція пташників проводитиметься на території діючих потужностей колишнього радянського виробництва, яке знаходиться за межами населеного пункту с. Дядьковичі на вул. Козацький шлях, буд. 96, Рівненського району, Рівненської області. Підприємство не діюче. Загальна площа території ділянки на якій планується розміщення птахокомплексу становить 10,3965 га. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н Дядьковичі вул. Козацький шлях, 96. Враховуючи, що плановане переоснащення і реконструкція колишніх пташників буде проводитись на території підприємства, територіальна альтернатива 2 не розглядалась. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений створенням додаткових робочих місць, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, збільшення споживання м’яса курей для задоволення потреб населення харчовими продуктами, збільшення використання органічного добрива для підвищення урожайності сільськогосподарських культур при вирощуванні сільськогосподарської продукції. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Вирощування курей-бройлерів планується здійснювати у чотирьох пташниках на 84 тис. посадкових місць. В складі проекту передбачені будівлі та допоміжні споруди(операторні) пташників, бункери сухого корму для птиці, дезінфекційний бар’єр на в’їзді в «чисту зону», морозильна камера (здохлі кури), резервна дизель-генераторна електростанція, топкова адмінприміщення, топкова приміщення прохідної, енерготепловий блок, когенераційна установка, паливо-заправний пункт двома наземними ємностями у 25 м3 кожний, модульний енерготепловий блок, сушка зерна, силоси зберігання зерна, дві водозабірні свердловини. Основні показники за генпланом: Вид будівництва – технічне переоснащення і реконструкція. Загальна площа земельної ділянки 10.3965 га. Кадастровий номер ділянки 5624684100:05:019:0114. Планована площа забудови - 37396,7 м2, планована площа проїздів і майданчиків - 14531,7 м2, мощення твердим покриттям – 14531,7 м2, планована площа озеленення– 107796,6 м2, відсоток планованої забудови (що проектується) - 35,6%, Потреба в енергоресурсах: вода питна 78 тис.м3/рік, природний газ – 1750 тис. м3/рік, деревні пелети- 6000 т/рік дизпаливо- 100 т/рік. Режим роботи – 365 днів на рік в 3 зміни. Зміна 8 годин. Загальна чисельність персоналу до планованої діяльності складала 4 працівника (охорона). Кількість новостворених робочих місць – 25. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Підприємство відноситься до об’єктів, для яких екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні, містобудівні та інші обмеження приведені в діючих державних екологічних нормативних документах, будівельних, санітарних і протипожежних нормах. - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватись за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря або Декларації про провадження господарської діяльності і не перевищувати граничнодопустимих нормативів та дотриманням вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; - забір води для потреб підприємства та водовідведення на питні і санітарно-гігієнічні та виробничі потреби повинні здійснюватися за наявності дозволу на спеціальне водокористування та його умові дотриманням вимог Водного Кодексу України; - відходи, що утворюються, повинні передаватись іншим власникам згідно попередньо підписаних договорів з метою їх подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»; - виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр; - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарними нормами та правилами; - дотримання розмірів та вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); - концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони та на межі житлової забудови не повинні перевищувати рівнів граничнодопустимих концентрацій для населених місць згідно: 1). «Гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» затверджених наказом Міністра МОЗ України від 10 травня 2024 року № 813 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2024 р. за № 763/42108. 2) «Орієнтовно безпечних рівнів впливу хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» затверджених наказом Міністра МОЗ України від 10 травня 2024 року № 813 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2024 р. за № 764/42109. - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі СЗЗ. Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі №1. щодо територіальної альтернативи 1. Містобудівні умови та обмеження: - дотримання санітарної зони; - обмеження мінімальних відстаней між запроектованими та існуючими об’єктами; - обмеження щільності і зонування забудови; - обмеження протипожежних розривів. щодо територіальної альтернативи 2. Аналогічні територіальній альтернативі №1. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Перед початком переоснащення і реконструкції пташників необхідне проведення інженерних вишукувань території з метою більш детального вивчення інженерно-геологічних та гідрологічних умов ділянки і фізико-механічних властивостей ґрунтів. Інженерна підготовка території включає планування території земельної ділянки для розміщення запланованих структурних елементів, облаштування фундаментів будівель та споруд, під’їзних доріг і шляхів до об’єкту реконструкції, перевезення обладнання, будівельних матеріалів та конструкцій; перебазування будівельних машин, механізмів, автотранспорту; організацію відведення дощових і талих вод; підключення до існуючих інженерних мереж із забезпеченням мінімізації впливу на ґрунтові та гідрогеологічні умови ділянки. Організацію рельєфу майданчика основної планованої діяльності передбачається виконати з урахуванням рельєфу місцевості, відміток існуючих доріг, мінімального об’єму земляних робіт і надійного відведення дощової води від споруд об’єкту, що проектується. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі №1. щодо територіальної альтернативи 1. Здійснення планованої діяльності на території та в межах існуючого промислового майданчика підприємства ТОВ «Маяк-3». щодо територіальної альтернативи 2. Планована діяльність з переоснащення і реконструкції пташників буде проводитись на території, що належить підприємству, тому територіальна альтернатива №2 не розглядалась. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. На період будівництва: Клімат та мікроклімат: вплив незначний, зумовлений невеликою кількістю парникових газів, що потрапляють в атмосферу від будівельної техніки. Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин утворюються під час роботи спецтехніки, монтажу обладнання, проведенні земляних робіт, фарбувальних, зварювальних робіт. Водне середовище: на період переоснащення і реконструкції вплив буде мінімальний. Водозабір буде здійснюватися із свердловини сусіднього підприємства ПАФ «Вісла». Ґрунти: тимчасовий незначний вплив при облаштуванні промислового майданчика та проведенні монтажних робіт. Шум: шумовий вплив буде зумовлений створенням додаткового шуму під час проведення будівельних робіт. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду: об’єкти ПЗФ в районі розташування відсутні, земельна ділянка не є середовищем існування рідкісних тварин чи рослин, зелені насадження відсутні. На момент планованої діяльності це сформована територія. Відходи: під час проведення монтажних робіт утворюватимуться відходи, які тимчасово складуватимуться у відведеному місці та після закінчення переоснащення і реконструкції будуть передані спеціалізованим підприємствам згідно укладених договорів. Управління відходами буде здійснюватися відповідно до укладених договорів. На період експлуатації: Повітряне середовище: Джерелами забруднення повітряного середовища на птахофермі будуть пташники для вирощування курей-бройлерів, бункери комбікормів, дезінфекційний бар’єр на в’їзді в «чисту зону», морозильна камера (здохлі кури), резервна дизель-генераторна електростанція, топкова адмінприміщення, топкова приміщення прохідної, енерготепловий блок, когенераційна установка, паливо-заправний пункт, модульний енерготепловий блок, сушка зерна. Водне середовище: Водопостачання об’єкту забезпечується підключенням до існуючої водопровідної внутрішньогосподарської мережі із двох артезіанських свердловин. Обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів згідно ст. 23 Кодексу України «Про надра» не перевищуватиме 300 кубічних метрів на добу. Плановане споживання води на вирощування курей-бройлерів складатиме 214 кубічних метрів на добу або 78 тис. кубічних метрів на рік. Господарськопобутові стічні стоки та виробничі стоки скидатимуться – в існуючу каналізаційну мережу пов’язану із водонепроникними вигрібами. Разом зі стічними водами, що утворюються в процесі виробничої діяльності, дощові та талі води будуть збиратися у бетонних вигріби т а дренажні колодязі з подальшим вивезенням вмісту вигрібів відповідно до укладених договорів. В проекті передбачається організація внутрішньо-майданчикової системи збору дощової води, яка буде направлятися в існуючу каналізаційну систему дощових стоків. Ґрунти: вплив під час експлуатації вплив відсутній. Шум: шум, створюваний основним та допоміжним технологічним обладнанням під час експлуатації дотримуватиметься нормативного показника за рахунок встановлення обладнання всередині будівель, використання шумопоглинальних кожухів та прокладок, межа розповсюдження шуму буде знаходитися в межах промислового майданчика та встановленої СЗЗ. Благоустрій: після закінчення будівництва планується додатковий благоустрій території з висадкою зелених насаджень, обладнання тротуарів, місця рекреаційного та релаксаційного відпочинку робітників і службовців. Соціальне середовище: позитивний вплив, створення додаткових робочих місць для місцевого сільського населення. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного законодавства. Сфера планованої діяльності, технологічні процеси, робота технологічного обладнання, відбуватиметься в межах зазначеної земельної ділянки. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі №1. щодо територіальної альтернативи 1. Здійснення планованої діяльності на території та в межах земельної ділянки існуючого підприємства при експлуатації обладнання, задіяного в технологічних процесах. щодо територіальної альтернативи 2. Аналогічні територіальній альтернативі №1. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, передбачено у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Рівненська обласна державна адміністрація (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, owd.rivne@gmail.com, (0362) 264723, Данчук Ольга Юріївна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux