Відповідно до статей 6, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», частини третьої статті 30 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19 липня 2018 року № 13, з метою правового, організаційного та фінансового забезпечення працівників райдержадміністрації на випадок тимчасової втрати працездатності:
- Створити комісію із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі – Комісія) та затвердити її склад, згідно з додатком.
- Комісії під час здійснення своїх повноважень керуватися Положенням про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління Фонду соціального страхування України від 19 липня 2018 року № 13.
- Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 24 жовтня 2011 року № 805 «Про створення комісії із соціального страхування».
- Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Голова адміністрації Олександр КОВАЛЬ