Як скласти ефективне та сучасне резюме, яке виділить пошукача роботи серед інших конкурентів – про це дізнавалися безробітні під час тренінгу «Підготовка резюме», який відбувся у Рівненській філії Рівненського ОЦЗ.
«Донедавна головним критерієм, на який компанії звертали увагу під час пошуку співробітників, була наявність диплома, що свідчив про вузьку професійну спеціалізацію. Програміст мав уміти створювати програми, бухгалтер – вести облік, а журналіст – писати репортажі. Усе інше вважалося позитивним, але не обов’язковим, доповненням. Сьогодні ситуація кардинально змінилася. Сучасні роботодавці розраховують на те, що кандидат матиме десятки різноманітних вмінь, а саме: здатність креативно мислити, раціонально розподіляти час, комплексно вирішувати завдання, уміти прогнозувати та швидко адаптуватися до змін, мати навички комунікації тощо. Без згадки про це сьогодні не обходиться майже жодне оголошення про роботу. Тож потрібно враховувати ці критерії під час складання резюме. Запам’ятайте, чим вища посада – тим більші вимоги до кандидата», – пояснювала для присутніх Світлана Жовнір, заступник начальник відділу активної підтримки безробітних філії.
Учасники тренінгу не лише розглянули види та структуру резюме, а й обговорили, який вид резюме необхідно використати залежно від вакансії та досвіду роботи, враховуючи при цьому основні вимоги до його написання. Виконуючи вправу «Похвали себе», безробітні вчилися себе презентувати, демонструючи при цьому свої особисті якості.
«Ідеально написане резюме є маленьким шедевром, над яким доводиться працювати все життя, постійно вдосконалюючи, задумуючись над кожною фразою, над кожним словом. Під різні вакансії та нові вимоги складається нове резюме, однак це означає не придумування чогось нового, а погляд на себе і свій досвід з іншого боку, оцінюючи себе з позицій конкретної вакансії, потреб і вимог роботодавця», – резюмувала С. Жовнір.
Таким чином, наприкінці тренінгу кожен його учасник отримав якісно наповнене резюме, включаючи нові знання, а також бажання до змін та активного пошуку роботи!