Проєкт про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах
опубліковано 07 червня 2024 року о 15:02

Повідомлення про оприлюднення проєкту регуляторного акта – наказу начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах».

Архівне управління Рівненської районної державної адміністрації відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, оприлюднює проєкт регуляторного акта - наказ начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах».

Метою прийняття проєкту регуляторного акта є затвердження тарифів на платні послуги, які надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на економічно обґрунтованому рівні.

Розробник проєкту регуляторного акта є архівне управління Рівненської районної державної адміністрації.

Аналіз регуляторного впливу та проєкт регуляторного акта розміщено на офіційному сайті Рівненської районної державної адміністрації – Рівненської районної військової адміністрації https://rrda.rv.gov.ua в розділі «Новини».

Зауваження та пропозиції до проєкту регуляторного акта приймаються протягом місяця з дня опублікування проєкту регуляторного акта у письмовому та/або електронному вигляді щодня на електронну адресу rajarhiv.rv@ukr.net та адресу архівного управління Рівненської районної державної адміністрації: вулиця Петра Могили, 22 б, м. Рівне, Рівненська область, 33001.

За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном: (063) 82-62-778.

Начальник відділу кадрової роботи,

управлінської документації та використання

інформації документів архівного управління

Рівненської районної державної адміністрації               Вікторія КОВАЛЬ

ПРОЄКТ



РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РІВНЕНСЬКА РАЙОННА ВІЙСЬКОВА адміністрація

 

А Р Х І В Н Е У П Р А В Л І Н Н Я 

 

Н А К А З


___________________ року №____


Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах



Відповідно до статті 35 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 1998 року № 639 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2022 року № 774), наказу Міністерства юстиції України від 26 листопада 2021 року № 4251/5 «Про затвердження Порядку визначення вартості платних послуг, які надаються архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2021 року № 1554/37176, наказу Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року № 1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», наказу Державної архівної служби України від 29 квітня 2020 року № 45 «Про затвердження Типових норм часу і виробітку на основні види робіт, що виконуються в архівних установах», розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації – начальника Рівненської районної військової адміністрації від 30 жовтня 2023 року № 205 «Про затвердження Положення про архівне управління Рівненської районної державної адміністрації», наказу начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації від__________ №_________ «Про затвердження Положення про порядок встановлення тарифів на платні послуги та використання коштів, отриманих архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації»,


НАКАЗУЮ:


1. Затвердити ціни на роботи (послуги), які виконуються на договірних засадах архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації, що фінансується за рахунок бюджетних коштів згідно з додатками 1, 2.


2. Платні послуги з використанням відомостей, що містяться в архівних документах, надавати фізичним і юридичним особам згідно з їх запитами.


3. Надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціального захисту громадян, надання фізичним особам для користування в читальному залі архівної установи архівних документів, що належать державі, територіальним громадам, та архівних довідок судам, правоохоронним, органам державного фінансового контролю, а також юридичним і фізичним особам, які передали зазначені документи на зберігання, здійснюється безоплатно.


4. Порядок виконання та оплати робіт (послуг) проводити та здійснювати:

- на договірних засадах з оплатою відповідно до цін, затверджених згідно із законодавством та після укладання з замовниками договору на виконання робіт (послуг);

- в безготівковій формі шляхом попередньої оплати через банк, іншу фінансову установу або відділення поштового зв’язку та підтвердженим оплати платіжним документом (квитанція, платіжне доручення) з відміткою банку або іншої відповідної установи;

- на підставі акта прийому виконаних робіт, в якому перераховано види виконаних робіт (послуг), їх обсяг і вартість, підписано уповноваженою особою замовника, який приймає виконану роботу та виконавцем робіт.


5. Отримані кошти за надані послуги спрямовувати на покращення матеріально-технічної бази та інші видатки архівного управління Рівненської районної державної адміністрації.


6. Проєкт наказу оприлюднити на офіційному вебсайті Рівненської районної державної адміністрації.


7. Провідному бухгалтеру архівного управління Рівненської районної державної адміністрації вести облік та складати звітність перед відповідними органами про надання платних послуг згідно з чинним законодавством України.


8. Вважати таким, що втратив чинність, наказ начальника архівного відділу Рівненської районної державної адміністрації від 12.05.2008 № 02 «Про затвердження цін на платні послуги, які надаються архівним відділом Рівненської районної державної адміністрації», зареєстрованого в Рівненському районному управлінні юстиції від 19.05.2008 року № 05/109.


Начальник управління Наталія ТОКАРЧУК


























Підлягає державній реєстрації

 

Наказ підготувала:

 

 

 

Начальник відділу кадрової роботи,

управлінської документації та використання інформації документів архівного управління Рівненської районної державної адміністрації






Вікторія КОВАЛЬ




 

 

Погоджено: 


 

 

Заступник начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації




Світлана РУДА




Начальник відділу формування Національного архівного фонду і діловодства архівного управління,

в.о. провідного бухгалтера архівного управління Рівненської районної державної адміністрації

 






Ольга ПІДГОРОДЕЦЬКА

 

 

 


 

 








Додаток 1

до наказу начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації

від ___________________

№ _____


ЦІНИ

на роботи (послуги), які надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації

 

№ з/п

Найменування видів робіт (послуг)

Одиниця виміру

Ціна за

1 виміру,

грн. коп.

1

2

3

4

І. НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ДОКУМЕНТІВ І СПРАВ ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

1.

Складання історичних довідок до архівних фондів:



1.1.

за період більше 10 років

машинописний

аркуш

2986,56

1.2.

за період від 5 до 10 років

машинописний

аркуш

1791,94


1.3.

за період від 1 до 5 років

машинописний

аркуш

895,97

2.

Підготовка документів для науково - технічного опрацювання, їх систематизація, визначення фондової належності:




2.1.

визначення та уточнення фондової належності справ до управлінської, творчої, науково-технічної документації

одиниця зберігання: документ

справа

11,94

5,97

3.

Проведення експертизи цінності документів:



1

2

3

4

3.1.

Систематизація справ до проведення експертизи цінності документів і справ*:

у середині фондів - за роками або структурними частинами

одиниця зберігання

0,99

* За умови безсистемного зберігання документів в установі

3.2.

Проведення експертизи цінності документів: 



3.3.

управлінської документації



3.3.1.

з поаркушним переглядом документів

одиниця зберігання

11,95

3.3.2.

без поаркушного перегляду документів

одиниця зберігання

2,71

3.4.

документів з особового складу (у тому числі з особових справ):



3.4.1.

з поаркушним переглядом документів

одиниця зберігання

6,64

3.4.2.

без поаркушного перегляду документів

одиниця зберігання

2,10

4.

Складання за результатами експертизи цінності описів справ, довідкового апарату до них та актів:



4.1.

Складання заголовків справ:



4.1.1.

управлінської документації

заголовок

11,95

4.1.2.

на особові справи

заголовок

2,99

4.2.

Складання описів справ

опис

298,66

4.3.

Складання передмов до опису справ

передмова

298,66

4.4.


Оформлення описів (складання титульного аркушу, змісту, підсумкового запису)

опис

298,66

4.5.


Складання актів про виділення для знищення тих документів і справ, які не підлягають зберіганню

позиція

7,47

4.6.

Складання акта про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ

позиція

8,53

1

2

3

4

4.7.

Складання переліків (актів, довідок) на відсутні документи установ міського значення

перелік

597,31

4.8.

Складання актів про завершення упорядкування документів і справ установ

акт

597,31

5.

Формування та оформлення справ, підготовка їх для архівного зберігання, картонування справ:



5.1.

Формування справ із розсипу документів та переформування справ з :



5.1.1.

управлінською документацією

аркуш

0,37

5.1.2.

з особового складу

аркуш

0,29

5.2.

Систематизація аркушів у справі:



5.2.1.

машинописний (без правки) або розбірливий рукописний текст

аркуш

0,24

5.2.2.

машинописний або рукописний текст з правками та вставками, що утруднюють прочитання

аркуш

0,37

5.3.

Розброшурування (розшивання) неправильно сформованої справи

одиниця зберігання

3,73

5.4.

Вилучення скріпок, скоб зі справ

одиниця зберігання

3,73

5.5.

Складання внутрішніх описів у справах:



5.5.1

з управлінською документацією

заголовок

3,98

5.5.2.

творчою, науково-технічною, особового походження

заголовок

4,98

5.5.3.

у комплексах особових справ, сформованих у одну справу

заголовок

2,99

5.6.

Редагування заголовків справ:



5.6.1.

з частковим перегляданням справ

заголовок

3,98

5.6.2.

без переглядання справ

заголовок

2,38

5.7.

Підшивання справ:



5.7.1

кількістю до 25-ти аркушів

одиниця зберігання

5,74

1

2

3

4

5.7.2.

кількістю до 50-ти аркушів

одиниця зберігання

7,11

5.7.3.

кількістю до 100 аркушів

одиниця зберігання

13,58

5.7.4.

кількістю до 150-ти аркушів

одиниця зберігання

16,59

5.7.5.

кількістю понад 150 аркушів або з

нестандартними аркушами

одиниця зберігання

21,33

5.8.

Нумерування аркушів у справах:



5.8.1.

обсягом понад 150 аркушів

аркуш

0,20

5.8.2.

обсягом до 150 аркушів

аркуш

0,21

5.8.3.

обсягом до 50 аркушів

аркуш

0,24

5.8.4.

нестандартних за форматом і якістю аркушів, розшитих справ

аркуш

0,30

5.9.

Перенумеровування аркушів у справах:



5.9.1.

обсягом понад 150 аркушів

аркуш

0,25

5.9.2.

обсягом до 150 аркушів

аркуш

0,27

5.9.3.

обсягом до 50 аркушів

аркуш

0,30

5.9.4.

нестандартних за форматом і якістю аркушів, розшитих справ

аркуш

0,37

5.10.

Перевіряння нумерації у справах:



5.10.1.

обсягом понад 150 аркушів

аркуш

0,06 

5.10.2.

обсягом до 150 аркушів

аркуш

0,07

5.10.3.

обсягом до 50 аркушів

аркуш

0,10

5.10.4.

нестандартних за форматом і якістю аркушів, розшитих справ

аркуш

0,12

5.11.

Оформлення обкладинок справ або титульних аркушів:



5.11.1.

при наявності друкарської обкладинки або титулу установи на управлінську документацію

одиниця зберігання

4,27

5.11.2.

при відсутності друкарської обкладинки або титулу установи на управлінську документацію

одиниця зберігання

5,97

1

2

3

4

5.11.3.

особових справ

одиниця зберігання

2,13

5.12.

Вклеювання титульних і засвідчувальних аркушів

одиниця зберігання

1,32

5.13.

Систематизація справ усередині фондів установ

одиниця зберігання

5,97

5.14.

Проставлення архівних штампів на обкладинках справ:



5.14.1.

з проставленням архівних штампів

одиниця зберігання

1,49

5.14.2.

без проставлення архівних штампів

одиниця зберігання

1,00

5.15.

Картонування справ

одиниця зберігання

1,00

5.16.

Перекартонування справ

одиниця зберігання

1,49

5.17.

Написання ярликів на картонажі

ярлик

4,98

5.18.

Наклеювання ярликів на картонажі

ярлик

2,99

5.19.

Розміщення картонажів, знепилення справ, картонажів, в'язок, стелажів із вилученням справ

картонаж

в’язка

1,99

5.20.

Комп’ютерний набір текстів документів

машинописний аркуш

17,57

ІІ. НАДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ ТА ПРАКТИЧНОЇ ДОПОМОГИ ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ З ПИТАНЬ АРХІВНОЇ СПРАВИ ТА ДІЛОВОДСТВА, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗБЕРЕЖЕНОСТІ АРХІВНИХ ДОКУМЕНТІВ

1.

Складання номенклатур справ:



1.1.

розроблення схем побудови номенклатури справ установ

схема

895,97

1.2.

складання заголовків справ

заголовок

2,71

1.3.

індексування статей номенклатури справ

стаття


1,86

1.4.

редагування заголовків


заголовок

2,38

1

2

3

4

1.5.

оформлення номенклатури справ

номенклатура

298,66

1.6.

складення зведеної номенклатури справ

стаття номенклатури

1,66

2.

Перевіряння наявності та фізичного стану справ

одиниця зберігання

1,15

3.

Відновлення згасаючих та слабоконтрастних текстів документів



3.1.

перегляд справ для виявлення документів із

згасаючим текстом

сторінка

19,91

3.2.

відновлення згасаючого або слабо контрастного тексту

знак

1,49

3.3.

звіряння текстів після друкування

аркуш

0,60

4.

Палітурні роботи:



4.1.

підшивання справ, що містять до 25 аркушів

одиниця зберігання

4,98

4.2.

що містять до 50 аркушів

одиниця зберігання

7,47

4.3.

підшивання справ, що містять до 100 аркушів

одиниця зберігання

11,95

4.4.

що містять до 150 аркушів підшивання справ

одиниця зберігання

17,57

4.5.

підшивання справ, що містять понад 150 аркушів або з нестандартними сторінками

одиниця зберігання

22,97

5.

Зберігання архівних документів на договірній основі з різними носіями інформації (депоноване зберігання документів, що не належать державі, у зв’язку із достроковим прийманням)



5.1.1.


Дострокове приймання документів


одиниця зберігання

ціна встановлена за розрахунком додаток 3

5.2.

Депоноване зберігання 

одиниця зберігання, рік

встановлена за розрахунком додаток 2 

1

2

3

4

5.3.

Приймання – здавання справ установ після завершення робіт з упорядкування документів і справ

одиниця зберігання

10,67

5.4.

Приймання - передавання справ на зберігання до архівосховища архівного управління

одиниця зберігання

1,15

5.5.

Приймання справ управлінської документації на постійне зберігання без перевіряння кількості аркушів у справах

одиниця зберігання

1,15

5.6.

Приймання виборчої документації

пакування (мішок, бокс)

1,49

ІІІ. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЇ АРХІВНИХ ДОКУМЕНТІВ ТА НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

1.

Підготовка довідок на запити фізичних та юридичних осіб (*):



1.1.

Виконання: тематичних запитів про встановлення (підтвердження) окремих фактів подій, відомостей, (підтвердження) майнових прав (**)

Лист-відповідь

895,97


1.2.

Підготовка довідок з видачею підготовлених відповідей

довідка

149,32

(*) Без вартості робіт із виявлення документів

(**) При відсутності у заявника точних пошукових даних про дату, місце події (факту) вартість робіт збільшується на 1 грн. 37 коп. за додатковий перегляд архівних документів за кожний рік, місце, події

2.

Проведення екскурсій і занять в приміщенні архівної установи для груп не більше 15 чоловік:



2.1.

оглядових

відвідувач екскурсія

895,97

3.

Підготовка виставок документів:



3.1.

до 25 експонатів

виставка

2389,25

3.2.

до 50 експонатів

виставка

5077,15

1

2

3

4

4.

Копія архівного документа, виготовлена з фонду користування

копія

1,99

5.

Видавання справ користувачам

одиниця зберігання

2,99






 

*Розрахунок вартості трудових витрат та планова калькуляція цінна роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах у суб’єктів господарювання наведено в додатку 1.

**Розрахунок вартості послуг із прийому документів, що не належать державі, на депоноване зберігання наведено в додатку 2.

***Розрахунок вартості послуг з дострокового прийому документів на державне зберігання наведено в додатку 3.

Якщо при наданні платної послуги використовуються технологічні матеріали (папір, картон, кіноплівки, фотоплівки, відеокасети, фотопапір, диски, хімікати, флеш-носії та інші), то до ціни платних послуг архівного управління Рівненської районної державної адміністрації враховується їх вартість за закупівельною ціною.

Оплата за надання послуг, що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації справляється у встановленому чинним законодавством порядку шляхом безготівкових розрахунків.

Платна послуга надається архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації після отримання підтверджуючих документів про перерахування коштів на відповідний рахунок.

 

Заступник начальника управління Світлана РУДА














 

Додаток 2

до цін на послуги (роботи), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах

 

 

Розрахунок вартості послуг з прийому документів, що не належать державі, на депоноване зберігання ( до підпункту 5.2)

 

І. Підготовка документів до прийому на державне зберігання, прийом справ, розміщення в архівосховищі.


з/п

Індекс за даними цінами

Найменування видів послуг

Одиниця виміру

Ціна за 100 одиниць зберігання, грн

Примітка

1

2.

Перевіряння наявності та фізичного стану справ

100 справ

119,00

 

2

5.5.

Приймання справ управлінської документації на постійне зберігання без перевіряння кількості аркушів у справах

100 справ

115,00

 

3

5.15.

Картонування справ


100 справ

100,00

 

4

5.17.

Написання ярликів на картонажі

10 ярликів

49,80

10 справ

у одній коробці

5

5.18.

Наклеювання ярликів на картонажі

10 ярликів

29,90

1 ярлик

на коробку

6

5.19.

Розміщення картонажів, знепилення справ, картонажів, в'язок, стелажів із вилученням справ

10 картонажів,

справ


19,90

 


Усього за 100 одиниць зберігання – 433,60



ІІ. Видача (прийом) справ з архівосховища в процесі використання документів (з розрахунку одного разу використання кожної справи протягом року).


з/п

Індекс видів послуг згідно з установленими нормами

Найменування видів послуг

Одиниця виміру

Ціна за 100 одиниць зберігання, грн

1

5.

Видавання справ користувачам

100 справ

299,00

2

5.5.

Приймання справ управлінської документації на державне зберігання без перевіряння кількості аркушів у справах

100 справ

115,00


Усього за рік (299,00+115,00) х 1 рік = 414,00


ІІІ. Вартість зберігання 1 (однієї) одиниці зберігання (із розрахунку вартості зберігання 1 одиниці зберігання протягом року (2 грн 42 коп., що встановлена при розрахунку нормативу бюджетного фінансування згідно з наказом Державного комітету архівів України від 06 травня 2008 № 82 «Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються центральними державними архівними установами на договірних засадах».


Усього за рік 100 х 2,42 х 1 рік = 242,00 грн.


ІV. Загальна вартість послуги за 100 одиниць зберігання (сума розділів І, ІІ, ІІІ ) за рік депонованого зберігання 1089,60


Беручи до уваги вищевказані розрахунки, визначено ціну за рік депонованого зберігання за одиницю зберігання:


з/п

Індекс видів послуг згідно з установленими нормами

Одиниця виміру

Ціна за 1 (одну) одиницю зберігання, грн

Примітка

1

5.2

Справа


10,90



Заступник начальника управління Світлана РУДА

Додаток 3

до цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах

 

Розрахунок вартості послуг з дострокового прийому документів на державне зберігання ( до підпункту 5.1.1-5.1.9)


 І. Підготовка документів до прийому на державне зберігання ( прийом справ, розміщення в архівосховищі).

з/п

Індекс за даними цінами

Найменування видів послуг

Одиниця виміру

Ціна за 100 одиниць зберігання, грн

Примітка

1

2.

Перевіряння наявності та фізичного стану справ

100 справ

119,00

 

2

5.5.

Приймання справ управлінської документації на постійне зберігання без перевіряння кількості аркушів у справах

100 справ

115,00

 

3

5.15.

Картонування справ

100 справ

100,00

 

4

5.17.

Написання ярликів на картонажі

10 ярликів

49,80

10 справ у одній коробці

5

5.18.

Наклеювання ярликів на картонажі

10 ярликів

29,90

1 ярлик на коробку

6

5.19.

Розміщення картонажів, знепилення справ, картонажів, в'язок, стелажів із вилученням справ

10 картонажів,

справ


19,90

 


Усього за 100 одиниць зберігання – 433,60

ІІ. Видача справ з архівосховища в процесі використання документів (з розрахунку одного разу використання кожної справи протягом року)

 

з/п

Індекс видів послуг згідно з установленими нормами

Найменування видів послуг

Одиниця виміру

Ціна за 100 одиниць зберігання, грн

1

5.

Видавання справ користувачам

100 справ


299,00


Усього за :

1 рік 299,00 грн. х 1 рік = 299,00 грн.

5 років 299,00 грн. х 5 = 1495,00 грн. 

10 років 299,00 грн. х 10 = 2990,00грн.

15 років 299,00 грнх 15 = 4485,00 грн.

25 років 299,00 грн. х 25 = 7475,00 грн.

35 років 299,00 грн. х 35 = 10465,00 грн. 

45 років 299,00 грн. х 45 = 13455,00 грн. 

55 років 299,00 грн. х 55 = 16445,00 грн. 

65 років 299,00 грнх 65 = 19435,00 грн.

75 років 299,00 грн. х 75 = 22425,00 грн

 

ІІІ. Вартість зберігання 1 (однієї) одиниці зберігання (із розрахунку вартості зберігання 1 одиниці зберігання протягом року (2 грн. 42 коп., що встановлена при розрахунку нормативу бюджетного фінансування згідно з наказом Державного комітету архівів України від 06 травня 2008 № 82 «Про затвердження цін на роботи (послуги), що виконуються центральними державними архівними установами на договірних засадах».

Усього за:

1 рік 100 х 0,04 х 1 рік = 242,00 грн.

5 років 100 х 0,04 х 5 = 1 210,00 грн.

10 років 100 х 0,04 х 10 = 2 420,00 грн.

15 років 100 х 0,04 х 15 = 3 630,00 грн.

25 років 100 х 0,04 х 25 = 6 050,00 грн.

35 років 100 х 0,04 х 35 = 8 470,00 грн.

45 років 100 х 0,04 х 45 = 10 890,00 грн.

55 років 100 х 0,04 х 55 = 13 310,00 грн.

65 років 100 х 0,04 х 65 = 15 730,00 грн.

75 років 100 х 0,04 х 75 = 18 150,00 грн.


ІV. Загальна вартість послуги за 100 одиниць зберігання (сума розділів І, ІІ, ІІІ) за: 

1 рік 732,60 грн.

період від 1 до 5 років 3138,60 грн.

період від 5 до 10 років 5843,60 грн.

період від 10 до 15 років 8548,60 грн.

період від 15 до 25 років 13958,60 грн.

період від 25 до 35 років 19368,60 грн.

період від 35 до 45 років 24118,60 грн.

період від 45 до 55 років 30188,60 грн.

період від 55 до 65 років 35595,60 грн.

період від 65 до 75 років 41008,60 грн.


Беручи до уваги вищевказані розрахунки, визначено ціни за 1 (одну) одиницю зберігання:

№ з/п

Індекс видів послуг згідно з установленими нормами

Одиниця виміру

Ціна за

одиницю

зберігання, грн.

Примітка

1

5.1.1

Справа

7,33


2

5.1.2

Справа

31,39


3

5.1.3

Справа

58,44


4

5.1.4

Справа

85,49


5

5.1.5

Справа

193,69


6

5.1.6

Справа

247,79


7

5.1.7

Справа

301,89


8

5.1.8

Справа

355,99


9

5.1.9

Справа

410,09



Заступник начальника управління Світлана РУДА



АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

до наказу архівного управління Рівненської районної державної адміністрації від __________ 20__ року №___ «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах»


І. Визначення проблеми

Проблема, яку планується розв’язати з ухваленням наказу, полягає в регулюванні питання надання платних послуг архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації (надалі – архівне управління), забезпечення виконання основних завдань і функцій архівного управління відповідно до розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації – начальника Рівненської районної військової адміністрації від 30 жовтня 2023 року № 205 «Про затвердження Положення про архівне управління Рівненської районної державної адміністрації», збереженні робочих місць та стабільності від надходжень до спеціального фонду архівного управління шляхом установлення цін на платні послуги, що надаються архівним управлінням населенню, бюджетним установам та іншим споживачам відповідно до Законів України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 1998 року № 639 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів» (із змінами, внесеними згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 07 липня 2022 року № 774), наказу Міністерства юстиції України від 26 листопада 2021 року № 4251/5 «Про затвердження Порядку визначення вартості платних послуг, які надаються архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 грудня 2021 року №1554/37176, наказу Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року №1000/5 «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», наказу Державної архівної служби України від 29 квітня 2020 року № 45 «Про затвердження та впровадження Типових норм часу і виробітку на основні види робіт, що виконуються в архівних установах».

Архівним управлінням надано пропозиції щодо розрахунку цін на роботи (послугина підставі зазначених вище нормативно-правових актів і запропоновано вказаний регуляторний акт. У розрахунок цін на роботи (послуги), що виконуються архівним управлінням, закладена мінімальна заробітна плата провідного бухгалтера архівного управління Рівненської районної державної адміністрації станом на 01 січня 2024 року.

Роботи з науково-технічного опрацювання документів архівним управлінням здійснюються на підприємствах, в установах та організаціях, з якими укладено договір на виконання робіт, тому вартість комунальних послуг, матеріалів, амортизація засобів у ціни не закладені.

Згідно зі статтею 35 Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» надання архівних довідок, необхідних для забезпечення соціального захисту громадян (підтвердження трудового стажу та розміру заробітної плати, нагородження, присвоєння почесних звань, обрання депутатом органів місцевого самоврядування тощо), а також надання архівних довідок судам, правоохоронним, юридичним особам, які передали документи на зберігання, здійснюються безоплатно.

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 25 червня 2001 року № 702 «Про порядок використання коштів, отриманих органами державної влади від надання ними послуг відповідно до законодавства, та їх розміри», зі змінами, кошти, отримані від надання архівних послуг, надходять на спеціальний рахунок і витрачаються на організацію надання цих послуг (зміцнення матеріально-технічної бази, придбання, ремонт комп’ютерів та оргтехніки, придбання стелажного обладнання, канцелярських і господарських товарів, витрати на технічне обслуговування вогнегасників та пожежних кранів тощо).

Основними завданнями та функціями архівного управління є забезпечення ведення обліку, зберігання та використання документів Національного архівного фонду та з кадрових питань ліквідованих суб’єктів господарювання.

 

Основні групи, на які проблема справляє вплив:

Таблиця 1

Групи (підгрупи)

Так

Громадяни

Впливає на громадян у частині отримання довідок за документами Національного архівного фонду (надалі - НАФ)

Органи державної влади та місцевого самоврядування

Органи державної влади та місцевого самоврядування забезпечують контроль за належними умовами зберігання документів та якістю надання платних послуг і скороченням термінів їх виконання

Суб’єкти господарювання, у тому числі суб’єкти малого підприємництва за даними таблиці 5

Впливає на всіх суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність на території Рівненського району, оскільки вони мають необхідність звертатися для науково-технічного опрацювання справ та складання описів, актів про вилучення для знищення документів, що не підлягають зберіганню при їх ліквідації


Проблема потребує вирішення шляхом установлення архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації цін на платні послуги населенню, бюджетним установам та іншим споживачам з урахуванням економічно обґрунтованих витрат на надання цих послуг.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів.

Застосування ринкових механізмів для вирішення даної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання.

Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів.

На даний час архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації не прийнято регуляторного акту, щодо цього питання, який би міг урегулювати та розв’язати дану проблему.

Цілі державного регулювання полягають у регулюванні питання надання платних послуг архівним управлінням, забезпечення виконання основних його завдань та функцій відповідно до розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації - начальника Рівненської районної військової адміністрації від 30 жовтня 2023 року № 205 «Про затвердження Положення про архівне управління Рівненської районної державної адміністрації», збереженні робочих місць та стабільності від надходжень до спеціального фонду державного бюджету шляхом установлення цін на роботи (послуги). Проєкт наказу архівного управління Рівненської районної державної адміністрації спрямований на установлення економічно обґрунтованих цін на платні послуги, що надаються архівним управлінням відповідно законодавства України, підвищення рівня якості послуг, які надаються населенню, бюджетним установам та іншим споживачам, та отримання додаткових надходжень до спеціального фонду архівного управління.


ІІІ. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей 

1. Визначення альтернативних способів.

Для досягнення встановлених цілей розглянуто такі альтернативи

 

Таблиця 2

Вид альтернативи

Опис альтернативи

1

2

Залишення без змін існуючого акта

(надалі –

Альтернатива 1)

Цей спосіб є недоцільним, оскільки не буде визначено єдиного порядку планування та використання доходів отриманих від надання платних послуг, що виконуються архівними установами на договірних засадах. Це не забезпечить досягнення поставленої цілі регулювання та не може бути прийнятою, оскільки веде до відмови від поліпшення якості надання архівних робіт (послуг), що надаються суб’єктам господарювання та громадянам, створення належних умов для зберігання документів, утворених у процесі діяльності підприємств, установ та організацій, не надає можливості спланувати роботу архівного управління на перспективу.

Надання архівних робіт (послуг) за рахунок загального фонду державного бюджету (надалі - Альтернатива 2)

Відсутність надходжень коштів до спеціального фонду державного бюджету за рахунок надання платних послуг призведе до залучення додаткових коштів загального фонду державного бюджету, що могли б бути спрямованими на інші важливі потреби району.

Прийняття проєкту акта (надалі –

Альтернатива 3)

Зазначений спосіб сприятиме нормативному врегулюванню питання надання платних послуг архівними установами та реалізації постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 1998 р. № 639 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів» (із змінами, внесеними згідно з Постановами Кабінету Міністрів України від 07 липня 2022 року № 774). Альтернатива дозволяє використовувати право на надання платних послуг, що дає можливість отримати кошти, які будуть спрямовані на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління. Ухвалення запропонованого регуляторного акта, дозволить забезпечити надходження додаткових коштів для створення належних умов зі зберігання документів, утворених у процесі діяльності підприємств, установ та організацій, що є надбанням держави, підвищення рівня пожежної безпеки архівного управління, поліпшення якості надання платних послуг громадянам та скорочення термінів їх виконання.


2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей.

Оцінка впливу на сферу інтересів держави (органів державної влади та місцевого самоврядування).


Таблиця 3

Вид

альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Відсутні, оскільки існуючі законодавчі та нормативно-правові акти не надають можливості досягти поставлені цілі.

Призведе до відмови від поліпшення якості надання архівних робіт (послуг), що надаються суб’єктам господарювання та громадянам, створення належних умов для зберігання документів, утворених у процесі діяльності підприємств, установ та організацій, не надає можливості спланувати роботу архівного управління на перспективу.

Альтернатива 2

Відсутні.

Збільшиться навантаження на загальний фонд державного бюджету.

Альтернатива 3

Надходження коштів на спеціальний фонд державного бюджету дозволить більш раціонально використовувати бюджетні кошти, зменшить витрати загального фонду державного бюджету на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління та сприятиме наданню якісних платних послуг.

У межах бюджетних асигнувань.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян:

 

Таблиця 4

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1



 

Позитивні реакції унаслідок отримання безкоштовних довідок, копій витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ.

Надання цих довідок безкоштовно не враховує вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи».

Надання довідок, копій витягів з документів щодо майнових, земельних питань без затвердження цін призведе до відсутності надходжень на спеціальний фонд державного бюджету. Збільшиться навантаження на загальний фонд державного бюджету для створення належних умов зі зберігання документів, утворених у процесі діяльності підприємств, установ та організацій, що є надбанням держави.

Альтернатива 2

Альтернатива 3

Отримання якісних архівних послуг за економічно обґрунтованими цінами. Довідки за документами НАФ судам, правоохоронним, фіскальним органам України, а також суб’єктам господарювання, які передали документи на зберігання та учасникам бойових дій, особам з інвалідністю I-II груп здійснюється безкоштовно.

Витрати на отримання архівних довідок, копій, витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ.

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання:


Таблиця 5

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

0

2

6

69

77

Питома вага групи в загальній кількості, %

0%

2.6%

7.79%

89.61%

100,00%

 

Термін виконання платних послуг визначає архівне управління Рівненської районної державної адміністрації з урахуванням обсягів робіт, нормативів виробітку (часу) на конкретні види робіт і черговості виконання замовлень. Терміни виконання замовлень на види робіт та послуги зазначаються в договорі.

Планування та використання доходів, одержаних за надання платних послуг, здійснюється за кожним видом послуг окремо відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 року № 228, зі змінами.

Кошти, одержані від надання платних послуг, витрачаються на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління й на технічне обслуговування вогнегасників та пожежних кранів.

Послуги суб’єктам господарювання надаються архівним управлінням після укладання з ними договорів на їх надання.

Після повного надання послуг складається акт прийому виконаних робіт. У акті перераховуються види виконаних робіт та послуг, їх кількість і вартість. Документальне оформлення операцій з надання платних послуг здійснюється за кожним видом послуги окремо.

Оподаткування прибутку від надання платних послуг як неприбуткової організації здійснюється відповідно до Податкового кодексу України.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року №308 затверджено методику проведення аналізу впливу регуляторного акта, якою, зокрема, передбачено обов’язковість проведення розробником проєкту регуляторного акта оцінки впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання. Під час визначення впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання розглядається, у тому числі, і вплив проєкту регуляторного акта на конкурентоспроможність суб’єктів господарювання.

Ураховуючи рекомендації Державної регуляторної служби України, оцінка потенційного впливу проекту регуляторного акта на конкуренцію здійснюється шляхом аналізу відповідей суб’єктів господарювання, громадських організацій на питання Контрольного переліку для оцінки регуляторного впливу на конкуренцію (таблиця 6).

 

Таблиця 6

Категорія впливу

Відповідь


1

2

А. Обмежує кількість або звужує коло постачальників. Такий наслідок може мати місце, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1. Надає суб’єкту господарювання виключні права на поставку товарів чи послуг

Ні

2. Запроваджує режим ліцензування, надання дозволу або вимогу погодження підприємницької діяльності з органами влади

Ні

3. Обмежує здатність окремих категорій підприємців постачати товари чи надавати послуги (звужує коло учасників ринку)

Ні

4. Значно підвищує вартість входження в ринок або виходу з нього

Ні

5. Створює географічний бар’єр для постачання товарів, виконання робіт, надання послуг або інвестицій

Ні

Б. Обмежує здатність постачальників конкурувати.

 Такий наслідок може мати місце, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1. Обмежує здатність підприємців визначити ціни на товари та послуги

Ні

2. Обмежує можливість постачальників рекламувати або здійснювати маркетинг товарів чи послуг

Ні

3. Установлює стандарти якості, що надають необґрунтовану перевагу окремим постачальникам порівняно з іншими, або стандарти вищого рівня якості, ніж той, який обрали б окремі достатньо поінформовані споживачі

Ні

4. Суттєво збільшує витрати окремих суб’єктів підприємств порівняно з іншими (зокрема внаслідок дискримінаційного ставлення до діючих та нових учасників ринку)

Ні

В. Зменшує мотивацію постачальників до активної конкуренції. Такий наслідок може мати місце, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1. Запроваджує режим саморегулювання або спільного регулювання

Ні

2. Вимагає або заохочує публікувати інформацію про обсяги виробництва чи реалізації, ціни та витрати підприємств

Ні

3. Суттєво обмежує чи змінює інформацію, необхідну для прийняття раціонального рішення щодо придбання чи продажу товарів

Ні

Г. Обмежує вибір та доступ споживачів до необхідної інформації. Такий наслідок може мати місце, якщо регуляторна пропозиція:

Ні

1.Обмежує здатність споживачів вирішувати в кого купувати товар

Ні

2. Знижує мобільність споживачів унаслідок підвищення прямих або непрямих витрат на заміну постачальника

Ні

3. Суттєво обмежує чи змінює інформацію, необхідну для прийняття раціонального рішення щодо придбання чи продажу товарів.

Ні

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Таблиця 7

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Позитивні реакції унаслідок отримання безкоштовних довідок, копій витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ.

Надання цих довідок безкоштовно не враховує вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»

Відсутність надходжень коштів до спеціального фонду державного бюджету за рахунок надання платних послуг призведе до залучення додаткових коштів загального фонду державного бюджету, що могли б бути спрямовані на інші важливі потреби району. Суб’єкти господарювання повинні будуть самостійно здійснювати упорядкування документів або залучати найманих працівників для виконання робіт. Згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» архівне управління забезпечує централізоване тимчасове зберігання та приймає документи згідно з описом у впорядкованому стані.

Альтернатива 2

Альтернатива 3

Вигодою введення в дію запропонованого регуляторного акта, спрямованого на вирішення проблем зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління, є забезпечення надходження додаткових надходжень для створення належних умов зберігання документів, утворених у процесі діяльності підприємств, установ та організацій, що є надбанням держави, підвищення рівня пожежної безпеки архівного управління

Витрати часу на ознайомлення з переліком послуг, які можна отримати в архівному управлінні. Додаткові витрати суб’єктів господарювання та громадян компенсуються якісним наданням платних послуг та скороченням термінів їх виконання.

 

Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого й середнього підприємництва

 

Таблиця 8

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, тис. грн

1

2

Альтернатива 1

За умови відсутності платних послуг суб’єкти господарювання повинні будуть самостійно здійснити упорядкування, чи залучити найманих працівників для виконання робіт, що призведе до збільшення часу та коштів на пошук відповідних суб’єктів господарювання, які надають ці послуги відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах і організаціях (надалі - Правила), затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2015 року №1000/5. Згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» архівне управління забезпечує централізоване тимчасове зберігання та приймає документи згідно з описом у впорядкованому стані.

Альтернатива 2

Витрат не передбачено, оскільки надання послуг з науково-технічного упорядкування справ суб’єктам господарювання за рахунок загального фонду державного бюджету суперечить чинному законодавству, таким чином суб’єкти господарювання повинні самостійно здійснити роботу з упорядкування документів або залучити найманих працівників для виконання робіт, що призведе до збільшення часу та коштів на пошук відповідних суб’єктів господарювання, які надають ці послуги відповідно до Правил. Згідно із Законом України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» архівне управління забезпечує централізоване тимчасове зберігання та приймає документи згідно з описом у впорядкованому стані.

Альтернатива 3

Витрати на послуги замовлень з науково-технічного опрацювання справ, що сприятиме збереженню документів НАФ, а також документів з кадрових питань (особового складу) для забезпечення соціального захисту громадян. Витрати: на послуги з науково-технічного опрацювання справ (за 1 справу) 125.99 грн., при ліквідації підприємства (за 1 справу з особового складу) 99,36 грн., при вилученні для знищення документів 8,53 грн., на ознайомлення з регуляторним актом 8,87 грн. Сумарні витрати на 1 суб’єкта великого та середнього господарювання при прийнятті нового регуляторного акта будуть становити 1302,04 (таблиця 1 додатка 1 до аналізу регуляторного впливу до проєкту регуляторного акта – наказу начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах»).


IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей.

У ході визначення альтернативних способів досягнення встановлених цілей розглянуто пропозиції:

1. Не приймати запропонований регуляторний акт.

2. Надання архівних робіт (послуг) за рахунок загального фонду державного бюджету.

3. Прийняття запропонованого регуляторного акта.

На підставі аналізу вищезазначених альтернативних способів здійснено вибір альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде);

3 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усіх важливих аспектів проблеми не буде);

2 – цілі ухвалення регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні її аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 – цілі ухвалення регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема залишиться).

 

Таблиця 9

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результа-тивності

(за 4-бальною системою

оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

1






Проблема продовжить існувати. Цілі прийняття регуляторного акта не будуть досягнуті, що призведе до відсутності надходжень на спеціальний фонд державного бюджету та збільшить витрати загального фонду державного бюджету на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління.

Альтернатива 2

2

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті не в повній мірі. Відсутність надходжень коштів до спеціального фонду державного бюджету за рахунок надання платних послуг призведе до залучення додаткових коштів загального фонду державного бюджету, що могли б бути спрямовані на інші важливі потреби району. Суб’єкти господарювання повинні будуть самостійно здійснити упорядкування документів або залучити найманих працівників для виконання робіт.

Альтернатива 3

4

Цілі прийняття регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою (проблеми більше не буде). Прийняття регуляторного акта надасть можливість отримувати додаткові кошти та спрямовувати їх на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління.

 

Таблиця 10

Рейтинг результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи в рейтингу

Альтернатива 1

Позитивні реакції отримувачів послуг унаслідок отримання безкоштовних довідок, копій витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ. Надання цих довідок безкоштовно не враховує вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»

Відсутність надходжень коштів до спеціального фонду державного бюджету за рахунок надання платних послуг призведе до залучення додаткових коштів загального фонду державного бюджету, що могли б бути спрямовані на інші потреби району.

Цілі ухвалення регуляторного акта не будуть досягнуті, оскільки не будуть установлені тарифи (ціни) на платні послуги, це не дасть змоги виконувати вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 1998 року № 639 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», зі змінами, і призведе до збільшення часу на пошук суб’єктів господарювання, що надають ці послуги відповідно до Правил

Альтернатива 2

Позитивні реакції отримувачів послуг унаслідок отримання безкоштовних довідок, копій витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ. Надання цих довідок безкоштовно не враховує вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»



Відсутність надходжень коштів до спеціального фонду державного бюджету за рахунок надання платних послуг призведе до залучення додаткових коштів загального фонду державного бюджету, що могли б бути спрямовані на інші важливі потреби району.

Цілі ухвалення регуляторного акта будуть досягнуті не в повній мірі, оскільки надання послуг з науково-технічного упорядкування справ суб’єктам господарювання за рахунок загального фонду державного бюджету суперечить чинному законодавству

Альтернатива 3

Надходження коштів на спеціальний рахунок архівного управління дозволить більш раціонально використовувати

бюджетні кошти, зменшить витрати загального фонду державного бюджету на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління та сприятиме наданню якісних платних послуг.

Витрати на отримання архівних довідок, копій, витягів з документів щодо майнових, земельних питань за документами НАФ та науково-технічне опрацювання документів.

Цілі ухвалення регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою. Прийняття регуляторного акта надасть можливість отримувати додаткові кошти та спрямовувати їх на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління.


Таблиця 11

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Цілі ухвалення регуляторного акта не будуть досягнуті, оскільки не будуть установлені тарифи (ціни) на платні послуги, це не дасть змоги виконувати вимоги Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Постанови Кабінету Міністрів України від 07 травня 1998 року №639 «Про затвердження переліку платних послуг (зі змінами), які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів», зі змінами, і призведе до збільшення часу на пошук суб’єктів господарювання, що надають ці послуги відповідно до Правил.

Не передбачаються

Альтернатива 2

Цілі ухвалення регуляторного акта будуть досягнуті не в повній мірі, оскільки надання послуг з науково-технічного упорядкування справ суб’єктам господарювання за рахунок загального фонду державного бюджету суперечить чинному законодавству України.

Не передбачаються

Альтернатива 3

Цілі ухвалення регуляторного акта будуть досягнуті повною мірою. Прийняття регуляторного акта надасть можливість отримувати додаткові надходження та спрямовувати їх на зміцнення матеріально-технічної бази архівного управління.

При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, або за підсумками аналізу відстеження його результативності, до нього можуть вноситися зміни.

 

V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

На підставі проведеного вище аналізу регуляторного впливу найбільш оптимальним способом досягнення встановлених цілей є альтернатива 3.

Для введення в дію запропонованого регуляторного акта необхідно здійснити такі основні заходи:

- ухвалити наказ начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управління Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах» і ознайомити з ним суб’єктів господарювання та населення через офіційний вебсайт Рівненської районної державної адміністрації;

- забезпечити прозорість та доступність до встановлених тарифів (цін) на платні послуги, що надаються архівним управлінням. Дія начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації поширюється на суб’єктів господарювання та громадян, які звертаються до архівного управління.

 

VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги.

На дію регуляторного акта виключений вплив зовнішніх факторів, за винятком випадку змін у законодавстві України. Реалізація запроваджень регуляторного акта не потребує додаткових матеріальних та фінансових витрат з державного бюджету. Введення в дію регуляторного акта не потребує збільшення штату працівників архівного управління, а лише упорядковує діяльність із зазначеного питання. Регуляторний акт не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).


VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта 

Термін дії запропонованого регуляторного акта встановлюється необмежений. При внесенні змін до чинного законодавства, що можуть вплинути на дію запропонованого регуляторного акта, або за підсумками аналізу відстеження його результативності до нього можуть вноситись зміни.


VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта

Для відстеження результативності дії регуляторного акта визначено такі показники:

Таблиця 12

№ з/п

Показники результативності

Прогнозований показник за 1 рік

Прогнозований показник

за 5 років

1

Кількість суб’єктів господарювання, на яких поширюються дія акта

Не обмежена

2

Час та кошти, що витрачаються суб’єктом малого підприємництва для подання заяви

8,87 (0,2 год.(12 хв.) × 7100,00 грн. (мінімальна зарплата) : 160 год. на місяць = 8,87 грн.)

3

Рівень поінформованості суб’єктів господарювання та громадян з основних положень акта

Високий

4

Кількість звернень суб’єктів господарювання для отримання платних послуг

Не обмежена

Не обмежена

5



Кількість скарг щодо якості надання архівних послуг від суб’єктів господарювання та громадян Рівненського району.

відсутні



Платежі за рахунок спеціального фонду державного бюджету здійснюються в межах коштів, що фактично надійшли до цього фонду на відповідну мету. Основним завданнями та функціями архівного управління є забезпечення ведення обліку, зберігання та використання документів Національного архівного фонду та з кадрових питань ліквідованих суб’єктів господарювання.


IХ. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта.

Базове відстеження акта здійснювалось до прийняття регуляторного акта.

Повторне відстеження буде проведено через рік після набрання чинності даного регуляторного акта.

Відстеження цього регуляторного акта буде здійснюватись двома методами: статистичним та соціологічним. У рамках статистичного методу відстеження, буде проведено аналіз статистичної інформації щодо кількості договорів, квитанцій, суми фінансових надходжень від надання платних послуг архівного управління. Також буде проведено опитування серед громадян або суб’єктів господарювання, які скористались послугами архівного управління стосовно скарг та пропозицій.


Начальник управління Наталія ТОКАРЧУК


Розробник регуляторного акта:

Начальник відділу кадрової роботи, управлінської

документації та використання інформації

документів архівного управління Вікторія КОВАЛЬ

Додаток 1

до аналізу регуляторного впливу до проєкту регуляторного акта – наказ начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах».


ВИТРАТИ 

на одного суб’єкта господарювання великого й середнього підприємництва, що виникають внаслідок дії регуляторного акта*

 

Таблиця 1

з/п

Витрати

За перший рік

За п’ять

років


1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

2

Витрати на одного суб’єкта господарювання, пов’язані з ознайомленням з регуляторним актом, грн.; 0,2 год. (12 хв.) × 7100,00 грн.** (мінімальна зарплата) : 160 год. на місяць = 8,87 грн.

8,87

8,87

Додаткових витрат не передбачено

(у разі відсутності змін у нормативних актах)

3

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій сертифікатів, висновків, проведення незалежних/ обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

4

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн..

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

5

Витрати пов’язані з наймом додаткового персоналу, грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

6

Інші процедури (уточнити) (6.1+6.2+6.3):

643,97

1182,05

6.1

Витрати на послуги з науково-технічного опрацювання справ, що сприятиме збереженню документів НАФ за 1 справу 125,99 грн.: (складання заголовків справ 11,95 грн. + проведення експертизи наукової й практичної цінності 11,95 грн. + формування справ із розсипу документів 150 сторінок х 0,37 грн. = 55,50 грн+ підшивання справ 16,59 грн. + нумерування аркушів у справах 150 сторінок х 0,20 грн. = 30,00 грн.(розрахунок зазначений в додатку 1 до тарифів /цін);

125,99

629,95

6.2

Витрати при ліквідації підприємства (за 1 справу з кадрових питань (особового складу) на строк 75 років зберігання), грн.: 410,09 грн. приймання на державне зберігання (розрахунок зазначений у додатку 2 до тарифів (цін); 99,36 грн. (проведення експертизи наукової й практичної цінності 6,64 грн. + формування справ із розсипу 150 сторінок х 0,29 грн. = 43,50 грн. + підшивання справ 16,59 грн. + нумерування аркушів у справах 150 сторінок × 0,20 грн. = 30,50 грн. + оформлення обкладинок 2,13 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до тарифів /цін);

509,45

509,45

6.3

витрати при вилученні для знищення документів за 1 позицію акта про вилучення для знищення документів, грн. (складання актів про виділення для знищення тих документів і справ, які не підлягають зберіганню 8,53 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до тарифів /цін)

8,53

42,65

7

Разом (сума рядків 1+2+3+4+5+6) грн

652,84

1190,92

8

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

2

9

Сумарні витрати суб’єктів підприємництва великого та середнього господарювання на виконання регулювання (вартість регулювання)

1305,68

2381,84

* Кількість суб’єктів господарювання великого й середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, наведено в таблиці 5 до аналізу регуляторного впливу проєкту наказу начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації від __________ №____«Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах».

**Для розрахунку витрат використовується мінімальний розмір заробітної плати. Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2024рік» мінімальна заробітна плата з 01.01.2024 становить 7100,00 грн.

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання великого й середнього підприємництва

Таблиця 2

Види витрат

У перший рік

Періодичні

(за рік)

Витрати

за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікація персоналу тощо, грн.

Не передбачає витрат

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

 

Таблиця 3

Види витрат

Витрати

часу на ознайомлення з вимогами державного регулювання, год.

Витрати на оплату для ознайомлення з вимогами державного регулювання, грн.

Разом

за рік

Витрати за п’ять років

Витрати на одного суб’єкта господарювання, пов’язані з ознайомленням з регуляторним актом, грн.;* (0,2 год.(12 хв.) × 7100,00 грн. (мінімальна зарплата) : 160 год. на місяць = 8,87 грн.)

0,2 год.

8,87 грн.

8,87 грн.

8,87 грн. Додаткових витрат не передбачено (у разі відсутності змін у норматив

них актах)

*Для розрахунку витрат використовується мінімальний розмір заробітної плати. Відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» мінімальна заробітна плата з 01.01.2024 становить 7100,00 грн.

 

Таблиця 4

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи тощо)

Витрати безпосередньо на отримання дозволів, ліцензій, сертифіка

тів, страхових полісів (за рік - стартовий)

Разом

за рік

(стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій сертифікатів, висновків, проведення незалежних /обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбаче

но

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

 

Таблиця 5

Види витрат

За рік (стартовий)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

 

Таблиця 6

Види витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з наймом додаткового персоналу

Додаткових витрат не передбачено


Додаткових витрат не передбачено

 

Таблиця 7

Види витрат

Разом

за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на послуги з науково-технічного опрацювання справ, що сприятиме збереженню документів НАФ за 1 справу 127,49 грн.: (складання заголовків справ 11,95 грн. + проведення експертизи наукової й практичної цінності 11,95 грн. + формування справ із розсипу документів 150 сторінок х 0,37 грн. = 55,50 грн+ підшивання справ 16,59 грн. + нумерування аркушів у справах 150 сторінок х 0,20 грн. = 30,00 грн.).

125,99

629,95

 

Таблиця 8

Види витрат

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати при ліквідації підприємства (за 1 справу з кадрових питань ( особового складу) на строк 75 років зберігання), грн.: 410,09 грн. приймання на державне зберігання (розрахунок зазначений у додатку 2 до переліку тарифів (цін); 99,36 грн. (проведення експертизи наукової й практичної цінності 6,64 грн. + формування справ із розсипу 150 сторінок х 0,29 грн. = 43,50 грн. + підшивання справ 16,59 грн. + нумерування аркушів у справах 150 сторінок × 0,20 грн. = 30,50 грн. + оформлення обкладинок 2,13 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до переліку тарифів /цін).

509,45

509,45


Таблиця 9

Види витрат

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати при вилученні для знищення документів за 1 позицію акта про вилучення для знищення документів, грн. (складання актів про виділення для знищення тих документів і справ, які не підлягають зберіганню 8,53 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до переліку тарифів /цін).

8,53

42,65


Додаток 2 

до аналізу регуляторного впливу до проєкту регуляторного акта – наказ начальника архівного управління Рівненської районної державної адміністрації «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах».

 

ТЕСТ малого підприємництва (М-Тест) 

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання 

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання буде проведено розробником у період з ___ __________ 2024 року по ___ ___________ 2024 року.

 

Таблиця 1

Порядковий номер

Дата

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість

учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

01

02 червня

2024 року по

02 липня 2024 року 

Публічні консультації, робочі наради та зустрічі (опитування)



Обговорено та запропоновано

02

02 червня

2024 року по

02 липня 2024 року

Вид консультацій: телефонному та усному режимі, Інтернет-консультації


Отримана інформація про платні послуги, які будуть надаватись архівним управлінням, обговорено та запропоновано

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

Відповідно до розпорядження голови Рівненської районної державної адміністрації – начальника Рівненської районної військової адміністрації від 30 жовтня 2023 року № 205 «Про затвердження Положення про архівне управління Рівненської районної державної адміністрації», архівне управління координує роботу суб’єктів господарювання різних форм власності (підприємств, установ, організацій), громадських організацій, що здійснюють діяльність (зареєстровані) на території Рівненського району.

Основним нормативним актом є Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затверджений Наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2012 року №578/5 (надалі – Перелік).

Перелік є нормативно-правовим актом, призначеним для використання всіма суб’єктами господарювання при визначенні строків зберігання документів, їх відбору на постійне та тривале (понад 10 років) зберігання або для знищення. Перелік має на меті забезпечення збереженості, організацію та якісне поповнення НАФ.

Строк зберігання «Постійно» означає, що такі документи належать до НАФ і підлягають довічному зберіганню.

Строки зберігання документів у Переліку диференційовано за двома групами організацій. До першої групи належать суб’єкти господарювання, у процесі діяльності яких створюються документи НАФ. Джерела формування НАФ передають документи НАФ на постійне зберігання до архівного управління в обов’язковому порядку або на підставі угод між власником документів і архівним управлінням.

Друга група включає суб’єктів господарювання, у діяльності яких не створюються документи НАФ.

Суб’єкти малого господарювання мають строк зберігання основних видів документів «До ліквідації організації». Це означає, що документи безстроково зберігаються в організації, а в разі її ліквідації – підлягають повторній експертизі цінності й залежно від її результатів ті з них, що стосуються прав громадян, передаються за описами справ до архівного управління.

При ліквідації суб’єкта господарювання документи з кадрових питань (особового складу) з метою соціального захисту колишніх працівників у впорядкованому стані згідно з описом справ передаються на зберігання до архівного управління.

Значна ж частина документів після закінчення строків зберігання, установлених Переліком, після проведення експертизи цінності документів вилучається до знищення.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 75 (одиниць), питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 97,51 (відсотків).


3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

 

Таблиця 2

№ з/п

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

2

3

4

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємства на виконання регулювання

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

2

Витрати на одного суб’єкта господарювання малого та мікро підприємництва, пов’язані з ознайомлення з регуляторним актом, грн.; 0,2 год.(12 хв.) × 7100,00 грн.* (мінімальна зарплата):160 год. на місяць = 8,87 грн.

8,87

8,87

Додаткових витрат не передбачено (у разі відсутності змін у нормативних актах)

3

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій сертифікатів, висновків, проведення незалежних /обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

4

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

5

Витрати пов’язані з наймом додаткового персоналу, грн.


Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

6

Разом, грн. (сума рядків 1+2+3+4+5)


8,87

8,87

7

Кількість суб’єктів господарювання малого та мікропідприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

75**

8

Сумарні витрати суб’єктів господарювання малого та мікропідприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) грн. (рядок 6 × рядок 7)

665,25

665,25

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

 

9

Процедура організації виконання вимог регулювання

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

10

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), грн.

Додаткових витрат не передбачено

Додаткових витрат не передбачено

11

Інші процедури (уточнити): (11.1+11.2)

517,98

552,10

11.1

Витрати при ліквідації підприємства (за 1 справу з кадрових питань ( особового складу) на строк 75 років зберігання), грн.: 410,09 грн. приймання на державне зберігання (розрахунок зазначений у додатку 2 до переліку тарифів (цін)); 99,36 грн. (проведення експертизи наукової й практичної цінності 6,64 грн. + формування справ із розсипу 150 сторінок х 0,29 грн. = 43,50 грн. + підшивання справ 16,59 грн. + нумерування аркушів у справах 150 сторінок × 0,20 грн. =30,50 грн. + оформлення обкладинок 2,13 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до переліку тарифів /цін)

509,45

509,45

11.2

Витрати при вилученні для знищення документів за 1 позицію акта про вилучення для знищення документів, грн. ( складання актів про виділення для знищення тих документів і справ, які не підлягають зберіганню 8,53 грн.) (розрахунок зазначений у додатку 1 до переліку тарифів /цін)

8,53

42,65

12

Разом, грн. (сума рядків 9+10+11)

517,98

552,10

13

Кількість суб’єктів господарювання малого та мікропідприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

75**

14

Сумарні витрати суб’єктів господарювання малого та мікропідприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання), грн.: (рядок 12 × рядок 13)

38848,50

41407,50

 

* Для розрахунку витрат використовується мінімальний розмір заробітної плати. Згідно із Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» мінімальна заробітна плата з 01.01.2024 становить 7100,00 грн.

**Кількість суб’єктів господарювання малого та мікропідприємництва, на яких буде поширено регулювання, наведено в таблиці 5 до аналізу регуляторного впливу проєкту наказу архівного управління Рівненської районної державної адміністрації від __________ року № ____ «Про затвердження цін на роботи (послуги), що надаються архівним управлінням Рівненської районної державної адміністрації на договірних засадах»

















БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

на адміністрування регулювання для суб’єктів малого і мікро підприємництва

 

Регуляторний акт не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу).

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання


№ з/п

Показники

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання, грн.

517,98

552,10

2

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування, грн.

38848,50

41407,50

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання, грн.

39366,48

41959,60

4

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання, грн.

39366,48

41959,60


Розроблення корегуючи (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання Відповідно до Правил у разі припинення суб’єкта малого господарювання, він безкоштовно отримує консультації з питань передавання справ на архівне зберігання, переліку документів, які необхідно надати до архівного управління. У разі відсутності діяльності суб’єкта малого господарювання, архівна довідка для надання до відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Рівненського району надається безкоштовно, документи про заснування суб’єктів малого господарювання та їх ліквідацію приймаються на зберігання 75 років безкоштовно.

У разі припинення діяльності суб’єкта малого господарювання, який здійснював діяльність, документи з кадрових питань (особового складу) формуються в одну справу (накази про прийом, переміщення, переведення, звільнення, розрахункові відомості із заробітної плати та інші документи, що підлягають зберіганню 75 років), тому керівнику (ліквідатору) підприємства потрібно буде сплатити лише за 1 справу.


Начальник управління Наталія ТОКАРЧУК


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux