Інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35824, Рівненська обл., Рівненський р-н, село Українка, вул.Коростова, будинок 34 380503752050.
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Планованою діяльністю передбачається експлуатація існуючого паливозаправного пункту (ПЗП) за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с.Українка, вул.Коростова, 34 на правах власності на існуючі будівлі та споруди та на правах власності земельної ділянки. ПЗП призначений для забезпечення дизельним паливом потреб власного споживання. На ПЗП здійснюється приймання зберігання та відпускання пального. Зберігання пального здійснюється у двох модулях зберігання пального (ПЗМ) об’ємом 20 м3 та 10 м3 відповідно. Відпускання пального на ПЗП здійснюється за допомогою двох паливороздавальних колонок. Режим роботи планованого об’єкту: однозмінний (з 8-00 до 17-00), п’ять днів на тиждень. Технічна альтернатива 1. Резервуари модулів зберігання пального передбачено наземного розташування. Перевагами наземного розміщення є компактність, простота доступу при сервісному та ремонтному обслуговуванні, можливість швидкого монтажу і демонтажу.
Технічна альтернатива
2. В якості технічної альтернативи може бути варіант встановлення аналогічного технологічного обладнання зі зберігання пального в підземних резервуарах. Але, при встановленні підземного резервуару виникає загроза небезпечного екологічного впливу на ґрунт та підземні води при можливому пошкодженні резервуара (течі). Також встановлення підземного резервуару супроводжується значним об’ємом земляних і будівельно-монтажних робіт, а саме, копання котлованів, перенос існуючих та прокладання нових підземних комунікацій і т.ін., що створює додатковий вплив на ґрунти і призводить до переміщення земляних мас, порушення природного рельєфу. Виходячи з цього, технічна альтернатива 2 визначена, як економічно та екологічно неприйнятна, оскільки влаштування підземного резервуару для зберігання пального суттєво збільшить навантаження на довкілля. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Рівненська обл. Рівненський р-н Українка вул.Коростова, буд.34 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Острозька міська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Українка вул.Коростова, буд.34. Здійснення планованої діяльності передбачається на території та в межах власної земельної ділянки площею 3,9905га, що розташована за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с.Українка, вул.Коростова,34 кадастровий номер 5624288000:10:004:0184. Згідно з витягом з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-9977061752025 від 08.09.2025 р. вид цільового призначення земельної ділянки - для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості, включаючи об’єкти оброблення відходів, зокрема із енергогенеруючим блоком, код 11.02.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н Українка . Не розглядається, у зв’язку з тим, що планованою діяльністю передбачається експлуатація існуючого паливозаправного пункту (ПЗП) на власній земельній ділянці. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений надійним забезпеченням допоміжної діяльності у рослинництві та тваринництві; поліпшенням сервісних умов і зручності обслуговування транспортних засобів; збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджети за рахунок сплати податків; громада отримує додаткове фінансування своїх соціально-економічних потреб.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). На майданчику влаштований паливозаправний пункт для забезпечення сільськогосподарської техніки та власного транспорту дизельним паливом. Річні обсяги використання пального – 500 м3/рік. Встановлено модулі зберігання пального ПЗМ-Д-1-1-1-20 та ПЗМ-Д-10-1-1-1. Резервуари для зберігання дизпалива мають об’єми 20 м3 та 10 м3 відповідно. Для відпускання пального призначено дві паливороздавальні колонки: типу 1КЕП МЗМ Д/220/100/1 та CASE 220/100. Теплопостачання у холодну пору року забезпечується роботою твердопаливного котла «VIADRUS HERCULES U 22» тепловою потужністю 49 кВт. В якості палива використовуються дрова. З метою поточного ремонту сільськогосподарської техніки в реммайстерні виконуються електрозварювальні роботи з використанням електродів «МонолітРЦ». На випадок відключення зовнішнього джерела електропостачання передбачений дизельгенератор марки JCB 61150S (Велікобританія) потужністю 84 кВт. Водопостачання здійснюється від існуючої артезіанської свердловини №1(24-09). Для приймання та тимчасового зберігання господарсько-побутових стоків призначений вигріб об’ємом 5 м3. Побутові відходи та виробничі відходи передаються спеціалізованим організаціям згідно з договорами. Режим роботи однозмінний (з 8-00 до 17-00), п’ять днів на тиждень.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря», при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, - водопостачання та водовідведення повинні здійснюватися з дотриманням вимог Водного кодексу України, при наявності Дозволу на спецводокористування; згідно з договорами про надання відповідних послуг; - відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись згідно з попередньо укладеними договорами іншим організаціям для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення згідно з вимогами Закону України «Про управління відходами»; - дотримання вимог щодо організації встановленої санітарно-захисної зони відповідно до ДСП 173-96; - дотримання рівня акустичного забруднення у межах нормативів шумового навантаження та вібрації на межі встановленої СЗЗ.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. -дотримання містобудівних умов та обмежень - дотримання розмірів нормативної санітарнозахисної зони.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Планована діяльність буде здійснюватися на території та в межах власної земельної ділянки, будівництво додаткових об’єктів не планується, отже реалізація планованої діяльності не потребує здійснення інженерної підготовки і додаткового захисту території.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі
1. щодо територіальної альтернативи
1. Планована діяльність буде здійснюватися на території та в межах власної земельної ділянки. щодо територіальної альтернативи .
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Коротка характеристика впливів при експлуатації об'єкту: Клімат і мікроклімат – мінімальний вплив. Навколишнє соціальне середовище (населення) – позитивний вплив завдяки додатковим робочим місцям, збільшенню надходжень у місцевий та державний бюджети. Повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; джерелами утворення будуть резервуари для зберігання дизпалива; паливороздавальні колонки; твердопаливний котел; електрозварювальні роботи, дизельгенератор. Ґрунти - при експлуатації об'єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – господарсько-побутові стоки передаються спеціалізованій організації згідно з договорами. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти відсутній. Водопостачання здійснюється від існуючої артезіанської свердловини. Вплив на рослинний і тваринний світ – екологічно допустимий, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення майданчика об’єкта планованої діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планована діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки не впливатиме. Шум – межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та нормативної СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
щодо технічної альтернативи 2. Клімат і мікроклімат – мінімальний вплив. Навколишнє соціальне середовище (населення) – позитивний вплив завдяки додатковим робочим місцям, збільшенню надходжень у місцевий та державний бюджети. Повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; джерелами утворення будуть резервуари для зберігання дизпалива; паливороздавальні колонки; твердопаливний котел; електрозварювальні роботи, дизельгенератор. Ґрунти - при експлуатації об'єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – господарсько-побутові стоки передаються спеціалізованій організації згідно з договорами. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти відсутній. Водопостачання здійснюється від існуючої артезіанської свердловини. Вплив на рослинний і тваринний світ – екологічно допустимий, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення майданчика об’єкта планованої діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планована діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки не впливатиме. Шум – межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та нормативної СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
щодо територіальної альтернативи 1. Клімат і мікроклімат – мінімальний вплив. Навколишнє соціальне середовище (населення) – позитивний вплив завдяки додатковим робочим місцям, збільшенню надходжень у місцевий та державний бюджети. Повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря; джерелами утворення будуть резервуари для зберігання дизпалива; паливороздавальні колонки; твердопаливний котел; електрозварювальні роботи, дизельгенератор. Ґрунти - при експлуатації об'єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – господарсько-побутові стоки передаються спеціалізованій організації згідно з договорами. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти відсутній. Водопостачання здійснюється від існуючої артезіанської свердловини. Вплив на рослинний і тваринний світ – екологічно допустимий, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення майданчика об’єкта планованої діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планована діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки не впливатиме. Шум – межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та нормативної СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
щодо територіальної альтернативи 2. Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія 4
Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Передбачено у відповідності до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059- VIII від 23.05.2017р.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та інші документи дозвільного характеру, що видаються органами місцевого самоврядування, центральними органами виконавчої влади та ін.
що видається Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул.Саймона Сміта, 20 , info@ecorivne.gov.ua, (0362) 62-03-64 , Директор, Захарчук Володимир Васильович.