ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУДВІН ЮА" 45277428 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 03061, місто Київ, пр.Відрадний, будинок 95 Тел: 380673505255 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Проектом передбачається розміщення автозаправного комплексу (АЗК), операторської з магазином та допоміжних споруд. На АЗК передбачається: здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: двох марок бензину (А-92, А-95), дизельного пального та суміші скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) пропан-бутан. Режим роботи АЗК – цілодобовий. Термін експлуатації АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів – 60 років. Термін експлуатації резервуарів - 45 років. Планова діяльність відноситься до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» - Енергетична промисловість: поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; - Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: (зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».) Технічна альтернатива 1. Даною технічною альтернативою у складі АЗК передбачено: операторська з магазином; підземний резервуар для зберігання палива ємністю 73 куб. м., (розділений на 4 відділення (3 по 20 куб. м. та 1 на 13 м куб. м. - аварійний) для зберігання бензину А-95 та А-92 і ДП; підземний резервуар зберігання скрапленого вуглеводневого газу (СВГ) ємністю 19,95 куб. м.; 6 двосторонніх ПРК марки TATSUNO BMP 4036.OWD/H+MOD 4012.OWD/LPG або іншої за подібними технічними характеристиками, продуктивністю 50 л/хв для заправки всіма видами палива; 2 двосторонні ПРК марки TATSUNO BMP 4036.OWD/H або іншої за подібними технічними характеристиками, продуктивністю 120 л/хв. Автостоянка для легкових автомобілів до 20 машиномісць, автостоянка для вантажних автомобілів до 15 машиномісць. Технічна альтернатива 2. Технічна альтернатива 2 передбачає встановлення надземних резервуарів для зберігання нафтопродуктів та скрапленого вуглеводневого газу (СВГ). У порівнянні з цим варіантом, технічна альтернатива 1 - розміщення резервуарів під землею - має суттєві переваги, які роблять її більш доцільною для реалізації. Підземне зберігання дозволяє ефективніше використовувати територію, оскільки резервуари не займають корисну площу на поверхні, а також потребують менших протипожежних відстаней до прилеглих споруд. Підземне розміщення резервуарів значно знижує потенційні ризики техногенного та екологічного характеру. У разі аварійних ситуацій - вибуху, пожежі чи пошкодження - масштаби ураження суттєво обмежуються завдяки розташуванню ємностей нижче рівня землі. Підземні конструкції забезпечують кращий захист від несанкціонованого доступу до арматури та запірної апаратури, що підвищує загальний рівень безпеки об’єкта. При підземному розміщені немає необхідності влаштовувати спеціальні сервісні майданчики для обслуговування арматури, що знижує як капітальні витрати, так і витрати на експлуатацію. Підземне зберігання менше піддається впливу зовнішніх природних факторів, таких як опади, вітер чи перепади температур. Це сприяє збереженню стабільної температури в резервуарах, зменшує втрати нафтопродуктів через випаровування та продовжує термін експлуатації обладнання. Пріоритетною вважається технічна альтернатива 1 - підземне зберігання, як більш безпечне, компактне, енергоефективне та екологічно обґрунтоване рішення. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н за межами населених пунктів 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Бабинська сільська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл., Рівненський р-н, , за межами населених пунктів. Будівництво АЗК передбачається на території земельної ділянки з кадастровим номером 5621282000:01:002:1533, яка знаходиться в адміністративних межах Бабинської сільської громади, Рівненського району, Рівненської області. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл., Рівненський р-н, , за межами населених пунктів. За результатами визначення альтернативних варіантів можливого розміщення АЗК для подальшого розгляду та затвердження варіанту щодо остаточного вибору місця розташування території під будівництво та подальшої експлуатації проектованого об'єкту, було здійснено камеральне обстеження, а потім безпосередньо на місцевості, вивчення всіх обставин щодо вибору варіантів перспективного будівництва. В основу вибору були покладені кілька основних критеріїв: наявність охоронних територій: кількість земельних ділянок, які будуть вилучатись: цільове призначення земельних ділянок, містобудівні, санітарні та ін. обмеження, наявність інженерних мереж та комунікацій та ін. Обрання місця провадження здійснювалось з урахуванням діючого містобудівного, санітарного та природоохоронного законодавства. Санітарно-захисна зона для даного об’єкту становить: 50 м – для АЗК, 100 м – для АЗГП та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Ділянка в цілому відповідає містобудівним вимогам, забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог. Окрім того, враховувалась можливість отримання земельної ділянки у власність та/або оренду. Враховуючи вищенаведене інші територіальні альтернативи не розглядаються. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений наданням послуг по заправці автомобілів якісним пальним, створенням робочих місць для населення, сплатою податків в місцеві бюджети, розвитком інфраструктури населеного пункту при дотриманні екологічних та санітарно-гігієнічних нормативів. Вжиті природоохоронні заходи забезпечують мінімальний залишковий рівень впливу господарської діяльності на умови життєдіяльності місцевого населення та його здоров’я 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). На планованому об’єкті передбачається: здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: бензину, дизпалива та суміш пропан-бутан (СВГ). У складі АЗК передбачено: будівля операторської з магазином; підземний резервуар палива ємністю 73 куб. м., розділений на 4 відділення (3 по 20 куб. м. та 1 на 13 куб. м. - аварійний) для зберігання бензину А-95 та А-92 і ДП; підземний резервуар зберігання скрапленого газу ємністю до 20 куб. м.; 6 двосторонніх ПРК марки TATSUNO BMP 4036.OWD/H+MOD 4012.OWD/LPG або іншої за подібними технічними характеристиками, продуктивністю 50 л/хв для заправки всіма видами палива; 2 двосторонні ПРК марки TATSUNO BMP 4036.OWD/H або іншої за подібними технічними характеристиками, продуктивністю 120 л/ хв для заправки ДП; дизельний генератор для забезпечення аварійного електроживлення потужністю до 200 кВт; автостоянка для легкових автомобілів до 20 машиномісць, автостоянка для вантажних автомобілів до 15 машиномісць; інші допоміжні споруди. Паливо доставляється на АЗК спеціальними автоцистернами. Зливання з автоцистерни в резервуарний парк здійснюється насосом цистерни або насосом резервуару. Кількість річних заправок паливом - не більше 250 разів. Кількість річних заправок СВГ не більше 120 разів. Орієнтовний річний обсяг палива складає: бензину А-95 – до 1000 куб. м./рік; бензину А-95+ – до 1000 куб. м./рік; бензину А-92 – до 1000 куб. м./рік; дизпалива – до 2000 куб. м./рік; зрідженого природного газу – до 2500 куб. м./рік. Орієнтовна потужність (за кількістю автозаправок на годину) – 80 од/год., що відповідає 350 од/добу. Загальна кількість працюючих – до 10 чол. Режим роботи – цілодобово. Площа ділянки під розміщення АЗК становить 1,3 га. На території АЗК проектними рішеннями передбачено розмістити також: резервуар-накопичувач питної води, резервуар для накопичення господарсько-побутових стоків, локальні очисні споруди дощових стічних вод, майданчик з контейнерами для побутових відходів, пожежний резервуар, ТП та ін. На території також передбачається освітлення в темний час доби, огородження. Будуть виконані проїзди та майданчики із твердим покриттям. Керування заправними колонками – автоматичне, з операторської. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються природоохоронним законодавством України, включаючи Закони України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про управління відходами», «Про охорону атмосферного повітря», «Про тваринний світ», «Про рослинний світ», «Про природно-заповідний фонд України», Водний, Земельний та Лісовий кодекси України. Екологічні обмеження – дотримання: нормативів екологічної безпеки. Встановлюються екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медикосанітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затв. Наказом МОЗ від 10.05.2024 № 813); дотримання нормативів гранично допустимих викидів, відповідно до наказу Мінприроди України від 27.06.06р. №309; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів згідно ЗУ «Про управління відходами»; дотримання допустимих рівнів шуму згідно вимог «Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови» (затв. Наказом МОЗ від 22.02.2019 № 463) та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку» (Постанова Головного державного санітарного лікаря України від 01.12.1999 №37). Санітарно-епідеміологічні обмеження: експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з санітарними нормами та правилами, включаючи забезпечення виконання вимог ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів». ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» та ін. Містобудівні обмеження: дотримання вимог МБУО, дотримання охоронних зон (ОЗ) тощо. Дотримання правил пожежної безпеки. щодо технічної альтернативи 2. Як для технічної альтернативи №1. щодо територіальної альтернативи 1. Обмеження щодо планованої діяльності встановлюються кадастрово-земельними обмеженнями, обмеженнями щодо дотримання розмірів санітарно-захисної зони (СЗЗ) згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затв. наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. №173) із змінами, внесеними згідно з Наказами МОЗ України №362 від 02.07.2007р.. №653 від 31.08.2009р. №952 від 18.05.2018р. та нормативних відстаней до житлової та громадської забудови; врахування протипожежних вимог, включаючи розриви між будівлями та спорудами, тощо. Територіальні обмеження. визначені містобудівною. інженернотранспортною та промисловою інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Планова діяльність включає необхідність планування та облаштування майданчику для розміщення проектованого об'єкту. При реалізації проекту здійснюються всі необхідні заходи з інженерної підготовки та захисту території від несприятливих природних (зсуви, ерозія схилів, підтоплення тощо) з урахуванням результатів інженерно-геологічних вишукувань. Топографо- геодезичні. інженерно-геологічні, та інші вишукування виконуються у необхідному обсязі згідно з чинним законодавством. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації забезпечуватимуть збереження та раціональне використання природніх ресурсів, передбачатимуться заходи протидії підтопленню, просіданню, активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані, захисні та компенсаційні заходи. Планування території передбачено з метою вирішення питання максимального збереження існуючого ландшафту та забезпечення безперешкодного відведення (стоку) дощових вод. Забезпечення захисту від несприятливих геофізичних процесів і явиш (зсуви, ерозія, підтоплення) - вирішується з урахуванням інженерно-геологічних вишукувань. щодо технічної альтернативи 2. Як для технічної альтернативи №1 щодо територіальної альтернативи 1. При реалізації проекту здійснюються всі необхідні заходи з інженерної підготовки та захисту території від несприятливих природних (зсуви, ерозія схилів, підтоплення тощо) з урахуванням результатів інженерно-геологічних вишукувань. Дотримання проектних рішень в період будівництва і експлуатації, шо забезпечуватиме раціональне використання природних ресурсів. Передбачено охоронні, захисні та інші заходи. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Можливі впливи планованої діяльності включають: Клімат і мікроклімат - Вплив планової діяльності на клімат та мікроклімат під час виконання підготовчих та будівельних робіт може супроводжуватись виділенням парникових газів при згоранні палива у двигунах внутрішнього згоряння автотранспорту та спецтехніки. Вплив носить тимчасовий характер. При провадженні планованої діяльності вплив на кліматичні умови та мікроклімат регіону в цілому не матиме активного або масштабного характеру. Повітряне середовище - джерелами впливу є технологічне обладнання - резервуари для зберігання пального, паливо-роздавальні колонки, дизель-генератор, а також автотранспорт, що працюватиме в межах об'єкта. Вплив на атмосферне повітря очікується допустимий. Концентрації шкідливих речовин в повітрі не повинні перевищувати нормативів відповідних ГДК. Геологічне середовище - будівництво та експлуатація проектованого об'єкту не спричинить змін геологічної та структурно-тектонічної будови в даній місцевості; не призведе до виникнення карстових і селевих явищ, зсувів; не викличе змін стану і властивостей масивів порід, шо призводять до деформації земної поверхні. В ході експлуатації проектованого об'єкта додаткового навантаження на геологічне середовище не передбачається. Водне середовище - вплив на водне середовище буде здійснюватися внаслідок використання води на виробничі, господарсько-побутові та протипожежні потреби. Відведення господарськопобутових, виробничих, поверхневих дощових стічних вод передбачено проектованими мережами. Грунти, земельні ресурси - передбачається лише незначне порушення верхнього шару під час виконання будівельних робіт у межах нормативних показників. У процесі експлуатації можливе локальне забруднення внаслідок незначних технологічних проливів нафтопродуктів, однак проектними рішеннями передбачено низку організаційних заходів: встановлення контейнерів для збору побутових відходів, виконання заправки автотранспорту лише у спеціально облаштованих місцях, локалізація можливих аварійних проливів пального під час його зливу, а також благоустрій ділянки із забезпеченням відведення дощових вод і недопущенням їх застою. Територія зелених зон передбачено огородженою, що виключає ерозійні процеси в період інтенсивних опадів. Очікуваний вплив на ґрунти та земельні ресурси оцінюється як допустимий, без ризику негативного впливу на їхню структуру, механічні чи фізико-хімічні властивості. Управління відходами - вся діяльність планується в межах чинного регламенту: виробничі та експлуатаційні відходи будуть частково повторно використовуватися в технологічному циклі або передаватися відповідним ліцензованим організаціям згідно з укладеними договорами, побутові - передаватимуться спеціалізованим підприємствам, а будівельні — видалятимуться в установленому місці накопичення відходів. Рослинний і тваринний світ - об'єкти природно-заповідного фонду та курортні зони в межах відведеної земельної ділянки відсутні. Вплив на рослинний та тваринний світ очікується в межах нормативних вимог. Навколишнє соціальне середовище - планована діяльність матиме переважно позитивний ефект, що пов’язано зі створенням нових робочих місць, підвищенням якості надання послуг із заправки автотранспорту та забезпеченням стабільних податкових надходжень до місцевих і державного бюджетів. Навколишнє техногенне середовище - територія, на якій передбачається розміщення об’єкта, вже характеризується розвиненою дорожньотранспортною інфраструктурою. Реалізація планованої діяльності не вплине на експлуатаційну надійність або безпеку суміжних техногенних об’єктів. Пам’ятники історії, культури, природоохоронні і археологічні об'єкти в межах ділянки відсутні. Прогнозовані рівні впливів будуть визначені за результатами подальших досліджень та програми моніторингу. щодо технічної альтернативи 2. Як для технічної альтернативи №1. щодо територіальної альтернативи 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження Як для технічної альтернативи № 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно діючих нормативних документів, зокрема: ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів» (затверджені наказом МОЗ України від 19.06.1996 р. №373, зареєстрованим у Мін’юсті 24.07.96 р. за №379/14040), ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій» (введений в дію 01.10.2019 р. наказом Мінрегіону України №104 від 26.04.2019 р.) (перелік не є вичерпним). щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД виконується у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Повідомлення про початок будівельних робіт / дозвіл на початок будівельних робіт (Документ дозвільного характеру, що передбачений Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та ПКМУ від 13 квітня 2011 р. № 466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт»). Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно з пунктом 9 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»). (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається /реєструється відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю або іншим уповноваженим на це органом згідно з законодавством. (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, Рівненська область, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, (0362) 62-03-64, Данчук Ольга Юріївна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}