Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля "ОРІЄНТИР-РІВНЕ"

опубліковано 02 червня 2025 року о 08:57

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОРІЄНТИР-РІВНЕ" 45636829 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35705, Рівненська обл., Рівненський р-н, місто Здолбунів, вул.Шевченка, будинок 1 Тел: 380503570801 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Нове будівництво заводу з виробництва виробів стінових з ніздрюватого бетону за межами населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області. Технічна альтернатива 1. Організація виробництва стінових виробів із ніздрюватого бетону з використанням мокрого помелу піску, централізованого постачання меленого вапна, повторне використання води і конденсату, комплексна система знепилення та автоматизації. Технічна альтернатива 2. Організація виробництва стінових виробів із ніздрюватого бетону із застосуванням сухого способу помелу піску та з використанням виключно грудкового вапна, яке подрібнюється на території заводу без етапу зовнішнього помелу або централізованого постачання меленого вапна. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Здолбунів За межами населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області. Кадастровий номер земельної ділянки 5622680600:08:001:0393. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Здолбунівська міська територіальна громада, Корнинська сільська територіальна громада, Рівненська міська територіальна громада. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл., Рівненський р-н, Здолбунів, Кадастровий номер земельної ділянки 5622680600:08:001:0393. За межами населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл., Рівненський р-н, Здолбунів, . Не розглядається, здійснення планованої діяльності передбачається на території та в межах земельної ділянки з відповідним цільовим призначенням. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Планована діяльність матиме позитивний соціально-економічний вплив на розвиток Здолбунівської громади шляхом створення нових робочих місць як на етапі будівництва, так і під час експлуатації заводу, збільшення надходжень до місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів, розвитку суміжних галузей (транспорт, ремонт, логістика), а також потенційного покращення інфраструктури та стимулювання ділової активності в регіоні. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Планована діяльність передбачає нове будівництво заводу з виробництва виробів стінових із ніздрюватого бетону за межами населених пунктів Здолбунівської міської територіальної громади Рівненського району Рівненської області. На промисловому майданчику буде розташовано, в тому числі, але не виключно, виробничий корпус, складські зони, допоміжні споруди, адміністративно-побутовий комплекс, котельню, логістичні майданчики, а також резервні площі для подальшого розширення. Відкритий склад готової продукції з можливістю розширення. Проєктом передбачено встановлення 9 тупикових автоклавів діаметром 2,9 м і довжиною 43,7 м для термічної обробки масивів, з можливістю добудови ще 3 одиниць у майбутньому. Пропарювання здійснюється парою при тиску до 1,2 МПа та температурі до 200°С, яку виробляють два парові котли потужністю по 10 т/год кожен, розміщені у котельні. Для роботи котельні передбачено застосування резервного типу палива - дизельного. Передбачено влаштування паливозаправного пункту для зберігання резервного обсягу пального для дизельної техніки й котлів. Для зберігання та підготовки сировини передбачено кілька технологічних вузлів. Склад піску та грудкового вапна з відповідними приймальними бункерами, обладнаний грейферним краном. Помел піску здійснюється у двох млинах мокрого помелу з водою з використанням цильпебсів, а грудкове вапно подрібнюється в окремій дільниці, з перспективною можливістю постачання меленого вапна в майбутньому. Отриманий у млинах шлам закачується насосами до шламбасейнів (80 м3 кожний – 4 шт.). Ще два шламбасейни по 80 м3 кожний, що теж знаходяться на дільниці помелу, використовуються для зберігання шламу, що утворюється на лінії різання масиву (відходи сирцю) – зворотній шлам. Установка дозування й змішування призначена для точного зважування і змішування піску, зворотного шламу, вапна, цементу, гіпсу, води та алюмінієвої суспензії. Сировинні матеріали зберігаються у силосному складі. Крім того, запроєктовано 6 шт. витратних силосів об’ємом 120 м³ кожен на міксерній башті. Усі силоси обладнані системами фільтрації та аерації. Готова бетонна суміш подається самопливом у змазані форми. Після термічної витримки масиви розрізаються на вироби, транспортуються до автоклавної лінії, а потім — на пакування. Вироби пакуються на дерев’яні піддони, обгортаються в поліетиленову плівку, і транспортуються до складу готової продукції конвеєрами та навантажувачами. Лінія з виробництва виробів стінових із ніздрюватого бетону повністю автоматизована. На території також передбачається влаштування ремонтно-механічного відділення для обслуговування технологічного обладнання, лабораторії для контролю якості сировини та готової продукції, а також адміністративного корпусу з офісом логістики і пунктом цивільного захисту. Для потреб транспорту і навантажувачів запроєктовано криту стоянку на 9 одиниць техніки. Для забезпечення виробничого майданчика технічною та протипожежною водою передбачається резервуар накопичення дощових та талих вод та насосна станція. У посушливі періоди вода на технологічні потреби забиратиметься зі свердловин. У разі утворення надлишку води у резервуарі - частина накопиченої води після очищення буде скидатися до найближчої водойми після отримання дозволу на спеціальне водокористування. Вільні площі озеленюються дерево-чагарниковими насадженнями з фітонцидними властивостями. Загалом, підприємство реалізує повний замкнений цикл виробництва з безвідходною технологією, повторним використанням технічної води та відходів сирцю, з перспективою нарощування виробничих потужностей у майбутньому. Джерелом тепла (паропостачання на технологічні потреби) та гарячого водопостачання виступатиме запроектована котельня. Тепломеханічними рішеннями проєкту передбачено установку утилізації «рекуперації» теплоти скидної пари з технологічного процесу, акумуляції її у вигляді нагрітої води в баку-акумуляторі та подачі тепла до розподільчого колектору внутрішніх споживачів. Водопостачання підприємства (на технологічні потреби) передбачається від водозабірних свердловин або від комунального водопроводу КП «Здолбунівводоканал». Режим роботи заводу-340 діб/рік в дві зміни по 12 годин. Кількість працюючих – 275 осіб. Об’єкт відноситься до ІІ категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля, а саме: - ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», розділ 3, п.3 абз.2 (перероблення корисних копалин); - ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», розділ 3, п.10 абз.2 (будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць); - ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», розділ 3, п.1 абз.1 (буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів); - ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», розділ 3, п.4 абз.2 (поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше); - ст.3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», розділ 3, п.13 (господарська діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу). 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні обмеження: - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; - викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися відповідно до Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та не перевищувати граничнодопустимі нормативи; - не допускати забруднення ґрунтів під час будівництва та експлуатації об’єкту; - використання води із свердловин здійснювати відповідно до Дозволу на спецводокористування; - утворені відходи повинні сортуватись та передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення; Санітарно-гігієнічні обмеження: - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; - дотримуватись вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); - рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: - дотримання правил пожежної безпеки. щодо технічної альтернативи 2. Екологічні обмеження технічної альтернативи аналогічні альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. - дотримання меж санітарно-захисної зони (СЗЗ) та відстаней до житлової забудови; - недопущення накладання на території природно-заповідного фонду; - обмеження через розташування у водоохоронних зонах або прибережно-захисних смугах; - заборона забудови в охоронних зонах інженерних мереж (лінії електропередач, трубопроводи, газогони); - можливе розміщення в зоні охорони археологічних або історико-культурних об'єктів; - відсутність або недостатній рівень інженерної інфраструктури (електро-, водо-, газопостачання); - збільшення транспортного навантаження та логістичних витрат у разі віддаленого розташування; - ускладнення організації внутрішнього та зовнішнього транспорту (доступ вантажного транспорту); - ризик погіршення умов охорони праці та виробничої безпеки через невідповідність рельєфу або ґрунтів. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 планованої діяльності не розглядалась. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Інженерна підготовка території включає проведення інженерно-геологічних та інженерногідрологічних досліджень, інженерно-топографічних вишукувань, отримання гідрогеологічного висновка про можливість використання підземних вод, проектування та буріння водозабірних свердловин. Планування майданчика під розміщення проектованого обладнання з дотриманням нормативних розривів до існуючих інженерних комунікацій та споруд. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. Планована діяльність буде здійснюватися в межах визначеної земельної ділянки з дотриманням нормативної санітарно-захисної зони відповідно до вимог ДСП 173-96. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 планованої діяльності не розглядалась. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Клімат та мікроклімат: негативний вплив не передбачається. Локальні підвищення температури повітря та вологості не прогнозуються. Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин під час проведення будівельних робіт утворюються при вийманні земляних мас під розміщення будівель та обладнання, під час процесів зварювання, фарбування, газорізання, при роботі задіяної спецтехніки; джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть: склади зберігання сировини, обладнання силосів цементу, котельної, автостоянки спецтехніки та автотранспорту. Водне середовище: під час виконання будівельних робіт використовуватиметься привозна вода та біотуалети. Водопостачання заводу запроектовано від свердловини або від централізованого водопостачання; Стічні води від виробничого процесу представляють собою охолоджений конденсат від пари, яка використовується в технологічному процесі виробництва ніздрюватого бетону, направляються в проектований басейн конденсату, звідки системою оборотного водопостачання подаються знову у виробничий процес. Побутові стічні води заводу, передбачається скидати через КНС у комунальну каналізаційну мережу КП «Здолбунівводоканал», (буде визначено на стадії «П» після отримання технічних умов). Для забезпечення виробничого майданчика технічною та протипожежною водою передбачається резервуар накопичення дощових та талих вод та насосна станція. У разі утворення надлишку накопичення дощових та талих води у резервуарі - частина накопиченої води після очищення буде скидатися до найближчої водойми після отримання дозволу на спеціальне водокористування. Вплив на водне середовище знаходитиметься в межах допустимих норм. Шум: джерелами шумового впливу буде витяжне обладнання виробничого корпусу та автотранспорт. Межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду: об’єкти ПЗФ в районі розташування відсутні; вирубка зелених насаджень не передбачається. По закінченню будівництва ділянки вільні від забудови підлягають озелененню посівом багаторічних трав. Навколишнє соціальне середовище: планована діяльність не призведе до погіршення умов проживання і здоров’я населення. Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається. Відходи: господарсько-побутові відходи сортувати щонайменше на чотири типи: макулатура, пластик, поліетилен і побутові. Відходи збирають в окремих ємностях. Сортовані відходи: брухт металевий, макулатура, поліетилен, пластмаса - передається на переробку спеціалізованим підприємствам. Виробничі відходи будуть накопичуватись у спеціально відведених місцях та по мірі накопичення передаватимуться спеціалізованим підприємтвам для подальшого управління. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного законодавства. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. В проекті прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 планованої діяльності не розглядалась. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідно із ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» № 2059 VII від 23 травня 2017 року. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Повідомлення про початок виконання підготовчих та будівельних робіт/ Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Органами Державної інспекції архітектури та містобудування України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, +38(0362) 62-03-64, Начальник відділу оцінки впливу на довкілля Данчук О. Ю. (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux