Розпорядження голови районної державної адміністрації
від 16 липня 2021 р. № 367
Київ
Про стан виконання у першому півріччі 2021 року вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи у Рівненському районі

На виконання статті 25 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 року № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», розпорядження голови облдержадміністрації від 17 лютого 2021 року № 117 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування області у 2020 році», розпорядження голови райдержадміністрації від 13 квітня 2021 року № 207 «Про стан роботи із зверненнями громадян, які надійшли до районної державної адміністрації від обласної державної адміністрації, Рівненського обласного контактного центру, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у 2020 році», з метою забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення та посилення персональної відповідальності посадових осіб за якість і ефективність роботи із зверненнями громадян:

Інформацію керівника апарату райдержадміністрації Потайчук А.Б.

«Про стан виконання у першому півріччі 2021 року вимог законодавства України щодо розгляду звернень громадян та підвищення ефективності цієї роботи» взяти до відома.

Керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, її апарату, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у районі, виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад:

вживати вичерпних заходів щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян з метою оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, реального поновлення порушених конституційних прав заявників та запобігання в подальшому таких порушень;

підвищити рівень виконавської дисципліни у роботі із зверненнями громадян;

забезпечити дотримання в роботі Інструкції з питань діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, засобах масової інформації за зверненнями громадян;

систематично аналізувати і узагальнювати звернення від найменш соціально захищених верств населення. Приділяти особливу увагу вирішенню

проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій, члени сімей загиблих у ході проведення антитерористичної операції/операції Об’єднаних сил військовослужбовців, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

вжити ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для необґрунтованих повторних і колективних звернень до органів влади вищого рівня, народних депутатів України, облдержадміністрації та засобів масової інформації;

забезпечувати проведення роз’яснювальної роботи серед населення району щодо повноважень органів державної влади, систематичне висвітлення та розміщення на офіційних вебсайтах матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян;

Сектору роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації щомісяця інформувати керівника апарату райдержадміністрації про роботу із зверненнями громадян, надавати практичну та методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, виконавчим комітетам міських, селищних та сільських рад, підприємствам, установам і організаціям у поліпшенні роботи із зверненнями громадян, систематично здійснювати перевірки стану цієї роботи.

Про виконання розпорядження інформувати сектор роботи із зверненнями громадян апарату райдержадміністрації до 25 грудня 2021 року.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керівника апарату райдержадміністрації Антоніну Потайчук.



Голова адміністрації                                                                                    Олександр КОВАЛЬ



Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux