ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ОДЕК " УКРАЇНА 25322516 інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35313, Рівненська обл., Рівненський р-н, селище Оржів, вул.Заводська, будинок 9.
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. ТОВ «ОДЕК» Україна існуюче деревообробне підприємство, що спеціалізується на виготовленні березової, спеціальної та ламінованої фанери. Планованою діяльністю передбачено розширення потужності з виготовлення фанери зі збільшенням об’єму готової продукції із 116 000 м3/рік до 136 000 м3/рік (117 000 м3/рік формату 4х8/8х4 футів та 19 000 м3/рік формату 5х10 футів) та облаштування двох цехів з виготовлення паливних брикетів з відходів деревини (ТУ У 19.2-25322516-006:2022 «Брикети паливні з відходів деревини «ОДЕК». Технічні умови»), потужністю 94,5 т/добу і 34020 т/рік. Наразі технологічні процеси на підприємстві наступні: підготовка сировини – шпону (тонких листів деревини); лущення шпону на лущильних верстатах; сушіння шпону в сушарках; сортування шпону; нанесення клеючого матеріалу на шпон, за допомогою клеєнамазуючих верстатів; складання пакетів шпону; склеювання кускового шпону по ширині та довжині, підпресовування пакетів шпону на холодних пресах; склеювання фанери на гарячих пресах та її послідуюче охолодження і обрізка за форматом; шліфування фанери; ламінування фанери, її сортування та пакування готової продукції; виготовлення паливних брикетів з відходів деревини (подрібненого шпону (тріски) та шліфувального пилу). Для збільшення об’єму випуску готової продукції планованою діяльністю передбачено встановлення в існуючих виробничих цехах підприємства додаткового обладнання для: лущення шпону; нанесення клеючого матеріалу на шпон (клеєнамазуючі верстати); склеювання кускового шпону по ширині та довжині; підпресування пакетів шпону на холодних пресах; склеювання фанери на гарячих пресах; обрізки за форматом і шліфування фанери. Технологія виготовлення фанери не зазнає змін. В цехах з виготовлення паливних брикетів передбачено встановлення ліній з виробництва брикетів з: шліфувального пилу; відходів сухого і вологого шпону, дані операції відноситься до операцій поводження з відходами, що не є небезпечними. У якості резервних джерел електроенергії передбачено встановлення п’яти дизель-генераторів: DJ2500MS, потужність 2500 кВА; AD1015, потужність 1015 кВА; GJT500, потужність 500 кВА; GJR250, потужність 250 кВА; GJR22, потужність 22 кВА. Контактний номер телефону: +38 (0362) 693608.
Технічна альтернатива 1. У якості технічної альтернативи 1 розглянуто, для потреб дизельних генераторів використовувати герметичну ємність з дизельним пальним об’ємом 1м3, яку, по мірі необхідності, передбачено заправляти на автозаправних станціях. Технічна альтернатива 2. У якості технічної альтернативи 2 розглянуто, для потреб дизельних генераторів облаштування стаціонарної наземної ємності об’ємом 10 м3 для зберігання дизельного пального. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Рівненська обл. Рівненський р-н Оржів вул. Заводська, 9. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Клеванська територіальна громада. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Оржів вул. Заводська, 9.. Плановану діяльність передбачено здійснювати за адресою: 35313, Рівненська обл., Рівненський р-н, с-ще Оржів, вул. Заводська, 9. Земельні ділянки підприємства, загальною площею 29,2016 га, використовуються ТОВ «ОДЕК» Україна на підставі: права власності, відповідно до державного акту на право власності серія ЯД №257122 від 26.12.2006; на правах оренди, відповідно до договорів оренди земельних ділянок: №040958300001 від 27.03.2009 з Оржівською селищною радою та №041060000007 від 15.07.2010 з Рівненською обласною державною адміністрацією.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н Оржів вул. Заводська, 9.. Територіальна альтернатива провадження планованої діяльності не розглядається, оскільки плановану діяльність передбачається здійснювати на території існуючого підприємства. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив планованої діяльності носить позитивний характер, що полягає у створенні нових робочих місць, забезпеченні власних потреб в резервних джерелах електроенергії, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
ТОВ «ОДЕК» Україна існуюче деревообробне підприємство, що спеціалізується на виготовленні березової, спеціальної та ламінованої фанери. Планованою діяльністю передбачено збільшення потужності з виготовлення фанери зі збільшенням об’єму готової продукції із 116 000 м3/рік до 136 000 м3/рік (117 000 м3/рік формату 4х8/8х4 футів та 19 000м3/рік формату 5х10 футів) за рахунок встановлення додаткового обладнання та збільшення часу роботи існуючого (сушарка шпону «Фезер» №2). Також передбачено облаштування двох цехів з виготовлення паливних брикетів. Брикети виготовлятимуться на підприємстві відповідно до технічних умов ТУ У 19.2-25322516-006:2022 «Брикети паливні з відходів деревини «ОДЕК». Технічні умови», які затверджені у новій редакції генеральним директором ТОВ «ОДЕК» Україна 09.12.2022 та перевірені Рівненським науково-виробничим центром стандартизації, метрології та сертифікації» на відповідність законодавству України №02568294/002302/01 від 13.12.2022 року. Відповідно до висновку державної санітарної-епідеміологічної експертизи №12.2-18-2/8774 від 07.07.2023 року технічні умови ТУ У 19.2-25322516-006:2022 «Брикети паливні з відходів деревини «ОДЕК». Технічні умови», відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України та можуть бути затверджені. Планованою діяльністю передбачається виготовляти 94,5 т/добу і 34020 т/рік паливних брикетів. Наразі технологічні процеси на підприємстві наступні: підготовка сировини – шпону (тонких листів деревини); лущення шпону на лущильних верстатах; сушіння шпону в сушарках; сортування шпону; нанесення клеючого матеріалу на шпон, за допомогою клеєнамазуючих верстатів; складання пакетів шпону; склеювання кускового шпону по ширині та довжині, підпресовування пакетів шпону на холодних пресах; склеювання фанери на гарячих пресах та її послідуюче охолодження і обрізка за форматом; шліфування фанери; ламінування фанери, її сортування та пакування готової продукції; виготовлення паливних брикетів з відходів деревини (подрібненого шпону (тріски) та шліфувального пилу). Для збільшення об’єму випуску готової продукції (фанери) планованою діяльністю передбачено встановлення в існуючих виробничих цехах підприємства додаткового обладнання для: лущення шпону; нанесення клеючого матеріалу на шпон (клеєнамазуючі верстати); склеювання кускового шпону по ширині та довжині; підпресування пакетів шпону на холодних пресах; склеювання фанери на гарячих пресах; обрізки за форматом і шліфування фанери. Передбачено наступне обладнання для технологічних процесів: 1) процес лущення шпону: 8-футова безшпиндельна лінія лущення шпону китайського виробництва, продуктивністю 7 м3/год, з дробаркою «УРМ-5», для подрібнення відходів шпону, та системою пневмотранспорту на базі вентилятора «ВЦП 6-45» та циклона «ОЕКДМ К-24» продуктивністю 20218 м3/год; 2) процес нанесення клеючого матеріалу на шпон, за допомогою клеєнамазуючих верстатів, з подальшим складанням пакетів шпону: чотири клеєнаносні верстати «MH-GSM» з довжиною валів 1800 мм продуктивністю 7 м3/год кожен та два клеєнаносні верстати «MH-GSM8» з довжиною валів 2800 мм, продуктивністю 9 м3/ год кожен; 3) склеювання кускового шпону по ширині та довжині: лінія ребросклеювання шпону «Хашімото VWS-А94U-01» продуктивністю 1 м3/год, лінія ребросклеювання шпону «Хашімото VWS-А50U-01» продуктивністю 1 м3/год; 4) підпресування пакетів шпону на холодних пресах : лінія пресування фанери на базі холодного преса «MH-CP», продуктивністю 4 м3/год; 5) склеювання фанери на гарячих пресах: 32-поверховий гарячий прес «MH-HP» китайського виробництва з системою витяжної вентиляції, продуктивністю 4 м3/год; 6) процес обрізки за форматом, шліфування фанери: лінія обрізки фанери по формату 5х10 футів, потужністю 10 м3/ год; прирізний верстат «HPL500/38/22/R», продуктивністю 7 м3/год. Передбачено збільшити часу роботи сушарки для сушіння шпону «Фезер №2» з 8 годин до 24 год/добу. В двох цехах з виготовлення паливних брикетів передбачено встановлення наступних ліній виробництва: брикетів зі шліфувального пилу, продуктивністю 900 кг брикетів в годину; брикетів з відходів сухого шпону, продуктивністю 1800 кг брикетів в годину; брикетів з відходів вологого шпону, продуктивністю 1800 кг брикетів в годину. Передбачено наступне обладнання: 1) лінія з виробництва брикетів з шліфувального пилу на базі пневмотранспортної системи продуктивністю 1350 кг пилу/год в складі вентилятора «ZB-AS800/P2/55» та фільтрувальної установки «АТОН» типу «PJF.100Bd» , продуктивністю 2160 м3/год, та двох пресів-брикитерів «ВР500А» продуктивність 450 кг брикетів в годину кожен; 2) лінія з виробництва брикетів з відходів сухого шпону на базі дробарки барабанного типу «Фезер»; пневмотранспортної системи продуктивністю 1600 кг тріски/год в складі вентилятора «ZС-AS1000/4/55» та фільтрувальної установки «АТОН» типу «PJF.100Bd», продуктивністю 2160 м3/год, що додатково оснащена витяжним вентилятором «RH-AS560/2R/22», та чотирьох пресів-брикитерів «ВР500А» продуктивність 450 кг брикетів в годину кожен; системи повторного подрібнення тріски в складі двох молоткових дробарок «Файервуд» з потужністю приводу 55 кВт; та двох пар спарених циклонів «Файервуд», продуктивністю 16000 м3/год, 3) лінія з виробництва брикетів з відходів вологого шпону на базі дробарки типу «УРМ-5», вентилятора «ВЦП6-45»; циклона «ОЕКДМ типу К22», двох сушарок барабанного типу із власною системою подачі палива, які з’єднані з двома циклонами «Файервуд, двох молоткових подрібнювачів «Файервуд» з потужністю приводу 55 кВт, чотирьох циклонів «Файервуд», що герметично з'єднані з фільтрувальною установкою «АТОН» типу PJF.100Bd, продуктивністю 2160 м3/год, а також двох пресів-брикитерів «ВР500А» і RUF450, продуктивність 450 кг брикетів в годину кожен, та двох пресів RUF R6, максимальною продуктивністю 600 кг брикетів в годину кожен. Система подачі палива на сушарки складається із двох вентиляторів, що з’єднані з двома циклонами «Файервуд», які в свою чергу, герметично з'єднані з фільтраційною установкою з очищенням за допомогою вібраційного механізму. Для потреб планованої діяльності передбачено використання додаткових ресурсів та матеріалів: лісосировина у обсязі 55 325,86 м3/рік , клей (фенолформальдегідна смола) у обсязі 2 120 т/рік, плівка для ламінування у обсязі 400,86 т/рік, електрична енергія, газ природний у обсязі 100 м3/ год або 876 тис. м3/год. Додаткове водоспоживання на технологічні потреби не передбачено, додаткова витрата води на господарсько-питне водоспоживання обслуговуючим персоналом (до 200 людей) у кількості до 1825 м3/рік. У якості резервних джерел електроенергії передбачено встановлення п’яти дизель-генераторів: DJ2500MS, потужність 2500 кВА; AD1015, потужність 1015 кВА; GJT500, потужність 500 кВА; GJR250, потужність 250 кВА; GJR22, потужність 22 кВА. Для забезпечення потреб в дизельному пальному п’яти дизель-генераторів, передбачено розміщення герметичної ємності з дизельним пальним об’ємом 1м3 (технічна альтернатива 1) або стаціонарної наземної ємності об’ємом 10 м3 (технічна альтернатива 2) яку, по мірі необхідності, передбачено заправляти на автозаправних станціях. Річна потреба в пальному складе до 3706,75 м3. Для забезпечення власних потреб у пальному на території підприємства організований автозаправний пункт (АЗП). Для зберігання бензину та дизельного пального призначені наземні резервуари об’ємом 9,4 м3 та 9,2 м3 відповідно. Заправка автотранспорту здійснюється за допомогою паливороздавальних колонок (ПРК). Також, для потреб власного автотранспорту, передбачено автомобільний газозаправний пункт (АГЗП) зі зрідженим вуглеводневим газом (ЗВГ), що складається з ємності, об’ємом 10 м3 та однієї заправної колонки. Річний об’єм зберігання: бензин – 100т; дизельне пальне – 350 т; ЗВГ – 51,491 т. Інженерне забезпечення: водопостачання для виробничих потреб – наразі здійснюється з р. Горинь, відповідно до дозволу на спеціальне водокористування за № 90/РВ/49д-22 від 17.10.2022, терміном дії до 17.10.2025, виданого Державним агентством водних ресурсів України; водовідведення частини виробничих стоків, а також дощових стічних вод – наразі здійснюється на власні очисні споруди механічної очистки з подальшим скидом до р. Горинь, відповідно до дозволу на спеціальне водокористування за № 90/РВ/49д-22 від 17.10.2022; водопостачання для питних і санітарно-гігієнічних потреб та каналізування (госп-побутові стічні води та частина виробничих стоків) підприємства – з підключенням до існуючих мереж, відповідно до договору за №10 від 02.03.2001 з Оржівським ВУЖКГ; електропостачання – від існуючих мереж, відповідно до договору за №61-Е від 10.12.2018 з ТОВ «Енергозахід», а також резервних джерел електроенергії – планованих п’яти дизель-генераторів, загальною потужністю 4287 кВА; теплопостачання – від існуючої котельні підприємства. Планована діяльність, відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», відноситься до другої категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до статті 3, частини 3: п.4, абзац 2 «поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше»; п.7, абзац 3 «зберігання хімічних продуктів (базисні і витратні склади, сховища, бази)»; п.9, абзац 5 «з оброблення деревини (хімічне перероблення деревини, виробництво деревоволокнистих плит, деревообробне виробництво з використанням синтетичних смол, консервування деревини просоченням)»; п.11, абзац 6: «об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу»; п.13 «господарська діяльність, що призводить до скидання забруднюючих речовин у водні об’єкти, та забір води з водних об’єктів за умови, що водозабір підземних вод перевищує 300 кубічних метрів на добу»; п. 14 «розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-13 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України». Загальна площа земельної ділянки – 29,2016 га.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Природоохоронне законодавство України встановлює екологічні та інші обмеження планованої діяльності, зокрема: дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря («Державні медико-санітарні нормативи допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» (затверджений наказом МОЗУ від 10.05.2024 №813, зареєстрованим у Мін’юсті 24.05.2024 за №763/42108); дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Міністерства охорони навколишнього природного середовища України №309 від 27.06.2006 р. «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел»; забезпечення повного збирання, належного зберігання та недопущення знищення і псування відходів, передача відходів суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відповідно до укладеного договору, отримання, в разі необхідності, дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів (Закон України «Про управління відходами»); дотримання допустимих рівнів шуму згідно з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму» та ДСН 3.3.6.037-99 «Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку»; дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 за №379/1404); дотримання нормативів граничнодопустимого скиду до водного об’єкту (відповідно до Постанови Кабміну №1100 від 11.09.1996); дотримання вимог постанови КМУ від 20.10.2023 року №1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів».
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно з ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 р. за №379/1404). Протипожежні розриви між будівлями та спорудами.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Впровадження ефективних технологічних, санітарно-технічних та організаційних рішень, дотримання протипожежних розривів. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до планованої діяльності за технічною альтернативною 1. щодо територіальної альтернативи 1. Передбачається забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1.
Повітряне середовище: при будівництві – викиди забруднюючих речовин від роботи двигунів транспортних засобів під час доставки технологічного обладнання на проммайданчик та під час проведення робіт з монтажу нового обладнання (зварювання, газове різання, фарбування); при експлуатації – викиди забруднюючих речовин від технологічного процесу виготовлення фанери, роботи дизель-генераторів, допоміжного обладнання та ін. Водне середовище: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – передбачається утворення господарсько-побутових стічних вод, які направлятимуться в існуючу систему каналізації; скидання дощових вод після попередньої очистки передбачено до водного об’єкту – р. Горинь. Вплив на рослинний і тваринний світ: при будівництві – не передбачається; при експлуатації – допустимий нормативний (розміщення обладнання передбачено в існуючих виробничих цехах; скидання дощових вод після попередньої очистки передбачено до водного об’єкту – р. Горинь). Вплив на клімат і мікроклімат: допустимий. Вплив на техногенне середовище: при будівництві – відсутній; при експлуатації: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил експлуатації будівель, споруд та технологічного устаткування, можливий мінімальний. Ґрунти: при будівництві – відсутній (розміщення обладнання передбачено в існуючих виробничих цехах на існуючому проммайданчику підприємства); при експлуатації – вплив об’єкту на ґрунти в режимі експлуатації відсутній за рахунок наявності твердого покриття та системи побутової та дощової каналізації. На підприємстві наявні місця для тимчасового зберігання відходів. Акустичний вплив: при будівництві – шумове забруднення наявне під час проведення монтажних робіт; при експлуатації – шумове забруднення буде зумовлене роботою технологічного устаткування, вентиляційних систем, роботи автотранспорту. Соціальне середовище: при будівництві – очікується в межах нормативних значень; при експлуатації – позитивний вплив, зумовлений утворенням нових робочих місць, забезпеченні власних потреб в резервних джерелах електроенергії, поповненні державного та місцевих бюджетів за рахунок податків та зборів.
щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно до технічної альтернативи 1. щодо територіальної альтернативи 1. Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження відповідно до чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 9 Підприємства текстильної, шкіряної, деревообробної і паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу Підприємства текстильної, шкіряної, деревообробної і паперової промисловості продуктивністю понад 1 тонну на добу: з первинної обробки (промивання, відбілювання, мерсеризація) або фарбування волокон чи текстилю; з обробки шкірсировини та хутра; з дублення шкір; з оброблення деревини (хімічне перероблення деревини, виробництво деревоволокнистих плит, деревообробне виробництво з використанням синтетичних смол, консервування деревини просоченням); з промислового виробництва і переробки паперу та картону з будь-якої сировини;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017р. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря.
що видається Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, відповідно до вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря».
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Інші документи дозвільного характеру, передбачені законодавством, за умови що вони не передбачають встановлення (затвердження) змін у діяльності, затвердженій (схваленій) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження (згідно пункту 10 статті 9 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»).
що видається Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20, info@ecorivne.gov.ua, (0362) 26-47-23, Начальник відділу оцінки впливу на довкілля – Данчук Ольга Юріївна.