Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВ "АКРІС АГРО ГРУП"
опубліковано 17 жовтня 2024 року о 10:46

Додаток    2 до    

Порядку    передачі    документації    для надання    висновку    

з    оцінки    впливу    на довкілля    

та    фінансування    оцінки впливу    на    довкілля 


Дата:

(дата    офіційного    опублікування    

в    Єдиному реєстрі    з    оцінки    впливу    

на    довкілля (автоматично    генерується    

програмними засобами    ведення    Єдиного    реєстру    

з    оцінки впливу    на    довкілля    

не    зазначається суб’єктом    господарювання)


Реєстраційний    номер    9598

(реєстраційний    номер    справи    про    оцінку впливу    

на    довкілля    планованої    діяльності 

(автоматично    генерується    програмними засобами   

 ведення    Єдиного    реєстру    з    оцінки впливу    

на    довкілля,    для    паперової    версії 

зазначається    суб’єктом    господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про    плановану    діяльність,    яка    підлягає    оцінці впливу    на    довкілля

ТОВАРИСТВО    З    ОБМЕЖЕНОЮ    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ    "АКРІС    АГРО    ГРУП"    41846549


(повне    найменування    юридичної    особи,    код    згідно    з    ЄДРПОУ    або    прізвище,    ім’я    та    по    батькові    фізичної    особи    -    підприємця, ідентифікаційний    код    або    серія    та    номер    паспорта    (для    фізичних    осіб,    які    через    свої    релігійні    переконання    відмовляються    від    прийняття реєстраційного    номера    облікової    картки    платника    податків    та    офіційно    повідомили    про    це    відповідному    контролюючому    органу    і    мають відмітку    у    паспорті)

інформує    про    намір    провадити    плановану    діяльність    та    оцінку    її    впливу    на    довкілля. 1.    Інформація    про    суб’єкта    господарювання.

Україна,    01032,    місто    Київ,    ВУЛИЦЯ    ЖИЛЯНСЬКА,    будинок    106-Б    Тел:    380503486058

(місцезнаходження    юридичної    особи    або    місце    провадження    діяльності    фізичної    особи    -    підприємця    (поштовий    індекс,    адреса), контактний    номер    телефону)


2.    Планована    діяльність,    її    характеристика,    технічні    альтернативи.

Планована    діяльність,    її    характеристика.

Планованою     діяльністю     ТОВ     «Акріс     Агро     Груп»     передбачається:     -     розміщення     складу паливно-мастильних     матеріалів     (далі     склад     ПММ)     для     прийому,     зберігання     і     видачі     палива (дизельне    паливо,    бензин)    за    адресою:    35400    Рівненська    обл.,    Рівненський    р-н,    с-ще    Гоща,    вул.Шевченка,     буд.     77     Б.     До     складу     ПММ     входять     надземні     резервуари     для     зберігання     палива, технологічне     обладнання,     паливно-роздавальні     колонки,     дизель-генератор.     Все     обладнання виготовлено    в    заводських    умовах    відповідно    до    вимог    і    згідно    з    технічною    документацією,    а    саме: -    надземний    резервуар    зберігання    дизпалива    РГС-20    об’ємом    20    м3    (1    од.);    -    надземний    резервуар зберігання    бензину    РГС-10    об’ємом    10    м3    (1    од.);    

-    паливно-розподільча    колонка    «Nova»-1КЕД-50-0,25-1-А-1-01В(2    од);    

-    дизель-генератор.    Склад    ПММ    використовується    для    прийому,    зберігання    і відпуску    дизельного    пального    та    бензину    для    власного    автотранспорту.    Доставка    дизпалива    та бензину     здійснюється     автотранспортом.     Злив     палива     з     автоцистерни     передбачено     крізь герметичні     зливні     швидкороз’ємні     муфти     та     спеціальні     фільтри,     які     запобігають     попаданню механічних    сумішей    в    резервуар.    Паливо    зберігається    в    надземних    резервуарах    ємністю    10    м3    та20     м3,     резервуари     зберігання     палива оснащені     дихальними     клапанами.     Кількість     дихальних клапанів     –     2     шт.,     по     одному     клапану     на     кожній     ємності,     вони     розміщені     над     резервуарами зберігання    палива.    Висота    клапанів    –    4,5    м,    d=0,05    м    в    залежності    від    резервуару.   Виробничий майданчик,     має     тверде     негорюче     покриття,     стійке     до     нафтопродуктів,     поверхня     якого     піднята над     планувальною     відміткою     прилягаючої     території     не     менше     ніж     на     0,1м.     Підключення живлення     зовнішньої     електромережі,     введення     силового     кабелю,     облаштування     контура заземлення     і     заземлення     резервуара     виконано     по     розробленому     і     затвердженому  кресленню внутрішньо    майданчикових    мереж    і    заземлення.    Усі    металеві    нетоковідні    частини,    які    можуть виявитися     під     напругою,     заземлені     відповідно     до     правил     облаштування     електроустановок.     На території     не     передбачено     використання     додаткового     обладнання.     Режим     роботи     –     позмінно, кількість    працівників    згідно    штатного    розпису.    Робоче    середовище  (паливо)    –    дизельне    паливо    та бензин.


Технічна    альтернатива    1.

Планованою     діяльністю     ТОВ     «Акріс     Агро     Груп»     передбачається:     

-     розміщення     складу паливно-мастильних     матеріалів     (далі     склад     ПММ)     для     прийому,     зберігання     і     видачі     палива (дизельне    паливо)    за    адресою:    35400    Рівненська    обл.,    Рівненський    р-н,    с-ще    Гоща,    вул.    Шевченка, буд.     77     Б.     До     складу     ПММ     входять     надземні     резервуари     для     зберігання     палива,     технологічне обладнання,     паливно-роздавальні     колонки,     дизель-генератор.   Все     обладнання     виготовлено     в заводських    умовах    відповідно    до    вимог    і    згідно    з    технічною    документацією,    а    саме:    

-    надземний резервуар    зберігання    дизпалива    РГС-20    об’ємом    20    м3    (1    од.);    

-    надземний    резервуар    зберігання дизпалива    РГС-10    об’ємом    10    м3    (1    од.);    

-    паливно-розподільча    колонка    «Nova»-1КЕД-50-0,25-1-А-1-01В(2     од);     

-     дизель-генератор.     Склад     ПММ     використовується     для     прийому,     зберігання     і відпуску    дизельного    пального    та    бензину    для    власного    автотранспорту.    Доставка    дизпалива    та бензину     здійснюється     автотранспортом.     Злив     палива     з     автоцистерни     передбачено     крізь герметичні     зливні     швидкороз’ємні     муфти     та     спеціальні     фільтри,     які     запобігають     попаданню механічних сумішей    в    резервуар.    Паливо    зберігається    в    надземних    резервуарах    ємністю    10    м3    та 20     м3,     резервуари     зберігання палива     оснащені     дихальними     клапанами.     Кількість     дихальних клапанів     –     2     шт.,     по     одному     клапану     на     кожній     ємності,   вони     розміщені     над     резервуарами зберігання    палива.    Висота    клапанів    –    4,5    м,    d=0,05    м    в    залежності    від    резервуару.   Виробничий майданчик,     має     тверде     негорюче     покриття,     стійке     до     нафтопродуктів,     поверхня     якого     піднята над     планувальною     відміткою     прилягаючої     території     не     менше     ніж     на     0,1м.     Підключення живлення     зовнішньої     електромережі,     введення     силового     кабелю,     облаштування     контура заземлення     і     заземлення     резервуара     виконано     по     розробленому     і     затвердженому кресленню внутрішньо    майданчикових    мереж    і    заземлення.    Усі    металеві    нетоковідні    частини,    які    можуть виявитися     під     напругою,     заземлені     відповідно     до     правил     облаштування     електроустановок.     На території     не     передбачено     використання додаткового     обладнання.     Режим     роботи     –     позмінно, кількість    працівників    згідно    штатного    розпису.    Робоче    середовище (паливо)    –    дизельне    паливо    та бензин.


Технічна    альтернатива    2.

Технічною     альтернативою     №     2     могла     бути     заправка     з     підземним     резервуаром     зберігання дизпалива     та     аналогічним     обладнанням.    Однак     при     підземному     розташуванні     резервуарів     є можливість     неконтрольованого     пошкодження     ємності     та     потрапляння     місткості     резервуару     в ґрунт    та    атмосферне    повітря,    що    може    призвести    до    забруднення    навколишнього середовища.

Підземні     резервуари     зазвичай     мають     більший     об’єм,     їх     використання     призведе     до     збільшення кількості    викидів    в атмосферне    повітря    від    роботи    зливно-наливних    операцій.    Підземний    варіант розміщення    резервуарів    має    значно    більше    ризиків техногенного    та    екологічного    характеру    та    є малоприйнятним.    Тому    технічна    альтернатива    1    є    найбільш    ефективною    як    з екологічної,    так    і    з технологічної    точок    зору    для    безпечної    заправки    автомобілів.3.    Місце    провадження    планованої    діяльності, територіальні    альтернативи.

Рівненська    обл.    Рівненський    р-н    Гоща    вул.    Шевченка,    буд.    77    Б 3.1    Територіальні    громади,    які    можуть    зазнати    впливу    планованої    діяльності.

Гощанська    територіальна    громада Місце    провадження    планованої    діяльності:    територіальна    альтернатива    1.

Рівненська    обл.,    Рівненський    р-н,    Гоща,    ул.    Шевченка,    буд.    77    Б.

Здійснення    планованої    діяльності    передбачається    за    адресою:    35400    Рівненська    обл., Рівненський    р-н,    с-ще    Гоща,    вул.Шевченка,    буд.    77    Б.    

Кадастровий    номер    ділянки    – 5621255100:01:005:0025.    Цільове    призначення:    «11.02    Для    розміщення    та    експлуатації    основних, підсобних    і    допоміжних    будівель    та    споруд    підприємств    переробної,    машинобудівної    та    іншої промисловості».    Здійснення    діяльності    на    території,    площею    3,6946    га,    відбувається    на    підставі договору    про    оренду    земельної    ділянки.


Місце    провадження    планованої    діяльності:    територіальна    альтернатива    2.

Рівненська    обл.,    Рівненський    р-н,    Гоща,    вул.    С.    Наливайка.

Територіальною    альтернативою    було    провадження    планованої    діяльності    на    земельній ділянці    площею    0,6263    га    у    Рівненській    обл.,    Рівненський    р-н,    с-ще.    Гоща,    по    вул.    С.    Наливайка (кадастровий    номер    земельної    ділянки    №5621255100:01:002:0295),    цільове    призначення:    «01.03 Для    ведення    особистого    селянського    господарства.    Враховуючи    те,    що    від    даної    території    не витриманий    нормативний    розмір    санітарно-захисної    зони    та    цільове    призначення    не    відповідає виду    діяльності,    натомість    територіальна    альтернатива    1    має    екологічні    та    економічні    переваги    в розташуванні,    що    визначається    віддаленістю    від    житлової    забудови    на    нормативну    відстань,    а також    наявністю    договору    оренди,    територіальна    альтернатива    2    не    розглядається. 4.    Соціально-економічний    вплив    планованої    діяльності.

Метою     планованої     діяльності     ТОВ     «Акріс     Агро     Груп»     є     надання     послуг     по     заправці автомобілів     дизельним     паливом     та  бензином.     Соціально-економічна     необхідність     планованої діяльності    –    надання    послуг    по    заправці    автомобілів,    створення    нових    робочих    місць,    наповнення держбюджету     податками     та     створення     соціально     економічної     інфраструктури     при     дотриманні екологічних    та    санітарно-гігієнічних    нормативів. 5.    Загальні    технічні    характеристики,    у    тому    числі    параметри    планованої    діяльності (потужність,    довжина,    площа,    обсяг    виробництва    тощо).

Планованою     діяльністю     ТОВ     «Акріс     Агро     Груп»     передбачається:     -     розміщення     складу паливно-мастильних     матеріалів     (далі     склад     ПММ)     для     прийому,     зберігання     і     видачі     палива (дизельне    паливо)    за    адресою:    35400    Рівненська    обл.,    Рівненський    р-н,    с-ще    Гоща,    вул.    Шевченка, буд.     77     Б.     До     складу     ПММ     входять     надземні     резервуари     для     зберігання     палива,     технологічне обладнання,     паливно-роздавальні     колонки,     дизель-генератор.     Все     обладнання     виготовлено     в заводських    умовах    відповідно    до    вимог    і    згідно    з    технічною    документацією,    а    саме:    -    надземний резервуар    зберігання    дизпалива    РГС-20    об’ємом    20    м3    (1    од.);    -    надземний    резервуар    зберігання дизпалива    РГС-10    об’ємом    10    м3    (1    од.);    -    паливно-розподільча   колонка    «Nova»-1КЕД-50-0,25-1-А-1-01В(2     од);     -     дизель-генератор.     Склад     ПММ     використовується     для     прийому,     зберігання     і відпуску    дизельного    пального    та    бензину    для    власного    автотранспорту.    Доставка    дизпалива    табензину     здійснюється     автотранспортом.     Злив     палива     з     автоцистерни     передбачено     крізь герметичні     зливні     швидкороз’ємні     муфти     та     спеціальні     фільтри,     які     запобігають     попаданню механічних    сумішей    в    резервуар.    Паливо    зберігається    в    надземних    резервуарах    ємністю    10    м3    та 20     м3,     резервуари     зберігання     палива     оснащені     дихальними     клапанами.     Кількість     дихальних клапанів     –     2     шт.,     по     одному     клапану     на     кожній     ємності,     вони     розміщені     над     резервуарами зберігання    палива.    Висота    клапанів    –    4,5    м,    d=0,05    м    в    залежності    від    резервуару.    Виробничий майданчик,     має     тверде     негорюче     покриття,     стійке     до     нафтопродуктів,     поверхня     якого     піднята над     планувальною     відміткою     прилягаючої     території     не     менше     ніж     на     0,1м.     Підключення живлення     зовнішньої     електромережі,     введення     силового     кабелю,     облаштування     контура заземлення     і     заземлення     резервуара     виконано     по     розробленому     і     затвердженому     кресленню внутрішньо    майданчикових    мереж    і    заземлення.    Усі    металеві    нетоковідні    частини,    які    можуть виявитися     під     напругою,     заземлені     відповідно     до     правил     облаштування     електроустановок.     На території     не     передбачено     використання     додаткового     обладнання.     Режим     роботи     –     позмінно, кількість    працівників    згідно    штатного    розпису.    Робоче    середовище    (паливо)    –    дизельне    паливо    та бензин.    Енергопостачання    промислового    майданчика    здійснюється    від    централізованої    мережі потужністю     20     кВт.     Потреба     в     трудових     ресурсах     для     експлуатації     паливозаправного     пункту включає    штатні     посади     заправників,     що     працюють     позмінно     згідно     штатного     розпису.     Для питних     та     технічних     потреб     використовується     привозна     вода     згідно     попередньо     укладеного договору.


6.    Екологічні    та    інші    обмеження    планованої    діяльності    за    альтернативами: щодо    технічної    альтернативи    1.

Підприємство     відноситься     до     об’єктів,     для     яких     екологічні,     санітарно-епідеміологічні, протипожежні     та     інші     обмеження     приведені     в     діючих     державних     екологічних     нормативних документах,     будівельних,     санітарних     і     протипожежних     нормах.     Екологічні     обмеження:     -     при експлуатації     об’єкта     дотримуватись     нормативів     чинного     природоохоронного     законодавства;     -викиди    від    стаціонарних    джерел    викидів    повинні    здійснюватися    при    наявності    Дозволу    на    викиди забруднюючих     речовин     в     атмосферне     повітря     (у     відповідності     з     його     умовами)     та     не перевищувати     граничнодопустимих     нормативів;    -     відходи,     що     утворюються     на     підприємстві     в процесі     виробничої     діяльності,     повинні     передаватись     іншим     організаціям,     згідно     попередньо укладених     договорів,     для     подальшого     зберігання,     оброблення,     утилізації,     знешкодження, захоронення,     видалення;     -     виконання     вимог     щодо     раціонального     використання     природних ресурсів.    Санітарно-гігієнічні    обмеження:    -    експлуатацію    об’єкта    здійснювати    згідно    з    чинними нормативними    санітарно-гігієнічними    нормами    та    правилами;    -    дотримання    вимог    до    організації санітарно-захисної     зони     відповідно     до     Державних     санітарних     правил     планування     та     забудови населених     пунктів     (ДСП     173-96);     -     рівень     акустичного     забруднення     не     повинен     перевищувати нормативів     шумового     забруднення     та     вібрації     на     межі     нормативної     СЗЗ.     Інші     обмеження:    -дотримання    охоронних    зон    інженерних    комунікацій    та    дотримання    правил    пожежної    безпеки.

Протипожежні     та     містобудівні     обмеження     відповідно     до     ДБН     Б.2.2-12:2019     «Планування     та забудова    територій» щодо    технічної    альтернативи    2.

Аналогічні    технічній    альтернативі    1. щодо    територіальної    альтернативи    1. -     територіальні     обмеження,     визначені     містобудівною,     інженерно-транспортною     та промисловою    інфраструктурою    (забудовою),    яка    склалася    на    території    планованої    діяльності    та поряд    з    нею;    -    забезпечення    меж    санітарно-захисної    зони    та    допустимого    рівня    впливу    шкідливих факторів     на     цій     межі;     -     використання     земельних     площ     в     межах     земельних     ділянок,     наданих     укористування    у    відповідності    з    вимогами    чинного    законодавства. щодо    територіальної    альтернативи    2.


Обмеження    до    територіальної    альтернативи    2    не    розглядаються. 7.    Необхідна    еколого-інженерна    підготовка    і    захист    території    за   альтернативами: щодо    технічної    альтернативи    1.

Інженерна    підготовка    території    включає    планування    майданчика,    вирівнювання    ґрунтового покриву     під     опори     збірно-розбірного     устаткування;     влаштування     дорожнього     покриття     з     плит після    проведення    монтажних    робіт    для    забезпечення    нормальних    умов    маневрування    техніки    по території    згідно    затвердженої    схеми    руху    транспорту;    забезпечення    дотримання    протипожежних вимог    за    рахунок    відповідного    інженерного    оснащення    ділянки.    Під’єднання    об’єкту    до    існуючих електромереж     відповідно     до     правил     приєднання     електроустановок     до     електричних     мереж.


Монтаж     електрообладнання     та     облаштування     промислового     майданчика     штучною     мережею освітлення    проводитиметься    відповідно    до    схеми,    а    також    діючих    норм    і    правил.    Підключення інших    необхідних    комунікацій    за    допомогою    тимчасових    інженерних    мереж.    Проектні    рішення забезпечуватимуть    раціональне    використання    ґрунту,    передбачені    заходи    протидії    просіданню, активізації    інших    екзогенних    процесів,    а    також    охоронні,    відновлювані,    захисні    та    компенсаційні заходи. щодо    технічної    альтернативи    2.

Аналогічні    технічній    альтернативі    1. щодо    територіальної    альтернативи    1.

Передбачено    дотримання    меж    санітарно-захисних    та    охоронних    зон    інженерних    комунікацій та     споруд.     До     майданчика     планованої     діяльності     запроектовані     під’їзні     дороги     з     твердим покриттям.

щодо    територіальної    альтернативи    2.

Не    розглядалася. 8.    Сфера,    джерела    та    види    можливого    впливу    на    довкілля: щодо    технічної    альтернативи    1.

Клімат     та     мікроклімат:     вплив     не     передбачається.    Повітряне     середовище:     передбачено наступні    джерела    утворення    забруднюючих    речовин    -    прийом,    зберігання    та    відпуск    дизельного палива     та     бензину,     паливно-роздавальні     колонки,     дизель-генератор,     автотранспорт.     В     процесі планованої     діяльності     в     атмосферне     повітря     здійснюватиметься     викид     таких     забруднюючих речовин:     азоту     діоксид,     вуглецю     оксид,     ангідрид     сірчистий,     НМЛОС,     речовини     у     вигляді суспендованих    твердих    частинок,    сажа,    аміак,    вуглеводні,    бензин,    метан,    діазоту    оксид,    вуглецю діоксид,    сірководень.    Водне    середовище:    Водопостачання    на    питні    та    технічні    потреби    –    привозна вода    згідно    попередньо    укладеного    договору.    На    об’єкті    не    передбачається    скид    стічних    вод    у водоймища     та     ґрунтові     води.     Комунально-побутові     стоки     відводяться     у     вигріб     з     подальшим вивезенням     згідно     договору     з     комунальним     підприємством.     Потенційний     вплив     планованої діяльності     на     водне     середовище     знаходитиметься     в     межах     допустимих     норм.     Геологічне середовище:     вплив     не     передбачається.     Ґрунти,     земельні     ресурси:     можливий     незначний механічний     вплив     в     процесі     монтажу     устаткування,     при     цьому     погіршення     показників     фізико-механічних    властивостей    ґрунтів    не    відбуватиметься.    Заплановані    заходи    по    охороні    ґрунтів    від забруднення,     в     т.ч.     оснащення     площадки     контейнерами     для     побутових     і     будівельних     відходів.Шум:    На    межі    нормативної    санітарно-захисної    зони    забезпечуються    нормативні    значення    шуму, що    не    перевищують    допустимих    рівнів    згідно    вимог    ДСП    №173.    Рослинний    і    тваринний    світ    та об’єкти     природно-заповідного     фонду:     вплив     не     передбачається,     заповідні     об’єкти     та     зони рекреації     в     зоні     впливу     відсутні,     цінних     насаджень     на     території     не     виявлено,     шляхи     міграції тварин    відсутні.    Навколишнє    соціальне    середовище:    створення    нових    робочих    місць    за    рахунок працевлаштування     місцевого     населення     із     забезпеченням     сучасних     умов     праці,     поповнення місцевого    бюджету    податками.    Вплив    позитивний.    Навколишнє    техногенне    середовище:    в    районі розміщення    планованої    діяльності    відсутні    пам’ятки    архітектури,    історії    та    культури.    Заплановані заходи    щодо    мінімізації    впливу,    а    саме    влаштування    об’їзних    шляхів,    віддалених    від    населених пунктів.    Відходи:    в    процесі    розміщення    та    експлуатації    утворюватимуться    відходи,    ідентифіковані за     державним     класифікатором     відходів.     По     мірі     накопичення     всі     відходи     будуть     вивозитись     та передаватись     спеціалізованим     підприємствам     для     подальшого     вивезення     та     утилізації     згідно попередньо     підписаних     договорів,     що     укладатимуться     щорічно     або     діятимуть     на     умовах пролонгації.    Вплив     на     довкілля,     здоров’я     і     умови     проживання     населення     знаходитиметься     в межах    доступних    нормативних    значень.    Передбачені    технологічні    рішення,    методи    керування    та застосовані    заходи    забезпечують    дотримання    норм    діючого    природоохоронного    законодавства.

Проведення    яких-небудь    додаткових    заходів    щодо    запобігання    або    зменшення    фізичних    видів    дії на    довкілля    не    доцільно. щодо    технічної    альтернативи    2.

Технічна     альтернатива     2     не     розглядається,     оскільки     перевага     надана     проекту     планованої діяльності. щодо    територіальної    альтернативи    1.

Ґрунти,    земельні    ресурси:    землі,    що    підлягають    впливу    планованої    діяльності    відносяться    до земель    для    промисловості,    з    цільовим    призначенням    03.07    Для    будівництва    та    обслуговування будівель    торгівлі.    Ландшафт:    зміни    ландшафту    та    необхідність    проведення    рекультивації    земель не     передбачаються.    Навколишнє     соціальне     середовище:     дотримання     меж     санітарно-захисної зони,    рівня    шуму    та    ГДК    забруднюючих    речовин    на    межі    житлової    забудови. щодо    територіальної    альтернативи    2.

Не    розглядалася.

9.    Належність    планованої    діяльності    до    першої    чи    другої    категорії    видів    діяльності    та    об’єктів, які    можуть    мати    значний    вплив    на    довкілля    та    підлягають    оцінці    впливу    на    довкілля    (зазначити відповідний    пункт    і    частину    статті    3    Закону    України    “Про    оцінку    впливу    на    довкілля”).


Друга    категорія

4     Енергетичну     промисловість     Енергетичну     промисловість:     зберігання     та     переробка вуглеводневої    сировини    (газу    природного,    газу    сланцевих    товщ,    газу,    розчиненого    у    нафті,    газу центрально-басейнового     типу,     газу     (метану)     вугільних     родовищ,     конденсату,     нафти,     бітуму нафтового,    скрапленого    газу);    поверхневе    та    підземне    зберігання    викопного    палива    чи    продуктів їх    переробки    на    площі    500    квадратних    метрів    і    більше    або    об’ємом    (для    рідких    або    газоподібних) 15     кубічних     метрів     і     більше;     промислове     брикетування     кам’яного     і     бурого     вугілля; гідроелектростанції     на     річках     незалежно     від     потужності;     гідроакумулюючі     електростанції (ГАЕС);     вітрові     парки,     вітрові     електростанції,     що     мають     дві     і     більше     турбіни     або     висота     яких становить    50    метрів    і    більше;" 10.    Наявність     підстав     для     здійснення     оцінки     транскордонного     впливу     на     довкілля     (в     тому числі    наявність    значного    негативного    транскордонного    впливу    на    довкілля    та    перелік    держав, довкілля     яких     може     зазнати     значного     негативного     транскордонного     впливу     (зачепленихдержав).

Підстав    немає

11.    Планований    обсяг    досліджень    та    рівень    деталізації    інформації,    що    підлягає    включенню    до звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля.

Планований     обсяг     досліджень     та     рівень     деталізації     інформації,     що     підлягає     включенню     до звіту    з    ОВД    у    відповідності    зі    ст.6    Закону    України    “Про    оцінку    впливу    на    довкілля”    №    2059-VIII    від 23    травня    2017    року.

12.    Процедура    оцінки    впливу    на    довкілля    та    можливості    для    участі    в    ній    громадськості.

Планована     суб’єктом     господарювання     діяльність     може     мати     значний     вплив     на     довкілля     і, отже,    підлягає    оцінці    впливу    на    довкілля    відповідно    до    Закону    України    “Про    оцінку    впливу    на довкілля”.    Оцінка    впливу    на    довкілля    -    це    процедура,    що    передбачає: підготовку    суб’єктом    господарювання    звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля; проведення    громадського    обговорення    планованої    діяльності; аналіз     уповноваженим     органом     звіту     з     оцінки     впливу     на     довкілля,     будь-якої     додаткової інформації,    яку    надає    суб’єкт    господарювання,    а    також    інформації,    отриманої    від    громадськості під     час     громадського     обговорення,     під     час     здійснення     процедури     оцінки     транскордонного впливу,    іншої    інформації;

надання     уповноваженим     органом     мотивованого     висновку     з     оцінки     впливу     на     довкілля,     що враховує    результати    аналізу,    передбаченого    абзацом    п’ятим    цього    пункту; врахування     висновку     з     оцінки     впливу     на     довкілля     у     рішенні     про     провадження     планованої діяльності,    зазначеного    у    пункті    14    цього    повідомлення.

У    висновку    з    оцінки    впливу    на    довкілля    уповноважений    орган,    виходячи    з    оцінки    впливу    на довкілля     планованої     діяльності,     визначає     допустимість     чи     обґрунтовує     недопустимість провадження    планованої    діяльності    та    визначає    екологічні    умови    її    провадження.

Забороняється    розпочинати     провадження     планованої     діяльності     без     оцінки     впливу     на довкілля    та    отримання    рішення    про    провадження    планованої    діяльності.

Процедура    оцінки     впливу     на     довкілля     передбачає     право     і     можливості     громадськості     для участі    у    такій    процедурі,    зокрема    на    стадії    обговорення    обсягу    досліджень    та    рівня    деталізації інформації,     що     підлягає     включенню     до     звіту     з     оцінки     впливу     на     довкілля,     а     також     на     стадії розгляду    уповноваженим    органом    поданого    суб’єктом    господарювання    звіту    з    оцінки    впливу    на довкілля.

На    стадії    громадського    обговорення    звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля    протягом    щонайменше 25    робочих    днів    громадськості    надається    можливість    надавати    будь-які    зауваження    і    пропозиції до     звіту     з     оцінки     впливу     на     довкілля     та     планованої     діяльності,     а     також     взяти     участь     у громадських     слуханнях.     Детальніше     про     процедуру     громадського     обговорення     звіту     з     оцінки впливу    на    довкілля    буде    повідомлено    в    оголошенні    про    початок    громадського    обговорення.

У     період     воєнного     стану     в     Україні     громадські     слухання     проводяться     у     режимі відеоконференції,     про     що     зазначається     в     оголошенні     про     початок     громадського     обговорення звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля    та    у    звіті    про    громадське    обговорення.13.    Громадське    обговорення    обсягу    досліджень    та    рівня    деталізації    інформації,    що    підлягає включенню    до    звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля.

Протягом    12    робочих    днів    з    дня    оприлюднення    цього    повідомлення    на    офіційному    веб-сайті уповноваженого    органу    громадськість    має    право    надати    уповноваженому    органу,    зазначеному    у пункті     15     цього     повідомлення,     зауваження     і     пропозиції     до     планованої     діяльності,     обсягу досліджень    та    рівня    деталізації    інформації,    що    підлягає    включенню    до    звіту    з    оцінки    впливу    на довкілля.

Надаючи    такі     зауваженні     і     пропозиції,     вкажіть     реєстраційний     номер     справи     про     оцінку впливу     на     довкілля     планованої     діяльності     в     Єдиному     реєстрі     з     оцінки     впливу     на     довкілля (зазначений    на    першій    сторінці    цього    повідомлення).    Це    значно    спростить    процес    реєстрації    та розгляду    Ваших    зауважень    і    пропозицій.

У     разі     отримання     таких     зауважень     і     пропозицій     громадськості     вони     будуть     розміщені     в Єдиному     реєстрі     з     оцінки     впливу     на     довкілля     та     передані     суб’єкту     господарювання     (протягом трьох     робочих     днів     з     дня     їх     отримання).     Особи,     що     надають     зауваження     і     пропозиції,     своїм підписом    засвідчують    свою    згоду    на    обробку    їх    персональних    даних.    Суб’єкт    господарювання    під час     підготовки     звіту     з     оцінки     впливу     на     довкілля     зобов’язаний     врахувати     повністю,     врахувати частково     або     обґрунтовано     відхилити     зауваження     і     пропозиції     громадськості,     надані     у     процесі громадського     обговорення     обсягу     досліджень     та     рівня     деталізації     інформації,     що     підлягає включенню    до    звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля.    Детальна    інформація    про    це    включається    до звіту    з    оцінки    впливу    на    довкілля. 14.    Рішення    про    провадження    планованої    діяльності.

Відповідно    до    законодавства    рішенням    про    провадження    даної    планованої    діяльності    буде

Висновок     з     ОВД,     на     підставі     якого     підприємством     будуть     отримані     документи     дозвільного характеру    згідно    вимог    екологічного    законодавства    України.

(вид    рішення    відповідно    до    частини    першої    статті    11    Закону    України    “Про    оцінку    впливу    на    довкілля”)

що    видається    Департаментом    екології    та    природних    ресурсів    Рівненської    обласної    державної адміністрації

(орган,    до    повноважень    якого    належить    прийняття    такого    рішення)

15.    Усі    зауваження    і    пропозиції    громадськості    до    планованої    діяльності,    обсягу    досліджень    та рівня     деталізації     інформації,     що     підлягає     включенню     до     звіту     з     оцінки     впливу     на     довкілля, необхідно    надсилати    до

Департамент     екології     та     природних     ресурсів     Рівненської     обласної     державної     адміністрації    , 33028,    Рівненська    область,    м.    Рівне,    вул.    Саймона    Сміта;    20,    info@ecorivne.gov.ua,    (0362)    62-03-64, Данчук    Ольга    Юріївна

(найменування    уповноваженого    органу,    поштова    адреса,    електронна    адреса,    номер    телефону    та    контактна    особа)

{Додаток    2    із    змінами,    внесеними    згідно    з    Постановою    КМ    №    824    від    14.09.2020}

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux