ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЛШИП" 32347066 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35331, Рівненська обл., Рівненський р-н, село Городок, ВУЛИЦЯ БАРОНА ШТЕЙНГЕЛЯ, будинок 88-А 380673626435 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. Реконструкція існуючої АГНКС. Додатково встановлюється: підземні ємності на 20 і 42 м3, чейнджер для заправки електромобілів, ємність AdBlue 0,5 м3, туалет, рукомийник, 2 септики по 2,5 м3 з’єднаних переливною трубою. АГНКС призначена для обслуговування автотранспорту в с. Городок Рівненського району Рівненської області. На АГНКС (автомобільній газонаповнювальній компресорній станції) передбачається: здійснювати прийом, зберігання і відпуск пального для автотранспорту, а саме: бензину, дизельного палива, пропану. Передбачуваний річний обіг нафтопродукту – 720 т/рік. Проектна потужність АГНКС - 350 заправок на добу. Режим роботи - цілодобово. Очищення зливових вод з місць можливого забруднення нафтопродуктами передбачається на брудовідстійнику з бензо-масловловлювачем, затримані нафтопродукти тимчасово утримуватимуться у бензо-маслозбірнику, а очищені зливові стоки – у водонепроникному вигребі. Господарсько-побутові стоки планується відводити в 2 септики по 2,5 м3 і по мірі накопичення вивозити на очисні споруди ПрАТ «Рівне Азот». Технічна альтернатива 1. Встановлюється: підземні ємності на 20 і 42 м3, чейнджер для заправки електромобілів, ємність AdBlue 0,5 м3, котел твердопаливний, туалет, рукомийник, 2 септики по 2,5 м3 з’єднаних переливною трубою. Технічна альтернатива 2. Технічною альтернативою № 2 передбачалося будівництво лише АЗС з підземними ємностями та заправною колонкою в комплексі зі вже існуючою АГНКС. Але враховуючи площу ділянки, яка перебуває в приватній власності, місцезнаходження земельної ділянки на перехресті доріг а/ д Н22 та вул. Барона Штейнгеля, було прийняте рішення що технічна альтернатива № 1 (будівництво автозаправного комплексу з підземними ємностями на 20 і 42 м3, чейнджером для заправки електромобілів, ємністю AdBlue 0,5 м3, твердопаливним котлом, туалетом, рукомийником, двома септиками по 2,5 м3 з’єднаних переливною трубою є економічно доцільніша для власників АГНКС та більш зручніша для подорожуючих та місцевого населення. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Городок вул. Барона Штейнгеля, буд. 88-А 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Городоцька територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Рівненська обл. Рівненський р-н Городок вул. Барона Штейнгеля, буд. 88-А . Загальна площа ділянки об’єкту що реконструюється – 0,3 га. Кадастровий номер земельної ділянки 5624683300:05:010:0001. Цільове призначення: 12.08 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послуг та допоміжних операцій). Нормативний розмір санітарно-захисної зони для об’єкта планованої діяльності (50 м) витриманий. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Рівненська обл. Рівненський р-н Городок вул. Барона Штейнгеля, буд. 88-А. Оскільки АГНКС що реконструюється знаходиться на земельній ділянці що перебуває в приватній власності, територіальна альтернатива 2 не розглядається. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив планованої діяльності носить позитивний характер і полягає в наданні послуг із заправки автомобілів якісним пальним, поліпшення сервісних умов і зручності обслуговування транспорту. Позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). АГНКС складається з окремих функціональних блоків (модулів): блоку вхідних кранів; технологічного компресорного блоку; блоку акумуляторів; газозаправних колонок; системи автоматизованого керування станцією. Блок вхідних кранів призначений для подачі і перекриття газу із зовнішнього газопроводу на компресорний блок. Технологічний компресорний блок включає триступеневий поршневий компресор, систему охолодження газу, блок очистки газу, систему фільтрів та вологомасловіддільників, трубопроводи та трубопровідну арматуру. Компресорний блок призначений для стиснення природного газу від вхідного тиску 0,7-1,2 до 20 МПа, його охолодження та видалення вологи. Блок акумуляторів газу призначений для стабілізації роботи компресора і утворення запасу газу для виконання заправлення автомобілів без включення компресору і складається з 10-ти балонів ємністю по 0,4 м3. Газозаправні колонки КЗМ-200 призначені для заправки автомобілів. Автоматизована система управління керує роботою станції відповідно до заданого алгоритму, контролює параметри, захищає від аварійних режимів роботи та надає інформацію про стан механізмів і параметрів роботи. Природний одорований газ від підземного газопроводу проходить фільтри, адсорбер для осушки газу і надходить на блок вхідних кранів. Після заміру надходить в модуль підготовки газу на вертикальний сепаратор, для очистки від крапельної вологи. Компресор компримує газ від вхідного тиску до 20МПа. Стиснений газ надходить в акумулятори газу і через газорозподільчий модуль на заправні колонки. Колонки двосторонні з двома заправними шлангами. Після закінчення процесу заправки закривається заправний вентиль на автомобілі, від’єднується заправний шланг, а залишки газу з заправного шлангу скидається в атмосферу. Опалення та гаряче водопостачання операторної та побутових приміщень АГНКС передбачено від твердопаливного котла Корді АОТВ 35(В)МТ та газового опалювального апарата «Надія». Одночасно котли не працюють. Реконструкцією передбачається встановлення 2-х підземних ємностей на 20 і 42 м3, чейнджера для заправки електромобілів, ємності з AdBlue 0,5 м3, котла твердопаливного, туалету, рукомийнику, 2-х септиків по 2,5 м3 з’єднаних переливною трубою. Доставка пального здійснюватиметься автотранспортом. Злив палива з автоцистерни передбачено крізь герметичну зливну швидкороз'ємну муфту та спеціальні фільтри, які запобігають потраплянню механічних часток до резервуара. Зберігання палива передбачено в підземних резервуарах ємністю 20 і 42 м3. Резервуари обладнані системою повернення парів нафтопродукту при його наповненні, дихальною арматурою з клапанною системою, технічними пристроями для запобігання переповнення ємкості при зливі нафтопродукту. Заправку автотранспорту передбачається здійснювати за допомогою двох паливо-роздавальних колонок. Кількість нових створених робочих місць на об’єкті -2. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Щодо технічної альтернативи 1: - по забрудненню атмосферного повітря - значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених пунктів; - по ґрунту, поверхневим та підземним водам - відсутність на них прямого впливу; - по загальним санітарним нормам - санітарні розриви при забудові територій; - по акустичному впливу - допустимі рівні шуму. щодо технічної альтернативи 2. Щодо технічної альтернативи 2: Не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1. Щодо територіальної альтернативи 1. - містобудівні умови та обмеження №36-м від 09.11.2020 р.; - розмір санітарно-захисної зони; - протипожежні розриви між будівлями та спорудами; щодо територіальної альтернативи 2. Щодо територіальної альтернативи 2: Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Щодо технічної альтернативи 1: Ділянка має тверде покриття. Згідно проектного рішення передбачено встановлення 2-х підземних ємностей на 20 і 15 м3, чейнджеру для заправки електромобілів, ємності з AdBlue 0,5 м3, котла твердопаливного, туалету, рукомийника, 2-х септиків по 2,5 м3 з’єднаних переливною трубою. На ділянці будівництва зелені насадження відсутні. щодо технічної альтернативи 2. Щодо технічної альтернативи 2: Не розглядається. щодо територіальної альтернативи 1. Щодо територіальної альтернативи 1: Ділянка знаходиться у приватній власності. щодо територіальної альтернативи 2. Щодо територіальної альтернативи 2: Не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Щодо технічної альтернативи 1: Джерелами потенційного впливу проектованої автозаправної станції на довкілля, будуть: труби газового та твердопаливного котла; природна витяжна вентиляція з приміщення компресорної; шланг газозаправної колонки; свічі розсіювання компресорного та акумуляторного блоків та блоку вхідних кранів; дихальні клапани підземних резервуарів для зберігання дизпалива, ПРК, 2 септика; автотранспорт (заїзд та виїзд до АГНКС. Коротка характеристика впливів при реконструкції та експлуатації об’єкту: - на геологічне середовище - відсутній; - на повітряне середовище - викиди вуглеводнів фракції С12-С19, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, діоксиду сірки, бенз(а)пірену, метану, сірководню та ін.; - на клімат та мікроклімат - відсутній; - на водне середовище – можливе утворення зливових стоків, забруднених нафтопродуктами; - на техногенне середовище - відсутній; - на соціальне середовище - вивчається через механізм публікації в ЗМІ та проведення громадських обговорень; - на рослинний та тваринний світ - відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території не виявлено, шляхи міграції тварин відсутні; - на ґрунт – поводження з відходами. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься; поводження з нафтопродуктами затриманими на бензо-масловловлювачі. З метою запобігання негативного впливу передбачається вивезення затриманих забруднювачів до спеціальних установ за відповідними угодами. При експлуатації об’єкта - можливий вплив у випадку виникнення аварійної ситуації. щодо технічної альтернативи 2. Щодо технічної альтернативи 2: Аналогічно з технічною альтернативою 1. щодо територіальної альтернативи 1. Щодо територіальної альтернативи 1. Під час експлуатації об’єкта планованої діяльності концентрації забруднюючих речовин на межі найближче розташованої житлової забудови набагато менша за встановлені ГДК. щодо територіальної альтернативи 2. Щодо територіальної альтернативи 2: Не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Відповідно ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 29.05.2017 р. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на виконання будівельних робіт (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України в Рівненській області (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Дозвіл на викиди (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департамент екології та природних ресурсів Рівненської облдержадміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, м. Рівне, вул. Саймона Сміта, 20. , info@ecorivne.gov.ua, (0362) 62-03-64, Захарчук Володимир Васильович (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}