ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля "П'ЯТИГІРСЬКЕ"

опубліковано 26 листопада 2025 року о 09:09

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 35764, Рівненська обл., Рівненський р-н, село П'ятигори 380683393502 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. Планована діяльність, її характеристика. нструкцію та перебудову старого тваринницького комплексу з добудовою нових корівників та телятників на території Рівненської області, Рівненського району, на землях Зорянської територіальної громади за адресою: 35335, Рівненська область, Рівненський район, с. Сухівці, вул. Б.Хмельницького, 82-і. На території старого цілісного тваринницького комплексу з утримання ВРХ планується створення сучасної ферми молочного напряму з поголів'ям корів до 400 голів (ферма №1) та молочного блоку на 80 голів ВРХ одночасного доїння, ферми відгодівельного та ремонтного молодняка з поголів'ям до 1000 голів(ферма №2), ферми м'ясного напрямку з поголів'ям до 1000 голів (ферма №3), для потреб Фермерського господарства «П’ятигірське» планується реконструкція старого та встановлення нового модульного паливозаправного пункту з двома ємностями загальним об’ємом 35 м3 для зберігання дизпалива, реконструкція кормоцеху, прохідної, складів зберігання сільськогосподарської продукції: зерна, грубих кормів, соломи, сіна та сінажу, холодильні установки. Підприємство здійснює оцінку впливу на довкілля згідно п. 14, частини 3, статті 3, в тому числі: пункту 2, частини 3, статті 3 (потужності для вирощування великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше)), пункту 4, частини 3, 2 статті 3 (поверхневе викопного палива чи продуктів їх переробки об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше), Технічна альтернатива 

1. Технічною альтернативою 

1 передбачається реконструкція, технічне переоснащення технологічного обладнання приміщень для утримання ВРХ, яке застаріло та його технічний ресурс вичерпано. Проект реконструкції передбачає реконструкцію існуючих та будівництво нових сучасних приміщень корівників та телятників, молочного блоку типу «Карусель», холодильних установок, сучасних складів зберігання сільськогосподарської продукції: зерна, грубих кормів, соломи, сіна та сінажу, встановлення автозаправних пунктів з поверхневим зберіганням дизпалива для потреб тваринницького комплексу та Сухівецького відділення Фермерського господарства "П'ятигірське"», кормового цеху. Цілісний майновий комплекс Сухівецького відділення фермерського господарства «П’ятигірське» розрахований на рівномірне виробництва молока впродовж року. В комплексі буде передбачено змішану систему утримання ВРХ - частина корівників запроектовано з прив’язним утриманням, частина корівників з цілорічною безприв’язно-боксовою системою утримання тварин. Передбачається заміна інженерних мереж, систем управління та автоматизації, комп’ютеризація виробничого процесу утримання та доїння ВРХ. Також проектом передбачено переобладнання та перепланування існуючих виробничих та допоміжних будівель та споруд (адмінприміщення, побутове приміщення, прохідна, вагова, дизбар’ри ) під потреби технологічної схеми утримання ВРХ, Технічна альтернатива 

2. В якості технічної альтернативи 

2 розглядалася лише прив’язна система утримання ВРХ, підземне зберігання дизпалива.Технічна альтернатива

3. В якості технічної альтернативи 3 розглядалася лише безприв’язна система утримання ВРХ, підземне зберігання дизпалива. Приймаючи до уваги, що цілісний тваринницький комплекс з утримання ВРХ не є повністю новим будівництвом, прийняте рішення про застосування змішаної системи утримання ВРХ. 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Рівненська обл. Рівненський р-н Сухівці Богдана Хмельницького 82І 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Зорянська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 

1. Рівненська обл. Рівненський р-н Сухівці Богдана Хмельницького 82І. Планована діяльність Фермерського господарства «П’ятигірське» планується на земельній ділянці площею 9,2449 га , що належить господарству, за адресою: 35335, Рівненська область, Рівненський район, с. Сухівці, вул. Б.Хмельницького, 82-і Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 

2. Рівненська обл. Рівненський р-н Сухівці Богдана Хмельницького 82І. Враховуючи, що планована діяльність Фермерського господарства «П’ятигірське» планується на земельній ділянці, що належить господарству, ‘територіальна альтернатива 2 не розглядалась 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений створенням додаткових робочих місць, збільшенням надходжень у місцевий та державний бюджет, забезпечення позитивної роботи нового сучасного комплексу з утримання та вирощування ВРХ, забезпечення високоякісним товарним м’ясом та молоком жителів Зорянської територіальної громади , району та області. 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Виробництво м’яса та молока планується здійснювати на одному промисловому майданчику Фермерського господарства «П’ятигірське» за адресою: 35335, Рівненська область, Рівненський район, с. Сухівці, вул. Б.Хмельницького, 82-і. В складі проекту передбачені ферма молочного напряму з поголів'ям корів до 400 голів (ферма №1), молочний блок на 80 голів ВРХ одночасного доїння, ферма відгодівельного та ремонтного молодняка з поголів'ям до 1000 голів (ферма №2), ферма м'ясного напрямку з поголів'ям до 1000 голів (ферма №3), два паливо-заправних пункти з двома ємностями 3 загальним об’ємом 35 м3 для зберігання дизпалива, кормоцех, прохідна, склади зберігання сільськогосподарської продукції: зерна, грубих кормів, соломи, сіна та сінажу, дезбар’єри. Основні показники за генпланом: Вид будівництва – реконструкція. Загальна площа на якій розташоване Сухівецьке відділення Фермерського господарства “П’ятигірське” складає 19,0624 га. Площа земельної ділянки на якій планується розміщення ферм ВРХ складає 9,2449 га. Кадастровий номер ділянки № 5624687900:01:003:0153. Планована площа забудови – 34795,9 м2, планована площа проїздів– 3927,6 м2, мощення твердим покриттям – 19557 м2, планована площа озеленення– 38096,1 м2, відсоток планованої забудови (що проектується) - 38%. Потреба в енергоресурсах: річні витрати електроенергії -354,4 2 тис. кВт-год, річна потреба в тепловій енергії - 337,5 Гкал/рік, річна потреба у воді - 87 тис. м3/рік, річна витрата палива (дизпаливо)- 500 т/рік. Режим роботи – 365 днів на рік в 3 зміни. Зміна 8 годин. Загальна чисельність персоналу до планованої діяльності складала 10 працівників. Кількість новостворених робочих місць – 45. 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 

1. Підприємство відноситься до об’єктів, для яких екологічні, санітарно-епідеміологічні, протипожежні, містобудівні та інші обмеження приведені в діючих державних екологічних нормативних документах, будівельних, санітарних і протипожежних нормах. -при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства; -викиди від стаціонарних джерел повинні здійснюватись за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря або Декларації про провадження господарської діяльності і не перевищувати граничнодопустимих нормативів та дотриманням вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря» -забір води для потреб підприємства та водовідведення на питні і санітарно-гігієнічні та виробничі потреби повинні здійснюватися за наявності дозволу на спеціальне водокористування та його умові дотриманням вимог Водного Кодексу України. 

- відходи, що утворюються, повинні передаватись іншим власникам згідно попередньо підписаних договорів з метою їх подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»

 -виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів та охорони надр. 

-експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними санітарними нормами та правилами;

 -дотримання розмірів та вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96) -концентрації забруднюючих речовин в атмосферному повітрі на межі санітарно-захисної зони та на межі житлової забудови не повинні перевищувати рівнів граничнодопустимих концентрацій для населених місць згідно: 

1). «Гранично допустимих концентрацій хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» затверджених наказом Міністра МОЗ України від 10 травня 2024 року № 813 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2024 р. за № 763/42108. 

2) «Орієнтовно безпечних рівнів впливу хімічних і біологічних речовин в атмосферному повітрі населених місць» затверджених наказом Міністра МОЗ України від 10 травня 2024 року № 813 , зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 травня 2024 р. за № 764/42109, -рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі СЗЗ. 

Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства щодо технічної альтернативи 

2. Аналогічні технічній альтернативі 

1. щодо територіальної альтернативи 

1. Містобудівні умови та обмеження: 

-дотримання розмірів санітарно-захисної зони;

 - обмеження мінімальних відстаней між запроектованими та існуючими об’єктами; 

-обмеження щільності і зонування забудови; 

-обмеження протипожежних розривів. щодо територіальної альтернативи 

2. Аналогічні територіальній альтернативі 

1. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 

1. Перед початком планованої діяльності «Реконструкція цілісного тваринницького комплексу з утримання ВРХ Сухівецького відділення Фермерського господарства "П'ятигірське"» необхідне проведення інженерних вишукувань території з метою більш детального вивчення інженерногеологічних та гідрологічних умов ділянки і фізико-механічних властивостей ґрунтів. Інженерна підготовка території включає планування території земельної ділянки для розміщення запланованих структурних елементів, облаштування фундаментів будівель та споруд, під’їзних доріг і шляхів до об’єкту реконструкції, перевезення обладнання, будівельних матеріалів та конструкцій; перебазування будівельних машин, механізмів, автотранспорту; організацію відведення дощових і талих вод; підключення (при потребі) до існуючих інженерних мереж із забезпеченням мінімізації впливу на ґрунтові та гідрогеологічні умови ділянки. Організацію рельєфу майданчика основної планованої діяльності передбачається виконати з урахуванням рельєфу місцевості, відміток існуючих доріг, мінімального об’єму земляних робіт і надійного відведення дощової води від споруд об’єкту, що проектується. щодо технічної альтернативи 

2. Аналогічні технічній альтернативі 

1. щодо територіальної альтернативи 1. Здійснення планованої діяльності на території та в межах існуючого промислового майданчика підприємства ФГ «П’ятигірське» (комплексу з утримання ВРХ). щодо територіальної альтернативи 

2. Планована діяльність буде проводитись на території, що належить підприємству, тому територіальна альтернатива 2 не розглядалась. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 

1. На період будівництва: Клімат та мікроклімат: вплив незначний, зумовлений невеликою кількістю парникових газів, що потрапляють в атмосферу від будівельної техніки. Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин утворюються під час роботи спецтехніки, монтажу обладнання, проведенні земляних робіт, фарбувальних, зварювальних робіт. Водне середовище: на період переоснащення і реконструкції вплив буде мінімальний. Водозабір буде здійснюватися із існуючої свердловини Фермерського господарства «П'ятигірське». 

5 Ґрунти: тимчасовий незначний вплив при облаштуванні промислового майданчика та проведенні монтажних робіт. 

Шум: шумовий вплив буде зумовлений створенням додаткового шуму під час проведення будівельних робіт. Рослинний і тваринний світ та об’єкти природно-заповідного фонду: об’єкти ПЗФ в районі розташування відсутні; земельна ділянка не є середовищем існування рідкісних тварин чи рослин, зелені насадження відсутні. На момент планованої діяльності це сформована в 60- тих роках минулого століття територія.

 Відходи: під час проведення монтажних робіт утворюватимуться відходи, які тимчасово складуватимуться у відведеному місці та після закінчення переоснащення і реконструкції будуть передані спеціалізованим підприємствам згідно укладених договорів. Управління відходами буде здійснюватися відповідно до укладених договорів. 

На період експлуатації: Повітряне середовище: Джерелами утворення та забруднення забруднюючими речовинами повітряного середовища на комплексі з утримання ВРХ будуть приміщення для утримання ВРХ, гноєзбірник, бункери комбікормів, дезінфекційні бар’єри на в’їзді в «чисту зону», резервна дизель-генераторна електростанція, паливно-заправні пункти, кормоцех, механічна майстерня, холодильні установки, зерносклад. 

Водне середовище: Водопостачання об’єкту буде забезпечуватися запланованими двома артезіанськими свердловинами. Обсяг видобування підземних вод із кожного з водозаборів згідно ст. 23 Кодексу України «Про надра» не перевищуватиме 300 кубічних метрів на добу. Плановане споживання води на утримання ВРХ може бути до 240 кубічних метрів на добу або до 87 тис. кубічних метрів на рік. Господарсько-побутові стічні стоки та виробничі стоки скидатимуться – в реконструйовану каналізаційну мережу пов’язану із водонепроникним вигрібом. Разом зі стічними водами, що утворюються в процесі виробничої діяльності, дощові та талі води будуть збиратися у бетонні вигріби з подальшим вивезенням вмісту вигрібів відповідно до укладених договорів. В проекті передбачається організація внутрішньо-майданчикової системи збору дощової води, яка буде направлятися в існуючу каналізаційну систему дощових стоків. Ґрунти: вплив під час експлуатації вплив відсутній. 

Шум: шум, створюваний основним та допоміжним технологічним обладнанням під час експлуатації дотримуватиметься нормативного показника за рахунок встановлення обладнання всередині будівель, використання шумопоглинаючих кожухів та прокладок, межа розповсюдження шуму буде знаходитися в межах промислового майданчика та встановленої СЗЗ. 

Благоустрій: після закінчення будівництва планується додатковий благоустрій території з висадкою зелених насаджень, обладнання тротуарів, місця рекреаційного та релаксаційного відпочинку робітників і службовців. Соціальне середовище: позитивний вплив, створення додаткових робочих місць для місцевого сільського населення, можливість отримання продукцію ферм. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного законодавства. Сфера планованої діяльності, технологічні процеси, робота технологічного обладнання, відбуватиметься в межах зазначеної земельної ділянки. щодо технічної альтернативи 

2. Аналогічні технічній альтернативі 

1. щодо територіальної альтернативи 

1. Здійснення планованої діяльності на території та в межах земельної ділянки існуючого підприємства при експлуатації обладнання, задіяного в технологічних процесах. щодо територіальної альтернативи 

2. Аналогічні територіальній альтернативі 

1. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 2 Сільське господарство, лісівництво та водне господарство Сільське господарство, лісівництво та водне господарство: сільськогосподарське та лісогосподарське освоєння, рекультивація та меліорація земель (управління водними ресурсами для ведення сільського господарства, у тому числі із зрошуванням і меліорацією) на територіях площею 20 гектарів і більше або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше, будівництво меліоративних систем та окремих об’єктів інженерної інфраструктури меліоративних систем; насадження лісу (крім лісовідновлювальних робіт) на площі понад 20 гектарів або на територіях та об’єктах природно-заповідного фонду чи в їх охоронних зонах на площі 5 гектарів і більше; зміна цільового призначення земель сільськогосподарського призначення (якщо нове призначення відноситься хоча б до одного виду діяльності, зазначеного у частинах другій та третій цієї статті) та зміна цільового призначення особливо цінних земель; потужності для вирощування: птиці (40 тисяч місць і більше); свиней (1 тисяча місць і більше, для свиноматок - 500 місць і більше); великої та дрібної рогатої худоби (1 тисяча місць і більше); кролів та інших хутрових тварин (2 тисячі голів і більше); установки для промислової утилізації, видалення туш тварин та/або відходів тваринництва; інтенсивна аквакультура з продуктивністю 10 тонн на рік і більше або на територіях та об’єктах природнозаповідного фонду чи в їх охоронних зонах; намив територій на землях водного фонду;" 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). 

Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря що видається (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення). 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації , 33028, info@ecorivne.gov.ua, owd.rivne@gmail.com,, 0362264723, Данчук Ольга Юріївна  

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux