Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕО-ТРАНС» щодо зберігання дизельного палива для забезпечення власних потреб в пальному на частині земельної ділянки (площа території під плановану діяльність складає 36 м2) за адресою: Рівненська область, Рівненський район, село Вересневе, вулиця Сьомого серпня, 31 За результатами оцінки впливу на довкілля, здійсненої відповідно до статей 3, 6-7, 9 та 14* Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», а саме: планованої діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕО-ТРАНС» (далі - ТОВ «НЕО-ТРАНС») щодо зберігання дизельного палива для забезпечення власних потреб в пальному на частині земельної ділянки (площа території під плановану діяльність складає 36 м2), за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Вересневе, вул. Сьомого серпня, 31, встановлено наступне. Процедура оцінки впливу на довкілля (далі - ОВД) розпочата шляхом розміщення ТОВ «НЕО-ТРАНС» повідомлення про плановану діяльність, яке було оприлюднено в Реєстрі справ ОВД на національній онлайн-платформі «ЕкоСистема» (далі - Реєстр) 02 травня 2025 року за реєстраційним номером справи - 12773. Повідомлення про плановану діяльність було оприлюднено в публічних місцях на території села Вересневе Рівненського району, що може зазнати впливу планованої діяльності, підтвердженням чого є фотофіксація. Згідно з частиною другою статті 4 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації надіслано листи Рівненській районній державній адміністрації та Великоомелянській територіальній громаді з метою оприлюднення повідомлення про плановану діяльність щодо обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД на офіційних вебсайтах та дошках оголошень. Громадське обговорення повідомлення про плановану діяльність щодо обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД, тривало 12 робочих днів від дня офіційного оприлюднення повідомлення про плановану діяльність, було розпочато 05 травня 2025 року і завершено 20 травня 2025 року. Протягом терміну громадського обговорення до обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до Звіту з ОВД, пропозиції і зауваження від громадськості до департаменту екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації не надходили. Звіт з ОВД та Оголошення про початок громадського обговорення Звіту з ОВД оприлюднено в Реєстрі 10 червня 2025 року. Оголошення про початок громадського обговорення Звіту з ОВД було оприлюднено в публічних місцях на території села Вересневе Рівненського району, що може зазнати впливу планованої діяльності, підтвердженням чого є фотофіксація. Згідно з частиною другою статті 4 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації надіслано листи Рівненській районній державній адміністрації та Великоомелянській територіальній громаді ■ з метою оприлюднення оголошення про початок громадського Обговорення Звіту з ОВД на офіційних вебсайтах та дошках оголошень. Громадське обговорення Звіту з ОВД розпочалось 11 червня 2025 року, тривало 25 робочих днів та було завершено 15 липня 2025 року. Відповідно до підпункту 12 пункту 1 розділу І Закону України № 3227-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення та цифровізації процедури оцінки впливу на довкілля», тимчасово, на період дії воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022, 2 затвердженим Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, громадські слухання, передбачені статтею 7 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», проводяться у режимі відеоконференції. Протягом терміну громадського обговорення Звіту з ОВД проведені громадські слухання 02 липня 2025 року. На громадські слухання представники громадськості не з’явились. Відповідно до пункту 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 року № 989 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань у процесі оцінки впливу на довкілля» (зі змінами), у зв’язку з неявкою представників громадськості на громадські слухання, слухання вважаються такими що відбулися, про що складено відповідний акт, який оприлюднено в Реєстрі 02 липня 2025 року. Додаткова інформація до Звіту з ОВД надана суб’єктом господарювання, оприлюднена в Реєстрі 01 липня 2025 року. Протягом всього терміну громадського обговорення Звіту з ОВД, пропозиції і зауваження від громадськості до департаменту екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації не надходили. ТОВ «НЕО-ТРАНС» здійснює процедуру оцінки впливу на довкілля відповідно до пункту 4 «енергетична промисловість: поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше» частини третьої статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Основні характеристики та місце провадження планованої діяльності (відповідно до інформації зазначеної у Звіті з ОВД). Планована діяльність ТОВ «НЕО-ТРАНС» - влаштування паливнозаправного пункту для прийому, зберігання і видачі дизельного палива на території діючого логістичного центру Товариства з обмеженою відповідальністю «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП» (далі - ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП»), за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Вересневе, вул. Сьомого серпня, буд. 31. Планована діяльність передбачається в межах земельної ділянки з кадастровим номером: 5624682000:05:025:0547 площею 2,9 га, що перебуває у власності ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП» на підставі договору про встановлення земельного сервітуту від 02 грудня 2024 року (додаток 1 Звіту з ОВД). Земельний сервітут встановлено відносно частини земельної ділянки площею 36 м2. Цільове призначення земельної ділянки: (03.07) «для будівництва та обслуговування будівель торгівлі». Планованою діяльністю передбачено влаштування паливно-заправного пункту контейнерного типу, що не передбачає проведення будівельних робіт, а лише монтажних робіт з його облаштування. Для монтажних робіт передбачається залучити - до 5 робітників. Тривалість виконання робіт до З місяців. З Для здійснення технологічних операцій з прийому, зберігання і відпуску дизельного палива на території паливно-заправного пункту передбачається влаштування: - наземного горизонтального одностінного резервуару для зберігання дизельного палива об’ємом 36 м3 з вбудованими з двох сторін двома паливнороздавальними колонками продуктивністю 90 л/хв. та 50 л/хв. Сертифікат відповідності резервуару для зберігання дизельного палива типу «РГС-4011-01» від 03 березня 2025 року № UA.TR.001 23 033-25, що виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», наведений в додатку 14 Звіту з ОВД; - вузла зливу палива; - контейнерів для побутових відходів; - майданчика пожежного інвентарю. Річний обсяг дизельного палива складає до 2100 м3. Доставка нафтопродуктів здійснюється автоцистернами, згідно з попередньо укладеними договорами зі спеціалізованими підприємствами. Із автоцистерни паливо, через вузол зливу, трубопроводами, направлятиметься в резервуар. Зливання нафтопродуктів відбуватиметься через спеціальні патрубки з фільтрами, які з’єднуються герметично зі шлангом бензовозу (герметичні швидкороз’ємні муфти). Для здійснення безпечного зберігання палива, підтримання тиску в резервуарі на певному рівні, резервуар передбачено обладнати дихальним патрубком та вогневим запобіжником. Заправлення транспортних засобів передбачено в автоматичному режимі через термінал самообслуговування без залучення операторів. Відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996 року № 173, для базисних складів легкозаймистих і паливних рідин сільськогосподарських підприємств розмір санітарно-захисної зони становить 50 м. Відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій», мінімальна протипожежна відстань від АЗС з одностінними резервуарами до житлових або громадських будинків становить 100 м. Найближча житлова забудова знаходиться на відстані 900 м в північному напрямку. Рішенням про провадження планованої діяльності буде Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря, що видається департаментом екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації. (планована діяльність, тип, основні характеристики та місце провадження планованої діяльності) Департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації, (уповноважений орган) враховуючи дані, наведені у Звіті з ОВД, а саме що: 4 Вплив на повітряне середовище. Відповідно до Звіту з ОВД, в ході виконання підготовчих та монтажних робіт основний вплив на атмосферне повітря чинитимуть викиди забруднюючих речовин під час проведення зварювальних та фарбувальних робіт, різання металу, руху техніки територією. Відповідно до Звіту з ОВД, за період проведення підготовчих та монтажних робіт валовий викид забруднюючих речовин в атмосферне повітря становитиме 0,052738 т. Вплив на атмосферне повітря тимчасовий, обумовлений обмеженим періодом проведення робіт (З місяці). Джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря під час провадження планованої діяльності, є: дихальний клапан резервуару, пістолети вбудованих паливороздавальних колонок, рух транспорту територією. Ситуаційна карта-схема розміщення джерел викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, із нанесеною санітарно-захисною зоною у Звіті з ОВД додається. Згідно з розрахунками представленими у Звіті з ОВД, обсяг викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами становитиме, т/рік: азоту діоксид - 0,010036, ангідрид сірчистий - 0,0017, вуглеводні граничні (Cj2 - Сі$>) - 0,006113, вуглецю оксид - 0,019001, сажа - 0,002356. У Звіті з ОВД виконаний розрахунок розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі за допомогою уніфікованої програми автоматизованого розрахунку забруднення атмосферного повітря «ЕОЛ 2000[h]», з урахуванням фонових концентрацій та пріоритетних напрямків вітру. Аналіз отриманих результатів розрахунків розсіювання забруднюючих речовин у приземному шарі атмосфери показав, що максимальні сумарні приземні концентрації з врахуванням фону на межі нормативної санітарно-захисної зони та житлової забудови не перевищують граничнодопустимих концентрацій. Викиди забруднюючих речовин є непостійними в часі, масштаб очікуваного впливу на атмосферне повітря обмежується межами санітарнозахисної зони та оцінюється як допустимий. Вплив на водне середовище. Територія провадження планованої діяльності знаходиться за межами прибережних захисних смуг водних об’єктів. Згідно з матеріалами Звіту з ОВД, для питних потреб працівників під час здійснення підготовчих та монтажних робіт буде використовуватись привозна вода. Забезпечення санітарно-гігієнічних потреб під час підготовчих та монтажних робіт планується від існуючих мереж ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП», відповідно до договірних умов. Проектними рішеннями щодо влаштування та експлуатації паливнозаправного пункту не передбачається використання води для питних, санітарногігієнічних та виробничих потреб. Робота паливно-заправного пункту є автоматизованою, без постійного залучення працівників. 5 Для забезпечення пожежної безпеки передбачено влаштування майданчика пожежного інвентарю. Пожежогасіння здійснюватиметься від існуючих пожежних гідрантів, які розташовані на території ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП», відповідно до договірних умов. Відведення дощових та талих вод з території промислового майданчика передбачається до системи дощового каналізування ТОВ «РІВНЕ ЛОГІСТИК ГРУП», відповідно до договірних умов. Під час експлуатації об’єкту планованої діяльності не передбачається використання водних ресурсів з поверхневих та підземних водних об’єктів. Скидання стічних вод у водні об’єкти під час реалізації планованої діяльності не передбачається. Потенційний вплив на поверхневі та підземні води оцінюється як екологічно допустимий. Вплив на ґрунтове середовище. Під час проведення підготовчих та монтажних робіт можливий незначний механічний вплив на ґрунт та земельні ресурси в процесі встановлення обладнання, маневрування автотранспорту. Монтажні роботи не призведуть до розвитку процесів деградації чи виникненню ерозійних процесів. Вплив на ґрунтове середовище під час виконання монтажних робіт тимчасовий та обмежений територією провадження планованої діяльності. Для зменшення впливу планованої діяльності на ґрунти передбачається використання існуючих доріг; дотримання правил транспортування матеріалів, збирання та тимчасового зберігання відходів; заправка механізмів паливномастильними матеріалами проводитиметься на спеціально обладнаному майданчику. Під час реалізації планованої діяльності забруднення ґрунту можливе за умов виникнення надзвичайних ситуацій природного або техногенного характеру. За умови дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства та реалізації передбачених у Звіті з ОВД заходів, спрямованих на запобігання негативного впливу, під час провадження планованої діяльності вплив на ґрунтове середовище оцінюється як допустимий. Вплив шуму та вібрації. Основними джерелами шуму під час проведення підготовчих та монтажних робіт є зварювальний апарат, робота двигунів внутрішнього, згорання автотранспорту та спецтехніки. Відповідно до Звіту з ОВД, проведений розрахунок рівнів шуму в розрахункових точках на межі санітарно-захисної зони (50 м) та найближчої житлової забудови (900 м). Згідно з їх результатами, акустичне навантаження з урахуванням фонового шуму на межі нормативної санітарно-захисної зони становитиме 53,7009 дБА, на межі найближчої житлової забудови - 42,7404 дБА. Використання технологічного обладнання з високим рівнем вібрації під час виконання підготовчих та монтажних робіт не передбачається. 6 Основними джерелами шуму під час провадження планованої діяльності, що можуть створити шумове забруднення є робота технологічного обладнання. Відповідно до Звіту з ОВД, проведений розрахунок рівнів шуму в розрахункових точках на межі санітарно-захисної зони (50 м) та найближчої житлової забудови (900 м). Згідно з їх результатами, акустичне навантаження з урахуванням фонового шуму на межі нормативної санітарно-захисної зони становитиме 44,4356 дБА, на межі найближчої житлової забудови - 42,6061 дБА. Відповідно до ДБН В.1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму», розраховані рівні шуму, при одночасній роботі джерел акустичного навантаження не перевищуватимуть допустимих рівнів у денний (55 дБА) та у нічний (45 дБА) час доби. Шумове та вібраційне забруднення, що створюється технологічним обладнанням має тимчасовий, короткостроковий характер. З урахуванням передбачених заходів у Звіті з ОВД, вплив шуму та вібрації на довкілля має тимчасовий характер та є допустимим у відповідності з діючими нормативами. Управління відходами. Відповідно до Звіту з ОВД, усі відходи, які утворюватимуться під час проведення підготовчих, монтажних робіт та провадження планованої діяльності класифіковані, відповідно до вимог Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів. Під час монтажу технологічного обладнання (3 місяці) передбачається утворення таких видів відходів, т: - абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір’я та захисний одяг, забруднені небезпечними речовинами (15 02 02*) - 0,11; - деревина, скло та пластмаси, що містять або забруднені небезпечними речовинами (17 02 04*) - 0,0001; - відходи металів, забруднені небезпечними речовинами (17 04 09*) - 0,0042; - відходи видалення фарби або лаку (08 01 21*) - 0,005; - відходи процесів зварювання (12 01 13)-0,007; - змішані побутові відходи (20 03 01) - 0,438. Всі утворені відходи, в тому числі небезпечні, тимчасово зберігатимуться у спеціально відведених місцях на території проммайданчика та передаватимуться відповідно до попередньо укладених договорів, суб’єктам господарювання, яким видано відповідні ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та виконавцям послуг з вивезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку. Під час провадження планованої діяльності передбачається утворення таких видів відходів, т/рік: - змішані побутові відходи (20 03 01) - 0,618; - відходи, що містять оливи та нафтопродукти (16 07 08*) - 0,0306; 7 - абсорбента, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір’я та захисний одяг, забруднені небезпечними речовинами (15 02 02*) - 0,15. Всі утворені відходи, в тому числі небезпечні, тимчасово зберігатимуться у спеціально відведених місцях на території проммайданчика та передаватимуться відповідно до попередньо укладених договорів, суб’єктам господарювання, яким видано відповідні ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та виконавцям послуг з вивезення побутових відходів у встановленому законодавством порядку. За умови дотримання вимог чинного природоохоронного законодавства та реалізації організаційно-технічних заходів щодо управління відходами, їх накопичення у спеціально відведених місцях, своєчасного вивезення з території провадження планованої діяльності, негативний вплив на довкілля не передбачається. Вплив на рослинний та тваринний світ, території та об’єкти природнозаповідного фонду України. Територія планованої діяльності не відноситься до територій, які мають особливе природоохоронне значення, територій та об’єктів природно-заповідного фонду та Смарагдової мережі України. Найближчим об’єктом природно-заповідного фонду до території провадження планованої діяльності є парк-пам’ятка садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення «Рівненський парк культури і відпочинку ім. Т.Г. Шевченка», що розташований на відстані близько 7,7 км у північносхідному напрямку. Найближчим до території провадження планованої діяльності об’єктом Смарагдової мережі України є Zdolbunivski Stavky (UA0000239) на відстані близько 5,7 км у південно-східному напрямку. Додержання виробничого та технологічного процесу роботи, виконання природоохоронних заходів, а також віддаленість місця провадження планованих робіт до найближчих заповідних територій не створюватиме передумов для негативного впливу на території та об’єкти природно-заповідного фонду, Смарагдової мережі України. Вплив на соціальне середовище. У Звіті з ОВД проведена оцінка впливу планованої діяльності на здоров’я населення за розрахунками ризику розвитку неканцерогенних і канцерогенних ефектів. На основі проведених розрахунків, ризик розвитку канцерогенних ефектів - відсутній, ризик розвитку неканцерогенних ефектів - мінімальний. Планована діяльність, за умови виконання в повному обсязі намічених проектних рішень, не створюватиме передумов для погіршення здоров’я, умов життєдіяльності місцевого населення. (врахування звіту з оцінки впливу на довкілля) 8 Враховуючи вищенаведене, а також з урахуванням всієї інформації, за відсутності зауважень і пропозицій протягом строку громадського обговорення, департамент екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації вважає допустимим/неденуетимим провадження планованої діяльності з огляду на нижченаведене, а саме на те, що: на підставі наведених у Звіті з ОВД оцінок ймовірних впливів на компоненти довкілля та при виконанні екологічних умов, встановлених для планованої діяльності, сукупний вплив планованої діяльності під час її провадження є екологічно допустимим. (обґрунтовується допустимість провадження планованої діяльності/обґрунтовується її недопустимість) Екологічні умови провадження планованої діяльності: 1. Для планованої діяльності встановлюються такі умови використання території та природних ресурсів під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності, а саме: - здійснювати плановану діяльність на підставі та з урахуванням документів, в тому числі дозвільного характеру, якими з огляду на вимоги чинного законодавства регулюється та регламентується планована діяльність; - під час провадження планованої діяльності не допускати забруднення ґрунтів паливно-мастильними матеріалами тощо; - своєчасно проводити технічне обслуговування та поточний ремонт технологічного обладнання, ремонтні роботи проводити з дотриманням інструкцій з техніки безпеки; - утримувати обладнання в справному експлуатаційному стані, проводити постійний та своєчасний огляд технологічного обладнання з метою усунення пошкоджень; - забезпечити рекуперацію парів пального при зливі його з автоцистерни в резервуар для зберігання та при заправленні автотранспорту; - резервуарне обладнання повинно забезпечувати герметичність для запобігання викидам забруднюючих речовин (крім ремонтних робіт, вимірювання та взяття проб); - вести постійний контроль і перевірку справності дихальних клапанів; - не допускати роботу обладнання при його несправностях; - забезпечити негайне збирання пролитих нафтопродуктів, засипання піском місця розливу та передачу їх суб’єктам господарювання, які мають ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами; суворо дотримуватись регламенту технологічних процесів та організовувати контроль за технічним станом устаткування; - дотримуватись обмежень в межах охоронних зон інженерних мереж, відповідно до вимог будівельних норм; 9 - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами здійснювати на підставі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря відповідно до Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; - дотримуватись заходів щодо охорони атмосферного повітря, ґрунтів та інших природних об’єктів на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру, вживати заходи для ліквідації причин і наслідків забруднення; - управління відходами здійснювати відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», документів дозвільного характеру та укладених договорів із суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, у тому числі, з небезпечними; - забезпечити укладання договорів із суб’єктами господарювання у сфері управління відходами; - забезпечити постійний контроль за кількістю утворення відходів та вчасною передачею відходів на утилізацію або видалення; - забезпечити повне збирання та недопущення змішування відходів, їх псування, знищення; - забезпечити передачу небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які мають дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами на підставі укладених договорів; - розміщення об’єктів планованої діяльності необхідно здійснювати з дотриманням санітарних розривів та протипожежних відстаней до найближчих будинків, споруд та інженерних мереж відповідно до ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»; - забороняється забруднення підземних вод стічними водами та твердими відходами, нафтопродуктами, пестицидами, мінеральними добривами та хімічними речовинами; - дотримуватись санітарно-гігієнічних обмежень відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 19 червня 1996 року № 173 «Про затвердження Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів»; - забезпечити ведення технологічного процесу і обслуговування обладнання у суворій відповідності з керівництвом по експлуатації (режимними картами), проектною документацією, виробничими інструкціями, інструкціями з техніки безпеки, протипожежної та екологічної безпеки; суворо дотримуватись технологічного регламенту експлуатації обладнання; - під час провадження планованої діяльності не перевищувати допустимі рівні шуму, відповідно до ДБН В. 1.1-31:2013 «Захист територій, будинків і споруд від шуму»; - плановану діяльність здійснювати відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 22 лютого 2019 року № 463 «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в 10 приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - не перевищуватимуть допустимих нормативних значень, що обумовлені вимогами ДСН 3.3.6.039-99 «Державні санітарні норми виробничої загальної та локальної вібрації»; - не перевищувати показників виробничого шуму та вібрації на межі санітарно-захисної зони, встановлених нормативно-правовими актами та санітарними нормами; - здійснювати плановану діяльність відповідно до законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про тваринний світ», «Про рослинний світ», «Про екологічну мережу»; - здійснювати плановану діяльність відповідно до законів України «Про охорону культурної спадщини» та «Про охорону археологічної спадщини»; - забезпечити суворе дотримання норм чинного природоохоронного законодавства України; - забезпечити здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля у разі розширення та змін, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єкта відповідно до законодавства про оцінку впливу на довкілля. 2. Для планованої діяльності встановлюються такі умови щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та усунення їх наслідків, а саме: - забезпечити наявність системи раннього виявлення надзвичайних ситуацій та оповіщення людей та системи оповіщень (гучномовці, сирени) телефонний зв’язок, тощо; - при виникненні нештатних ситуацій (аварія, несправність тощо) припинити будь-які роботи до приведення технологічного процесу до нормальних умов; - своєчасно проводити технічне обслуговування та поточний ремонт технологічного обладнання з дотримання регламентів та інструкцій з техніки безпеки; - розробити спеціальні заходи щодо охорони атмосферного повітря, ґрунтів, тощо на випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного чи природного характеру при експлуатації об’єктів; - дотримуватись правил охорони праці та техніки безпеки відцовідно до Закону України «Про охорону праці», пожежної безпеки відповідно до Закону України «Про пожежну безпеку». 3. Для планованої діяльності встановлюються такі умови щодо зменшення транскордонного впливу планованої діяльності,* а саме: підстави для здійснення транскордонної оцінки впливу на довкілля відсутні. 4. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення таких компенсаційних заходів : 11 - сплата нарахованих компенсаційних збитків при аварійних ситуаціях; - сплата своєчасно та в повному обсязі екологічного податку. 5. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із запобігання, уникнення, зменшення (пом’якшення), усунення, обмеження впливу планованої діяльності на довкілля , а саме: - утримувати територію планованої діяльності в належному санітарному та екологічному стані; - забезпечити використання техніки та технологічного обладнання в технічно справному експлуатаційному стані; - утримувати в належному стані дорожнє покриття та своєчасно проводити ремонт з метою зменшення інфільтрації забруднених нафтопродуктами поверхневих стічних вод в ґрунти та ґрунтові води; - забезпечити дотримання розмірів санітарно-захисної зони об’єкта; - забезпечити екологічну безпеку, раціональне використання природних ресурсів, додержання вимог природоохоронного законодавства; - управління відходами здійснювати відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами», документів дозвільного характеру та укладених договорів із суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, у тому числі, з небезпечними. 6. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення післяпроєктного моніторингу , а саме: - здійснювати моніторинг стану якості атмосферного повітря, у тому числі на межі санітарно-захисної зони, з періодичністю відповідно до норм чинного природоохоронного законодавства; - щорічно проводити контроль за дотриманням допустимих рівнів і тривалості дії шуму на межі санітарно-захисної зони; - здійснювати облік відходів за обсягом, кодом і найменуванням, джерелами утворення відходів, здійсненням операцій з управління відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами»; - у разі встановлення факту перевищення будь-якого показника, що контролюється, вжити заходи щодо приведення технологічного процесу до штатного стану, забезпечити невідкладне інформування відповідних контролюючих служб та вжити заходи відповідного реагування. Результати післяпроєктного моніторингу (звіти післяпроєктного моніторингу разом з копіями протоколів лабораторних досліджень параметрів навколишнього середовища, що виконуються в рамках післяпроєктного моніторингу чи інших матеріалів, що містять результати досліджень) подавати щороку до 01 лютого протягом трьох років з початку провадження планованої діяльності до департаменту екології та природних ресурсів Рівненської обласної державної адміністрації та Державної екологічної інспекції Поліського округу. 12 Примітка: Якщо під час провадження планованої діяльності буде виявлено значний негативний вплив цієї діяльності на життя і здоров 'я населення чи довкілля та якщо такий вплив не був оцінений під час здійснення оцінки впливу на довкілля та/або істотно змінює результати оцінки впливу цієї діяльності на довкілля, рішення про провадження такої діяльності за рішенням суду підлягає скасуванню, а діяльність припиненню. (зазначається порядок, строки та вимоги до здійснення моніторингу) 7. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на іншій стадії проектування , а саме: здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля не передбачається. (зазначаються строки та обґрунтовується така вимога) Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови, передбачені у цьому висновку, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля втрачає силу через п’ять років у разі, якщо не було прийнято рішення про провадження планованої діяльності.